10 Aralık 2011 Cumartesi

3. defa ararsan ilk cümleni bitirmene fırsat vermem

şimdi beni arayan bi adamla telefon konuşmam

-hayırlı geceler sevgili kardeşim ercan
-yanlış numara
-he pardon. kiminle görüşüyorum ben
-gökan
-hayırlı geceler

aradan 1 dakika geçmeden

-hayırlı geceler sevgili kardeşim ercan (otomatiğe bağlamış)
-yine aynı numara
-866. pardon 836'yı aramışım ben başka num...
-yakşamlar -dıt-





ruhsuzsun diyolardı da baktım şimdi, hakikaten odun gibi konuşmuşum.

yemek getiren adamla da tek kelime konuşmadan anlaşmıştım bu akşam.

-germeç piliç di mi?
-hıhı
-bi döner bi ezme?
- -kafa sallama-
-6 lira kardeşim
- -parayı ver-
-afiyet olsun
- - hafif gülümseyip kafayı yavaşça eğ-

yakşamlar deseydim keşke. dersten yeni kalkmıştım, ondan oldu galiba.

4 yorum:

nini dedi ki...

odunsun (orta derece bir anlamda)

googhan dedi ki...

bu yine uyanıkken aradı. uyandırılınca küfür edebiliyorum çünkü. bi arkadaşım arayınca "uyuyodum hmınaksdlfg" (burda küfür var) diyip kapatmıştım. hatta uyandıran kişi sevgilim bile olsa mesajına küfürlü bi cevap yazıp uyumaya devam ediyodum.


ama etkili.
artık arkadaşım düzgün saatlerde arıyo. sevgilimin de bana son sözü siktir git oldu :D
şimdi kimse uyandıramıyo uykumdan saat haricinde :D

Anindayorum.com (hih_webci) dedi ki...

(= yok artık kalas

googhan dedi ki...

uykuluyken ve açken insanlarla iletişim kurmamalıyım sanırım :D