3 Aralık 2011 Cumartesi

aşama aşama sabahlama (sabah sabah seda sayan gibi oldu)

dün geceki yazımda sabahlama aşamalarımı yazıcamı söylemiştim. ara ara notlar alarak bugün yayınlamak üzere deftere yazdım.


00.05
çikiletalardan vazgeçtim, yarım piliç söyledim kendime. pilavla salata a yanında geliyo. insan gibi bi şeyler yicem en azından

00.40
yaşasın yemek yemeeeeek!!!

01.33
tam bir hayvana yakışır biçimde yedim yemeğimi. arkadan beethoven çalmakta belki beynim çalışır diye ama bi yararını göremedim henüz

01:48
uykum geldi. uyumalıyım. eskiden böyle miydim ben, ah o eski zamanlar...




evet efenim görebileceğiniz üzere caymışım uyumama planımdan.
karnım doyunca bi ağırlık çöktü, üzerine bi de müzük ve yorgan altında çalışmak gelince çok pis uyku bastırdı.
yorgan altı dediysem sandalyemi yatağın kenarına çektim, ayaklarımı uzattım yatağın üstüne, yorganla da örttüm, mis gibi oldu.

dünkü çalışamamayı bugün telafi etmek için derse ışınlanayım ben en iyisi.

43 yorum:

b3ngü dedi ki...

Başlığı çok sevdim:) Olur böyle olur hele hele o yemek sonrasındaki tatlı mayışmanın uykuya dönüşmesi pek bi güzel olur:)
Geceki bu dinlenmenin şerefine bence de hadi git bi koşu çalış da geeel:)

At Yarışındaki Eşek dedi ki...

Elektrikli battaniyeye sarıl öyle dene :D euehieheihe

Anindayorum.com (LtfMtlr) dedi ki...

Sana bir ödül var googhannnnnn :):)

googhan dedi ki...

b3ngü
o tatlı mıyışmayla uyumak çok güzel oldu hakikaten. yatağa girmemle beraber uyudum sanırım :D

dinlenmenin şerefine bugün öğlen tekrar uyudum :D
ama sonra çalıştım tabi.


At yarışındaki Eşek
la olum yıllardır altıma işemiyorum ama o elektrikli battaniye varken işediğimi düşünsene :D
ya da düşünme, vazgeçtim. kötü kötü şeyler geliyo gözümün önüne.


LtfMtlr
okudum okudum. daha sen yorum yazmadan okumuştum hatta :D
teşekkür ediyorum efenim, mutluluktan ağlama aşamasındayım (o kadar olasa da mutlulandım bayaa bi)

b3ngü dedi ki...

Çalıştıysan sıkıntı yok:) Arada uykunun tadını çıkarmalı arada da ders çalışmaktan zevk almalı hesabı :))

googhan dedi ki...

ders çalışmaktan zevk almak?

yok öyle bi şey, yalan!

b3ngü dedi ki...

İnan bana var öyle bir şey :)) Sadece doğru zaman doğru hoca ve tabii istek meselesi :)

googhan dedi ki...

o doğru hocaları protezde bulmak çok zor oluyo.
he dersi sevdiren yok mu? var ama genel olarak sevemedim protezi. hepsine insanüstü saygı duyarım, o ayrı :D

b3ngü dedi ki...

Yaa tabii ki her ders için söylemek zor bunu ama severek çalıştığın ya da en azından çalıştıkça zevk aldığın derslerin olduğuna da eminim ben(:
Aaa saygı bizden tabii saygı duyarız yaani:D

googhan dedi ki...

fizik çalışırken eğlenirdim eskiden :D
mat1 konuları da zevkliydi ama burda yok öyle çalıştıkça insanın yüzünü güldüren şeyler. bi beden eğitimi koysalar fena mı olurdu sanki?

At Yarışındaki Eşek dedi ki...

Oha :D işendiği takdirde patlıyor mu ne oluyor? Yatak ısındıktan sonra fişi çekiyorum ama tabii ben de işemiyorum.

googhan dedi ki...

çişimiz tuzlu sonuçta (hayır tadıına bakmadım), elektriği mis gibi iletir. teknik olarak işleyişini bilmesem de rezistans falan vardır heralde, oraya gelirse bi şey olmaz ama elektrikli aksama gelirse iletim gerçekleşir bence.

bilemedim şimdi ama tehlikeli gibi geliyo :D

simgee dedi ki...

ne güzel ya.sen yemek yedikten sonra uyuyabiliyorsun.ama ben bütün gece yemek yesem de sabah 6 gibi ancak uyuyabiliyorum.öğle 12 tekrar kalkıyorum zaten. :)

acaba yediğim şeylerimi değiştirsem?
bu gece bende yarım piliç+pilav+salata yiyim.belki sihirli formül budur. :)

googhan dedi ki...

şimdiye kadar sadece bi kere sorun çıkardı midem, onun haricinde gayet iyi peformanslar sergiledi :D
o sorun çıkardığı gece acıların acısı dürüm yiyip yatmıştım, yoksa yine sindirirdi.

aha burda yazdım hatta
http://googhan.blogspot.com/2011/06/belli-edemesem-de-en-cok-seni-sevdim.html




o menüyü tavsiye etmiyorum. pilav ye sadece. ufak ufak başla yani :D

simgee dedi ki...

benim midemde sorunlu işte. :)

o zaman bugün sadece pilav yiyorum.
yarın gece salata+pilav
sonra piliç+pilav+salata

sonra da tam bir piliç'e bağlarım. :)

googhan dedi ki...

öh!

3. günden tam piliç midenin hayatı ve varoluşunu sorgulamasına neden olabilir. bi daha düşün bence :D

simgee dedi ki...

bir şey olmaz bana!!!

deyip tam piliçi yedikten sonra hastanelik olabilirim.zamanla öğreneceğiz. :)

googhan dedi ki...

yok, öğrenmeyelim :D

salata ye, hem sağlıklı oh ne güzel :D

seymsomething dedi ki...

tam da adam gibi yemek yemiyor bu çocuk diyip ağıtlar yakarken afiyet olsun adam gibi yemek yemişsin :D

ah o yemek sonrası uyku ahh ahh. o ne muhteşem şeydir öyle. bir de sıcak yatağında olunca insan kim dayanır ki buna :D
hem o saatten sonra ders mi çalışılırmış peh :P mışıl mışıl uyumak varken :D


bu arada unutmadan söyleyeyim bende bi ödülün var haberin olsun :D

googhan dedi ki...

yemekhanede güzel yemek olsaydı gidip iyice sağlıklı beslencektim ama beğenmedim. cacık falan var, dirkt uyurum :D

o saatten sonra ders çalışılır aslında. her taraf sessiz, çıt yok etrafta. ama uykusu geliyo işte insanın.



ay efenim teşekkür ederim :D
3 kişi tarafından seçildim ama mim doldurmuyorum pek. benim gözümde mim bu :D

At Yarışındaki Eşek dedi ki...

La Gök! Mim doldurmama kararınızı neye bağlıyoruz acebe! :D

googhan dedi ki...

bi konuda yazamıyorum. daldan dala atladım modundayım :D


en son çok hoşuma kaçan bi konu vardı, onu doldurmuştum :D

At Yarışındaki Eşek dedi ki...

Ben bu blogda hiç mim yapmadım mesela, açarken karar verdim. Öyle nazikçe reddettim. Kusura bakmasınlar burdan da iletiyim :D

googhan dedi ki...

evet senin o konuda katı bi tutumun var :D
benim bol zamanım varsa ve konusunu çok sevdiysem yapıyorum.

At Yarışındaki Eşek dedi ki...

Blog katı Napalm?

googhan dedi ki...

yabırak!
bıgıl bıgıl kadın götü zamanları da gördük :D

At Yarışındaki Eşek dedi ki...

Şimdi de Laura Marling'e kevaşe dedim. Umarım dava açmaz :'D

googhan dedi ki...

kürşaD abiye haber salarız öyle bi şey olursa

At Yarışındaki Eşek dedi ki...

Abi zaten çete hazır, teşkilata haber verdim. Sıkacaz topuklarına.

googhan dedi ki...

bu işler sırayla. rehberlikçi, psikolog öncelikli hedefler.

At Yarışındaki Eşek dedi ki...

Güzel. -"e" uzatılarak ve kötü bir ifadeyle okunmalı ve sonrasında E.T(Erol Taş) gülüşü-

googhan dedi ki...

jamalda vardı. güzeeğl diyodu, sen öyle diyince aklıma geldi :D

rehberlikçiye yapmak lazım aslında bi şeyler :D

Cessie dedi ki...

bir ödül şeysi var Gökan *.*
biloguma uğrayıverirsen bahtiyar olurum.

googhan dedi ki...

video var :D

Feli Jo dedi ki...

Beethoven'da iş yok barok dinle barok iyidir :D Bach, Handel falan. Ama ders çalışmak benim hep uykumu getirdi, müzik ne olursa olsun :D müzik çalışırken bile uykum geliyor. İnsanın aria söylerken bile uykusu gelir mi? Bir de yazılarını okuduktan sonra yorum yapmadan duramıyormuşum bunu farkeyledim.

googhan dedi ki...

bach sevmiyorum. sevemedim bi türlü, dinledim dinledim ama ı-ıh.
mozart mesela ondan ilham almış, mozart eşliğinde çalışıyorum ama bach olmuyo :D

hendeli bilmiyorum, bi ara bakayım onunla çalışabiliyo muyum diye.


ya ben yorum yapamıyorum. teknik bi sorun değil, benden kaynaklanan bi problem, yorum yapçam ama aklıma bişiy gelmiyo :D

Feli Jo dedi ki...

ben seni yorum yapmasan da seviyorum gökoley! Bach'in kemanli memanli orkestra parçalarini ben de sevmiyorum. Adam piyanoda iyi sadece, onlari da cd yapmiyorlar ki. Oof of!

googhan dedi ki...

ay ben keman falan ayıramıyorum :D
başlardakileri az çok kesitebilsem de ders çalışmaya başlayınca karışıyo hepsi birbirine. rahatsız edici sesler geliyo bach reyizde.

gogol bordello eşliğinde de çalışamam mesela.
bişiy daha diyim gogol başganla alakalı, dinlemediğim bi albümünü sokakta dinlediğim zaman sağdan soldan sesler duyuyom zannedip etrafıma bakınıyodum. alışınca nerde hangi ses olduğunu biliyorum, garip sesleri takmıyo beyin :D

Feli Jo dedi ki...

Aynen tırrrr falan diye acayip makine sesleri bile gelebiliyür :D

Gıygıylıysa işte kemanlı memanlı. Orkestra dinliyisin demek ki :D Karıştığına göre. Bak böyle hoş besteleri var Bach'ın bilinmese de :

http://www.youtube.com/watch?v=skgzcvloX64

http://www.youtube.com/watch?v=JcFHuUJE0mU (Bu hani break dance yapıyolar o bestesi ama fazla güzel!)

Öyle işte :D

http://www.youtube.com/watch?v=JdgMkB1F9_A (Mendelssohn da iyidir :))

Ay kesin üşeneceksin açmaya bunları :D

googhan dedi ki...

üşenmicem, açıcam. ama yurtta video paylaşım siteleri falan akşam 5'e kadar engelli.
kulaklığımı kütüpaaneye götürüp ordan girebilirm ama. böylece beşi beklememiş olurum :D


orkestra mı dinliyorum bilmiyorum ki. bi şeyler dinliyorum ama ders çalışırken arada kaynıyo zaten :D

googhan dedi ki...

kütüphaneye gitmedim, yurtta dinledim üçünü de. üstün bilgimle yorum yapçam şimdi :D

1. ders çalışırken dinlenmesinde bi problem yok. dinlenebilitesi yüksek.

2. çok karman çorman geldi bana :D

3- 0.20-0.26 arasını http://www.youtube.com/watch?v=vQVeaIHWWck aha burdaki 0.59-1.09 arasına benzettim.
arada dırıdırıdırıdırıdırı falan yapıyo, ani coşa gelmeler falan var bununla da ders çalışılmaz :D

Feli Jo dedi ki...

Ahaha :D Daha iyi yorum yapılamazdı! :D Gerçi benim de önerilere koş cidden ders çalışmak için uygun değiller hele de 2.si :D bizim hiç oturulup kitap okuyarak çalışılacak bir dersimiz yok. Biz de üniversite mi okuyoruz beee! Sizin halinizden anlayamadım bi an. Özrümü kabul et :D

googhan dedi ki...

yeri geliyo saatlerce kitap da okuyoruz, yeri geliyo saatlerce diş de yapıyoruz.
sağolsun okulumuz her eğlenceyi tattırıyo bize :D

aman efendim ne özrü. lütfen demeyin böyle şeyler (düşün ki tam bir istanbul beyefendisiyim)