21 Aralık 2011 Çarşamba

allaaauuekbeeer wuuhuuuu

bugün protez sınavına girdik. sağolsunlar çıkmış sorulardan bol bol sordular da adam gibi bi not alabilcem.
gerçi çıkmış sorulmasından pek memnun olmayanlar da vardı. çünkü cevapları greçekten çok çok saçmaydı bazı soruların.
neyse, ankete göre dersler hakkında yazmam pek istenmediğinden uzatmıcam bu konuyu (gözlerden 2 damla yaş süzül...)
o anketteki 4 kişi yarın odama gelecek, kendilerine iki çift sözüm var!

efenim dün yurda döndüğümde beynim helva kıvamındaydı. tamamen sinir stres doluydum çünkü berbat gitmekteydi çalışma.
-çıkmış sorular toplam 140 SAYFAYDI ve ben hepsine bakamamıştım.
-okumadığım ses kayıtları vardı
-kitaptan okumadığım slaytlar vardı
-hareketli bölümlü protezle alakalı soruları yapamıyodum çünkü parçaların işlevlerini ve hangi durumda nerede ne kullanılır bilmiyodum
-kütüpaaneden dönerken bi arkadaşımda görüğüm koskoca bi total protez sorunları slaytı vardı ki aşırı zor bi slayt o.
-hocaların "sorarım" dedikleri yerlere bakmamıştım

velhasılı kelam; konuları yetiştiremeyecektim ve stresten çok değişik bi ruh halindeydim
(sınava kadar çıkmışları bitirip sorarım denilen yerlere çalışabildim sadece)

yurda gidince dedim hemen uyumayayım, biraz bilgisayarda zaman geçireyim, rahatlarım. bi anda beynimde şimşekler çakmaya başladı ve yarınki protez sınavında eğer zor sorarlarsa ne yapçaamın planını yaptım.
ayağı kalkacak, aha burdaki tepkiyi verecek ve alkışlayacaktım hocaları.


nasıl bi kafa yapısındaysam bunu yapmayı ciddi ciddi düşündüm. çok mantıklı geldi o anda böyle bi hareketi yapmak. şimdi daha düzgün kafa yapısıyla (bu bile yeterince helva bi beyin yapısına sahip aslında) düşününce iyi ki yapmamışım diyorum.

düşünsenize sınavın ortasındaki o ölüm sessizliğinde birisi ayağa kalkıp "allaaauuekbeeer wuuhuuuu" diye bağırıp alkışlıyo hocaları. sınıftaki diğer insanlar 1 hafta sınava girecek psikolojiye sahip olamazlardı bi daha. her an birinin ayağa kalkabileceği korkusu...





dur şu vidyonun tamamını ekleyim yazının sonuna. somaaağli...


34 yorum:

seymsomething dedi ki...

allauekber wuhuu ne allah aşkına ya fff. Bu insanlar programa çıkmadan önce ne kullanıyor da kafalar böyle oluyor? Bu işin sırrı neyse bize de söylesinler bizimde kafa bi uçsun ahaha

sen o 4 kişiyi bul biz 17 kişi konuşuruz onlarla ahaha

googhan dedi ki...

onlar ne kullanıyo bilmem ama ben aynı kafa yapısına oturup ders çalışarak ulaşabiliyorum :D


ya ankette bi şey dikkatimi çekti.
toplam kullanılan oy 23, blogun 372 izleyicisi var. hadi biri benim o izleyicilerin, 371.
371 kişiden sadece 23'ü okuyo blogu. değişik durumlar :D

HuysuzKuzu dedi ki...

ben cevapladım valla o 23ten biri benim

nini dedi ki...

Ben oy kullandım:)

ve evet o bağırışın çok anlamsız ve cinayet sebebi olurdu:)

googhan dedi ki...

HuysuzKuzu
peki o 348 kişi nerde? :D


nini
tişikkürler :D

başta çok mantıklı gelmişti aslında. helva beyinle iyi kararlar alamıyorum sanırım :D

simgee dedi ki...

sınavda çıkmış soruların çıkması müthiş bir duygu.sınav kağıdına gömülüp deli gibi soruları cevaplamak. :) (çalışkan öğrenci görüntüsü.)

keşke yapsaydın videodaki olayı.okulun tarihine ismin altın harflerle yazılırdı. :)

googhan dedi ki...

çıkmış soruların cevapları kesin doğru değildi, sorun orda işte :D

herkes farklı cevaplar düşünebilirdi sorular için. ben mesela çıkmış sorulardakinden farklı işaretlemeler yaptım bazı sorularda. onu da cevaplayan insanlar zamanında 60 falan almışlardı, güvenemiyosun ki :D

huyumkurusun dedi ki...

Anketi görmedim.Her zaman olmasada arada okuyorum yazıları.Güzel yazıyosun.Okuması benim için keyifli.

googhan dedi ki...

tişikkürler efenim :D

anket sağ üstte yer almakta. biraz karman çorman olduğu için buralar kolay görünsün diye tepeye koydum.

seymsomething dedi ki...

ayda 1 yada haftada 1 bloga gelenler var bide bazen google saçmalayınca senin günceller görünmüyo (en azından bende) açıp bakmak gerekiyo e o şekilde de bakmayanlar olunca görmüyolardı anketi yada belkide çok kararsız okuyucuların vardır seçememişlerdir ahaha

googhan dedi ki...

önce o google adam olacak!

evet, blogu pek kullanmayan bloggerlar var, onların etkisinin büyük olduğunu düşünüyorum. kararsızlar konusundaysa, pek sanmıyorum :D

AtYarışındaki Eşek dedi ki...

Hay, demiştim o videoyu görünce. Kimse Yok Mu'daki kadın bu! :D
Neyse allahtan kapımızı çalmadı, yoksa alhuekber vuhuhuh'yu benden çalmış olacaktı.

-şu kumanda paneli sorunsalına bir çözüm arıyorum ama böyle de iyi gibiyim.

googhan dedi ki...

iyi gibisin de yorumların spam olarak algılanıyo ümut. bu sorunu neediciik?

AtYarışındaki Eşek dedi ki...

Boşver gökçüm zarar gelmez, düzelir belki.

googhan dedi ki...

bayaa zaman geçti aslında

renkli dedi ki...

ben blog anketi ile ilgili yazayım dedim. yazmayı bırakma bence!

googhan dedi ki...

yazmayı değil ama ders hakkında yazmayı bırakçam sanırım. %20'yi geçen konularda yazmamayı düşünüyodum, o geçti :D

Mrv. Natural dedi ki...

Dedigin seyi yapsaydin o sinifta olmayi cok isterdim, ne komedi olurdu be :D

googhan dedi ki...

o stresin ortasında komediyi algılamak zor olurdu bence :D

Mrv. Natural dedi ki...

Buradan universite sinavlarinin cok korkunc oldugunu cikarmaliyim sanirim :D

googhan dedi ki...

bazı teorik sınavlar stresli olur, pratik sınavları betimlemek içinse stres kelimesi çok hafif kalır :D

stresli teorikler de protez, ortodonti, oral diagnoz, tedavi, radyoloji, cerrahi falan (anesteziyle etik kaldı zaten geriye :D )

Mrv. Natural dedi ki...

Yazdiklarinin anladigim kismina yorum yaparsam "vaaaayyyy be amma zormus kolay gelsin :D "

googhan dedi ki...

teşekkürler efenim, size de kolay gelsin.
sınava hazırlanmanın da nasıl zor olduğunu biliri... şey, aslında bilmem. pek çalışmamıştım ben öss için :D

Mrv. Natural dedi ki...

Icimdeki minik caliskan liseli seni dovmek istiyor :D oh be hayata bak calismadan girmis dis hekimligine. Mis

googhan dedi ki...

sınavda değişiyo her şey. bildiğim yerlerden geldi sorular, yaptım.

yoksa über bi beyne sahip değilim çalışmadan hacettepe dişe gelcek kadar. hatta beyinden yoksun olabilirim :D

AtYarışındaki Eşek dedi ki...

Bi de slogan! :D asşlkd Ah ulen ah! Manyak herif!?

googhan dedi ki...

ne sloganı la?


he ümut, yarın gidiyoruz lan :D
19 kişiye tek tek hediye baktık, mutlu mesut bekliyoruz yarını

AtYarışındaki Eşek dedi ki...

Lan oglum! Seviyorum lan seni! Helal olsun, hem yeni yila denk gelmesi de iyi oldu.

Mrv. Natural dedi ki...

bir de hacettepe. tamam. gun gelir de ankarayı kazanırsam bulucam seni kararlıyım :D

googhan dedi ki...

ümut
yılbaşını kutlamak için gidiyoruz zaten :D

yalnız bi doktor çocuğu varmış, her hediyeyi beğenmeyebilirmiş onda sıkıntı çektik biraz. iki tanesine de almadık hediye, anlarsın heralde sebebini. üzüldüm onlara.

bi de teşekkürlerimi sunyorum sana ümutçuğum. senden çıktı fikir sonuçta.



Mrv. Natural
bul beni :D
ya diş hekimliğinin puanları birbirine yakın zaten, öyle uçurumlar yok fakülteler arasında.

AtYarışındaki Eşek dedi ki...

Durumu ağır olanların anne-baba yani ailesi çok hassas oluyor, sen de eğer ziyarete gideceksen de bi uğra, bi de nötropeni'ye dikkat. Maske gerekebilir. O çocukların da aileleriyle direkt konuşabilirsiniz.
Daha başka söyleyeceğim yok ama aileler de önemli, hani çocukla iletişim kuramıyorsanız anne-babayla iletişim kurmak iyi olur bence.

googhan dedi ki...

nötropenisi olanlara girmedik, diğerlerine dağıttık hediyeleri.

benim girdiğim odada 1 yaşında bi oğlanla 14 15 yaşında bi kız vardı.
oğlan uyuyodu zaten, annesiyle konuştum onun.
kıza da hediyeyi verdim ama elini kaldıramıyodu nerdeyse. konuşma onda da yoktu, annesiyle konuştum yine.

başhemşire çok iyiyd, menekşe.
senin yasemin hemşireyi de sordum, karşıya alınmış o göremedim.

AtYarışındaki Eşek dedi ki...

Bugün gittiniz, anladım şu an.
Menekşe - ismini hatırlayamadım ama kısa boylu, esmer, tatlı biri. İsim hatırlamıyorum.
İyi oldu Gök, kaç kişiydiniz? Hemşireler, doktorlar veya karşılaştığınız diğer insanlar nasıl davrandılar?

googhan dedi ki...

doktorları görmedik de hemşirelerin hepsi çok iyiydi.
özellikle o kızıl saçlı, esmer menekşe aşırı iyiydi.

9 kişiydik, 8 kız bi de tek erkek olarak ben. bana ayrıca teşekkür etti o kadar kızın içinde tek erkek olarak geldiğim için :D