23 Kasım 2011 Çarşamba

tırnak makası

efenim şu yazımda tırnak yemeyi bıraktığımı yazmıştım. 17 ekimden beri tırnak yememe serimi bugün iki elimin şerçe parmağını kıt kıt kemirerek bozduğumda artık tırnak makası almama gerektiğini fark ettim.
hayvan, 1.5 aydır kesmiyo musun tırnaklarını demeyin, evde kestim. insana yakışır uzunluktalar şu anda. (biraz fazla aslında)

heh, dedim bunları kesmek için eve gitmek beklenmez. kendi tırnak makasımı alayım, onunla keseyim toynaklarımı.
ve gidip kendime bi tırnak makası aldım!


ünlem koydum çünkü önemli bi olay. sadece benim için değil, senin için de önemli!
şimdiye kadar çıtır çıtır kullandığın o aleti en son ne zaman satın alığını bi düşünsene. muhtemelen almamışındır, evde vardır.

insanın hayatı boyunca çok nadir yaşıcaa anlardan biri bence tırnak makası satın almak. hayatın boyunca biçok kez plastik bardak, yarım altın ya da ne bileyim komidin alabilirsin ama satılan tırnak makaslarını bugüne kadar yaşayan insan nüfusuna böldüğümüzde kişi başına yaklaşık 0.23 gibi bi değer çıkıyo. yani 4 kişiden biri bile tırnak makası satın almamış.
korkunç bi ivmeyle düşmekte bu satışlar. çünkü tırnak makası kolay kolay bozulmaz.



umut sarıkayanın bu konuyla alakalı bi karikatürü vardı. aradım bulamadı. başka bulamayanlar da varmış, repliği koymuş sadece.


-zaten yakında normal telefon kalkıcak... herkes bu ayfonlardan kullanıcak... ev bilgisayarları da kalkıcak, televizyonlar da, her şeyi bunla yapabilicez... zaten sonra bu da kalkıcak... beynimizde çiple girebilicez internete!..

- peki bütün bunlar olurken, bu hiç tasarımını, özelliğini değiştirmeden biz insanlarla beraber olacak mı?..
(tırnak makasında bahsetmekte)

- evet, hep olucak.


- ben buna ayfondan daha çok saygı duyarım arkadaş!





bi de bugün çavdar ekmeği aldım. bu da hayatımda ilkler arasına girdi. (normal ekmek kalmamıştı bakkalda)

60 yaşında gibi hissediyorum kendimi son aldığım şeyler yüzünden!!!

15 yorum:

Mia Wallace dedi ki...

yahu ben her 2 günde bir çavdar ekmeği yılda belli aralıklarla tırnak makası alırım :D

kaybederim yenisini alırım evdekini kullanmam bana özel olmalı ondan.

googhan dedi ki...

çavdar ekmeği alınan bi şey ama tırnak makasını bu kadar sık aralıklarla almana şaşırdım :D

bi de bunların belli bi yerleri olur, orda muhafaza edilir genelde. sorsan ki evin içinde kaybolcak en son eşya ne? buzdolabından sonra tırnak makasını söylerim.

seymsomething dedi ki...

hah bu deneyimi senden daha küçük bi yaşta sahip oldum ben. yine ablama kalmaya geldiğim bi zamandı ve evde tırnak makası yoktu (kız bütün işini törpüyle hallediyo inanabiliyor musun). olmaz böyle dedim çıktım aldım bi tane çok garip bi duyguydu ama yaptım bunu :D

çavdar ekmeği de güzeldir ya niye öyle diyosun ki :/

JG dedi ki...

bu yazı beni derin düşüncelere itti. ben habire tırnak makası alıyorum. hobim falan değil de bulamayınca el mecbur. ama lazım olduğunda yine evde tırnak makası yok. nereye gidiyor ulan bunlar? bu olayı araştırmalıyım. her 4 kişiden biri ben miyim? niye diğer 3 ü için çalışayım ki? te allam yareppim ya resulallah.

googhan dedi ki...

seymsomething
törpüyle tırnak kısaltmak nası bi sabır işidir?
hayır bi de insanın (en azından benim) için gıcıklar o törpü. aklıma gelmesi bile yetti içimin kıvıl kıvıl olmasına :D

çavdar ekmeğinin güzelliğine lafım yok. ama ne bileyim, almak değişik geldi :D


JG
lan ben de diyorum kim alıyo bu kadar tırnak makasını. çünkü normal bi saha araştırmasında oran 0.23'ü bile tutmuyo. yaklaşık her 16 kişiden birinin aldığı tespit edilmiş.
tek başına koca istatisikği değiştirdin, tebrikler :D

At Yarışındaki Eşek dedi ki...

Umutçuum saygıyla eğiliyorum.
Tırnak makası concept! Yapalım mı gök? Yapak mı öyle bişi? İnsanların hayatını değiştirelim Gök! Ne dersin?

Not; yeme la tırnaklarını! Oje sür zuhsasd :D

googhan dedi ki...

eğilmiyom lan! :D

tırnak makası concept ne kadar ilerleyebilir ki? geniş bi kitleye hitap etse de sınırlı imkanlara sahip.


oje yok raki, oje yok!

At Yarışındaki Eşek dedi ki...

Viski dik ne tırnak kalır ne concept, viski dikelim biz en iyisi. Türkiye'de 100 lira olan şişeyi zamanında 35 lira almak gibi komik bi olayın içine dahil olmak gurur verici. -Not: Suriye candır bu konularda.

googhan dedi ki...

acı. tek kelimeyle acı :D

bak bu 35-100 işini ticarete dökebilirsek çok güzel şeylerin altına imza atabiliriz.
gümrük kaçakçılığından yakalandığımızda karakolda, mahkemede, hapisaanede falan bissürü yere imza atabiliriz bence.

At Yarışındaki Eşek dedi ki...

Olum pasaporta işleme hakkın var, Kaç adet olduğunu bilmiyorum ama sanırım 2 adet viski bi adet laptop, bi adet cep telefonu. Şeklinde bi yönetmelik vardı.
Abartmazsak bişey olmaz Gök, takıl bana! :D

googhan dedi ki...

pasaporta işlenmicek ki. aslında gümrükten geçmicez :D

önümüzde eşekler, arkalarında biz uzul usul geçicez sınırı
(ŞAKA!)

At Yarışındaki Eşek dedi ki...

Oğlum aman dikkat gözünü seviyim, MIT anlamıyor şakadan falan. :D

googhan dedi ki...

abey vallah şaka yaptık abey.

yok lan, ne işim olur eşekle, kaçakçılıkla. yapmam yani ben :D

At Yarışındaki Eşek dedi ki...

Ya haccepe senden mahrum kalmasın hocu! :D

googhan dedi ki...

elbette. kendisiyle mutualist bi ilişkimiz var.
ben ona harç ödüyorum, o bana eğitim veriyo :D