24 Kasım 2011 Perşembe

zaman geldi...

3 yazı öncesinde (hani nerde dersen, aha burda) tedavi labında kötü gidişatımı durdurup eski günlerime dönüceemi söylemiştim. yarın büyük gün.

bugün ders çalışılmadı, dinlenildi. 10 gibi falan uyuyup yarın erken uyancam ve kahvaltıya gidip düzgünce edicem kahvaltımı. uykumu almış, midem dolu ve yorulmamış bi şekilde laba girip eskisi gibi hıfıl hıfıl çalışçam.


ulu önderimizin bi sözü vardı "Siz orada yalnız düşmanı değil, milletin makus talihini de yendiniz" diye.
yarın makus gidişat tersine dönecek!

(çok pis hırs yaptım, öyle böyle değil)








bi vidyoyla hem gün bitmeden analım kendisini, hem de iyice gaz versin



gazı aldık freddie reyiz

5 yorum:

Edebali dedi ki...

İyi şanslar o zaman. :)

Geçen yazıda da yanlış hatırlamıyorsam eğer erken bitirirsen diğerlerinin karşısına geçip oynayacağını söylemiştin. :) Onu da yap bence. İyi stres alır. :)

seymsomething dedi ki...

hadi bakalım şimdiden iyi şanslar :D

hadi şampiyonn, kim tutar seni.. gökan *şakşakşak* gökan *şakşakşak* ooo~~ oleyyy oleyy oleyy

başardığına dair post bekliyoruz haberin ola :D

At Yarışındaki Eşek dedi ki...

Dün paylaştın ben de beğendim hocu!
Bu arada bugün bloguma uğrama Gök! Acayip ştreş yüklüyüm.
@Edebali, sana da tavsiye etmiyorum son yazıyı es geçin diğerlerine bakın ne biliyim.

googhan dedi ki...

Edebali
o oyun olmadı. ben de çalan müzükle oynadım onun yerine :D


seymsomething
yarı başarı var. şimdi yeni bi yazıyla bildircem durumu :D

googhan dedi ki...

ümut senin yorum yoktu demin :D
niye gelmeyim la bloona? küfür mü ettin lan yoksa!