17 Kasım 2011 Perşembe

yazasım geldi

normalde yazı yazmadan bi konu düşünürdüm, öyle başlardım yazmaya. tamam, nasıl anlatıcaamı düşünmezdim ama en azından bi konu vardı. bu yazıda o da yok. yazayım lan dedim sadece.


şimdiye kadar nerdeyse hep yaptıklarımı yazdım. bu sefer öyle yapmak istemiyorum ama naapçaamı hala bilmiyorum. düşünmek yok, aklıma gelen ilk konudan başlayım.



bu türksel, vodafon, aveya falan acayip para kazanıyo bence. ekmek istemez, su istemez. baz istasyonunu kur, çalışanı işe al, hadi arge işlerine de para harca biraz. bitti işte.
eğer çok param olsaydı mobil iletişim operatörü şirketi kurardım.

bak mesela vindovs da öyle. bikaç beyin, azıcık volt elektrikle mis gibi yazılım satıyo adamlar. en azından cd, dvd parası falan var bunların. iletişimcilerde o da yok.

epıl'ı katmıyorum bu olaylara. adamlar hayvan gibi para karşılığı aletleri satıyo ama o aletin metali, plastiği, lojistiği falan var. beyin takımını saymıyorum, o herkeste var.
ama iki gram plastik harcıyosa tamamdır benim için. iletişimciler harcamıyo.


olmaz da, hadi diyelim biri battı bunların. telsim veya aysel örneklerinde olduğu gibi satış işlemi falan da olmazsa noolcak?
bu operatörlerin kullanıcıları dımdızlak kalcaklar öyle. mesaj atmıyo bi şey yapmıyo. neyse, bas istasyonlarını alıp uygun bi şekilde değerlerndirirler artık onlar da. (yazar burada götlerine sokarların kibarını söylemiş)



bundan sonrası kakayla alakalı yazı. okunmayabilir.



insan hatayı bi kere yapar ve akıllanır di mi?
evet akıllanır. ama ben akıllanmam.

doritos hot corn adlı tadı süper, ama acısı fazla arkadaşı fazla tükettiğim için dışkılama sırasında problem çıkmıştı. akıllanmadım bi daha yedim. bravo bana. yine aynı şey oldu.
yine yine ve yine akıllanmadım ve dün tantuninin yanında gelen süperötesi acı biberleri yedikten sonra bugün gözümden yaş aka aka işimi gördüm. sonunda akıllandım sanırım. uzun bi süre acı bişiy yemeyi düşünmüyorum.

dil yarasından daha acı şeylerin de olduğunu görüyorum. en hassas bölgeden saldırıyolar hem de.

8 yorum:

mavi dedi ki...

çiköfte de öyle ya. Yemesi iyi de çıkarması =(

googhan dedi ki...

ağlaya ağlaya...


bi de geçen sene yaşadıklarım hemoroid başlangınıcının belirtileriydi, tekrarlamaz umarım.

nini dedi ki...

anladım ki yazılarında düşünmeden, doğaçlama ilerleyince sonunu bir zevzekliğe bağlıyorsun
yanlış anlama, güzel olmuş:)

googhan dedi ki...

zevzekliği nasıl olumlu anlamda kullandın :D

aslında düşünüp başlasam da bağlandığı yer pek farklı olmuyo :D

nini dedi ki...

şapşallık anlamında:)
bu arada şapşallığı da olumlu anlamda kullandım.

googhan dedi ki...

sırayla bütün kötü şeyleri iyiye döndürmeye başladın. hadi bakalım :D

nini dedi ki...

fena mı sayemde her kelimenin sabit bir kimliği olmadığına şahit oluyorsun:) sende okursan ve yazılarım sana böyle hissettirirse çekinme söyle. ama mutlaka arkasından iyi anlamda de ki alınmayayım:))

googhan dedi ki...

doğru, iyi bişiy aslında. hadi şapşal bi nebze de zevzeği iyi anlamda düşünmemiştim hiç :D