27 Aralık 2011 Salı

anket bittiieee (küçükken de anne bittiieee derdim)

efeniiim, ilk anketimiz sona ermiş bulunmakta. hangi konuda yazmayım diye sormuştum hatırlarsanız (hatırlamazsanız da sağa bakıverin)

%20 barajı üzerindekiler yazmıcaam konulardı. bunlardan biri %72'lik oyla her konuda yazsın şıkkı oldu.
diğer konumuzsa tam %20 oy alarak kıl payı yazmama durumu oluşturan ders ve okulla alakalı konular.
ilk seçeneği geç, her konuda yazma işi tamam. asıl değişiklik ikinci seçenekle geliyo. artık bi süre okulla ya da derslerle alakalı yazmama kararı almış bulunmaktayım. demokrasiye sonsuz saygılarımı sunarım...
sanırım 2 gün sonra ders ve okulla alakalı konuda son bi yazı yazıp susucam. o da swf'lerden oluşçak zaten.


dikkatimi çeken başka bi nokta da şey oldu, blogun ben hariç 371 izleyicisi varken kullanılan oy 29!!!
bi konu hakkında yazmamanın da ötesine gidip yeni üyelikle yepisyeni bi blog açıp orda yazma gibi radikal bi karar alabilitem çok yüksek. sınavlar bitsin helva kıvamında olmayan bi beyinle düşünmem lazım. durup dururken blogu terk eyleyip gitmeyim di mi azizim?



6 gündür yazmıyorum diye boşlamadım efenim buraları. her gün gelip izlediğim blogları okuyorum ama sınavlardan dolayı bloga ayırdığım zaman çok azaldı, ondan böyle oldu hep.
yoksa teheeeyy... zamanında günde 3-4 yazı yazardım.

8 yorum:

degdimisimdi dedi ki...

Neden bu ders ve okulla ilgili yazmaman istenmiş ki? Bence açıklama bekle! Sanki açıp kitap mı yazıyosun! Eğer öyle somut bi örneğin varsa susaarım.
O temiz sayfa açma işi de nasıl istiyo lan insan!

googhan dedi ki...

O İNSANLAR Bİ ADIM ÖNE ÇISKIN!!!

tamam geçebilirsiniz yerinize, naapçaamı bilemedim :D



ya temiz sayfanın şöyle iyi bi yanı var, 50 okuyucun olsa bile 'okuyan' 50 kişi olur. iyi gibi sanki, bilemedim :D

HuysuzKuzu dedi ki...

ne kadar çok takmışsın sen böyle sonuçlara ve az okunmaya vs.
kendin için yaz gökhan, içinden dersleri yazmak geliyorsa onu yaz, 3 kişi bile okusa sen yine sallama yaz :) takılma bunlara..

googhan dedi ki...

takıcak başka bi şey bulamadım sanırım, iş yokluğundan bunu seçtim :D

yaklaşık 2 sene tek haneli izleyicim vardı, kendim çalar kendim oynardım. en fazla 8 oldu izleyici.
alışığım aslında kendim için yazmaya :D

AtYarışındaki Eşek dedi ki...

Aferin la gök! Geçeceksin hepsinden!

googhan dedi ki...

şimdilik 2 vize açıklandı, ikisinde de 70 hedefimin üstündeyim.
bekliyip göriciiz...

AtYarışındaki Eşek dedi ki...

Ek olarak ; blogu terk etme planlari yapma, o rakam 1000 kusur olsa da okuyan belli bir kesim var ve malesef bu bir gercek.

googhan dedi ki...

ve yeni blogta da bu değişmicek.
beyinden yoksun olabilirim kalsın o zaman :D