18 Kasım 2011 Cuma

sinirlendirdi durup dururken

bugünlü kısacık bi olayı anlatıp bitircem yazıyı ama önce bi ön bilgi.
diş deposu: dişleri falan aldığımız yer.
alıcaam malzemein fiyatı: 6 tl


satıcı: bak bu orijinal, diğerleri çakmaydı. söyleme ama kimseye.
gökan: tamam söylemem. ne kadar bu?
satıcı: 7,5 lira
gökan: kim kime çakıyo belli değil. 6 lira veririm
satıcı: tamam ver


iki dakkada adam sikmeye çalıştı lan resmen.
bi hafta önce çakma diye tabir ettiği malları satmasına mı küfredeyim,
söyleme kimseye diyip 'sattıktan sonrasına karışmam' mantığına mı küfredeyim,
6 liraya satıcaa malı 7,5 liraya satmaya çalışmasına mı küfredeyim bilemedim.

54 yorum:

Cessie dedi ki...

paket halinde hepsine et ama içinden.

googhan dedi ki...

üstüne lab stresi de gelince yol boyunca küfrede küfrede geldim. yanımdan geçen insanlar duydu mu duymadı mı diye umursamadım bile.


mini ekleme: labta yaptıklarım yüzünden küfretmedim, o stresi arttırdı, bu adam siniri. sinir stres moduna da girince zincirleme küfür tamlamaları kendiliğinden oluşuyo zaten :D
(evet çok mini oldu)

nini dedi ki...

Adam tam bi pislikmiş. [kötü anlamda:)]

googhan dedi ki...

heh, bu sefer kötü kullandığını gördüm :D

öyle ama, cidden öyle.

seymsomething dedi ki...

en azından onun gerizekalıca saçma üçkağıtına gelmemişsin. ne insanlar var ya

Anindayorum.com (LtfMtlr) dedi ki...

Googhan edeceğin küfürde sana yardımcı olabilirim :D

googhan dedi ki...

seymsomething
bi de mutlaka bunlardan almamız gerekiyo malzemeleri. her alışverişte bi kazıklanma ihtimali var.


LftMltr
dünyanın dört bir yanından lanet yağdırsak umrunda olmaz o adamın :D

Anindayorum.com (LtfMtlr) dedi ki...

O zaman "koy götüne gönder memleketine kardeşim" :D

googhan dedi ki...

şu an için en mantıklı hareket :D

Anindayorum.com (LtfMtlr) dedi ki...

O zaman tezahuratı veriyoruzzzzz

Çimlere basma satıcı sen çimleri eziyorsun, kusura bakma satıcı sen topa benziyorsun :D LALALA LAY LALA LAY...

googhan dedi ki...

pazartesi önünden geçerken baara baara söylenmesi gerekir ama ı-ıh olmaz :D

anca okulun sonlarına doğru olabilir. son malzememizi aldıktan sonra bütün sınıf katılır zaten tazahürata :D

Anindayorum.com (LtfMtlr) dedi ki...

:D :D Süper olur ha

googhan dedi ki...

seveni yok adamın. ama elimiz mahkum işte.

Anindayorum.com (LtfMtlr) dedi ki...

Googhan neyse siktir et dürzüyü :D Link değişimi yapalım mı senle?

googhan dedi ki...

bilmem ben öyle şeyleri. iyi bişiy mi o :D

Anindayorum.com (LtfMtlr) dedi ki...

bizim sitede sağ altta bağlantılar diye bir bölüm var aynen öyle yapacağız. Birbirimizin reklamını yapmış oluyoruz. Google emmi de bizi vay yavrucaklarııımmm deyip bağrına basıyor :D iyi bir şey yani ;)

googhan dedi ki...

he o iyi bişiymiş evet :D

yapılabilitesi yüksek

Anindayorum.com (LtfMtlr) dedi ki...

Yaptığında haber eyle de ekleyem kardeşim ;)

googhan dedi ki...

bence oldu :D

izleyicilerin altında göz kırpmakta.

Anindayorum.com (LtfMtlr) dedi ki...

Dur bende ona karşı bir göz kırpayım ;) :D

Hayırlı uğurlu olsun :)

At Yarışındaki Eşek dedi ki...

La gök!!! La gök!!! Beni aldattın -blogumu yani, neyse! Ben görürüm seni daha aga, mustache forevaa!

googhan dedi ki...

al lan, seni kırcaama dişimi kırarım :D

At Yarışındaki Eşek dedi ki...

Bunu yapmamalıydın :D

googhan dedi ki...

nöden?

gizli kimlikten falansa uçurayım ümutçuğum :D

At Yarışındaki Eşek dedi ki...

Hiç gerek yoktu ehiehiehieh :D anlamında.

googhan dedi ki...

haa, temem o zaman kalsın orda uslu uslu :D

At Yarışındaki Eşek dedi ki...

Fotonu çaldım, Stewie'nin altında duruyorsun Gök! :D

googhan dedi ki...

oha kendimi gördüm!

karşılıksız yapmıştım lan ben, gözlerim doldu :D

At Yarışındaki Eşek dedi ki...

Güzel oldu güzel hoşuma gitti hem :D

googhan dedi ki...

çok tişikkürler efenim.

benim blogtaki tanıtımın çük gibi kaldı orda afedersin. ama tasarım ecüş bücüş zaten, iliştircek yer bulamadım :D

At Yarışındaki Eşek dedi ki...

Hadi bakalım! :D

googhan dedi ki...

iliştirdim ümut! :D

At Yarışındaki Eşek dedi ki...

Çok duygulandım lan! :D
Ordaki cancer aynı zamanda burcum. :D

googhan dedi ki...

zararsız cancer o :D

At Yarışındaki Eşek dedi ki...

2si de zararsız?

googhan dedi ki...

hastalık olanı bazen zarar verebiliyo

HuysuzKuzu dedi ki...

neydi o malzeme merak ettim birden

googhan dedi ki...

diş takımı yaa, acrodent c4.
oralarda daha ucuzsa iyice küfrederim :D

Anindayorum.com (LtfMtlr) dedi ki...

Googhan kardeşim adama söve söve adam BEYİN *MCIKLAMASI GEÇİRDİ :D :D :D

googhan dedi ki...

onun beyni kolay kolay *bip*cıklanmaz. yıllardır sövüyoruz ama hala aynı :D

Anindayorum.com (LtfMtlr) dedi ki...

O zaman durmak yok yola devam :D:D

HuysuzKuzu dedi ki...

yaa en son alalı yüzyıllar oldu tabi de 6dan az değildir yahu. hayır anlamadığım onun sahtesi nasıl oluyormuş :)

googhan dedi ki...

ya ne bileyim, adamın şimdiye kadar çakma sattığını öğrenince sinirden düşünmedim onu :D

ben bi fark göremedim :D

HuysuzKuzu dedi ki...

ya diş dizimi yaptığınız dişler mi yoksa fantomda mı kullanıyorsunuz akşam akşam sinir bastı bunun çakması nasıl olur diye düşünmekten aaa :))

googhan dedi ki...

diş dizimi.
fantomda kullandıklarımız diş başına 5 liraya gelmekte :D

HuysuzKuzu dedi ki...

o ne be allahtan dandik fantomda dandik dişler kullanmışız zamanında vay anasını okuması da gitgide zorlaşıyor. valla diş diziminde kullandığın dişi hastaya takmadığını tahmin ediyorum, hastaya geçmediğin sürece de çakması orjinali olmaz zaten hepsi aynı şey :) allahaşkına birdaha gidişinde adama sor aradaki farkı pek merak ettim :D

googhan dedi ki...

tamam gidip sorucam :D

daha hazta bakmadığımız için istesem de takamam kendilerine. dönem 3 olduk, hala prekliniklerdeyiz. sinir basıyo.


bu pahalı fantomlarda mine, dentin sertlikleri gerçeğe çok yakınmış falan filan. bi de çürüklü fantomlar var ki onların fiyatı daha da fazlaymış, bilmiyorum ama fiyatlarını tam olarak.

googhan dedi ki...

hazta ne yaa, hasta olcak o :D

HuysuzKuzu dedi ki...

bizim fantom adamlarımız yoktu sanırım bizden sonra başladılar kullanmaya, biz bildiğin açılır kapanır dandik çenede plastik dişleri keserdik :)(oha böle dynce yaşlı gözüktüm ama değilim aslında :) acele etme ömrü billah kusana kdr hasta bakacaksın zaten, öksürmeyen tükürmeyen bıdı bıdı yapmayan fantomlarının tadını çıkar :D

googhan dedi ki...

fantomda uğraşmadan direkt hastaya mı çıktınız?
ilk hastaların durumu nasıldı merak ettim :D

HuysuzKuzu dedi ki...

http://www.dilekdismedikal.com.tr/magaza/default.asp?git=9&urun=67027

ahanda bunda çalışıyorduk biz işte.. kafa şeklinde maket yoktu eskiden hiçbir okulda hayret bişi naaapalım yani vardı da biz mi kullanmadık :)

googhan dedi ki...

link açılmamakta.

yokluk içinde okuduk diye başlayabilirsin aslında burda :D

HuysuzKuzu dedi ki...

o zaman hemen google a fantom çene yaz çıkan 2. linke tıkla dilek diş medikalli olana :) haha yaa sorma ne zorluklar çektik :) ama dişin tekine 5 lira vermiyorduk o açıdan bak bir de :)

googhan dedi ki...

heh, onu tedavide kullanıyoruz ama ağzın içinde.
dişler de 5 lira. çok güzel oluyo :D