13 Kasım 2011 Pazar

şimdi de ankara haber temsilcimiz gökana bağlanıyoruz. evet gökan söz sende...

ankaradan kucak dolusu sevgiler hepinize.
yazları sıcak ve kurak, kışları SOĞUK ve yağışlı başkentte bu akşam yine hayvani bi soğuk var. öyle ki otobüsten inerken tuvaletim vardı ama soğuktan içinde dondu çişim. o derece.
O derece soğuk gerçekten

tabi direkt olarak son kısmı anlatarak girdim. baştan alsam daha iyi bence.


otobüs biletini alırken baksaydık keşke hangi firma olduğuna. es turizmden istanbul seyahat bileti almışız, aman ne hoş.
ne fark etçek, ikisi de otobüs demeyin. istanbul seyahatin gördüğüm bütün arabaları travego ve tiksiniyorum o otobüsten.

koltukları rahat değil bi kere. neoplanın bütün modelleri mis gibiyken bunda ayakta gitseniz daha rahat edersiniz. popom acıdı yine otururken.
başka bi kötü yanı da psikolojik mi bilmiiyorum ama o otobüste afedersiniz pırtım geliyo benim. 2 litre gaz birikiyo içimde, ola ki biri karnıma dokunsa patlama olur otobüste aşırı gaz basıncından. bence koltuğu titrediği için oluyo ama emin değilim.
diğer kötü yanı koltukların yatma şekli. yaslanılan yer yatarken oturulan yer sabit kalıyo. mesela neoplanın bazı modellerinde öndeki insan koltuğu yatırdığı zaman oturduğu yer ileri gidiyo, böylece sıkışmıyorum oturduğum yerde. ama bunlarda zaten oturduğumuz yer küçük, bi de öndeki yatırınca hobaaa, paketlenip öyle gidiyorum. bi de sağolsun hiç sorma ya da bildirme zahmetine girmeden yatırdıkları için koltuğu, ayaklarım sıkışıyo aralarda.

sonuç olarak sevmiyorum bu otobüsü ama el mahkum yine bununla geldim.
önümdeki kişi koltuğu yatırmadı gerçi ama her an yatırcak korkusuyla geldim, iyice stres yaptım. boluda indi otobüsten, son 2 saati bacaklarım sıkışçak korkusu olmadan geldim.



he şeyii de anlatayım. boluda mola verince kablosuz internet vardı, dedim hava soğuk. şimdi hazırlanıp inene kadar bissürü zaman geçer zaten, oturayım bloga falan bakarım.
başka blogları okuyorum falan, bilgisayar çantası titremeye başladı. telefon mu titriyo acaba diye baktım, yoo sakin sakin duruyo yerinde. hem çalsa kulaklık takılı, ses gelirdi. (empeüç pileyırımı kaybettim sanırım, telefondan dinliyorum)
en sonunda kıllandım, kulaklığı çıkardım OHA!!! otobüse yayın yapıyomuşum. girdiğim bloglardan birinde müzük çalmaktaymış. neyse ki cıkcıklara ve kınamalara maruz kalmadan kapattım siteleri.
efenim şu girer girmez açılan müzükleri kaldırın lütfen. bilgisayardan müzük dinlerken bi anda karışıyo müzükler. ya da benim başıma geldiği gibi zamanlarda sorunlar çıkıyo. siz koyun oraya, biz istersek açarız zaten.

8 yorum:

mavi dedi ki...

ankarada soğuk o derece yani. Kadınların burnu düşüyor yine iyi. Siz aman dikkat edin kendinize.

googhan dedi ki...

öyle böyle değil, eksilerden eksi beğeniyoruz hava sıcaklığı için.

kendime ne kadar dikkat etsem de yanımdaki insan suratıma hapşırırsa ertesi gün yataklara düşüyorum :D

At Yarışındaki Eşek dedi ki...

Ankara'nın soğuğunu seviyordum ben gök! Deme öyle! Hoştur kendileri sıkı giyinirsen bişey olmaz ama yüz felci geçirmek üzereydim o ayrı mesele.

Pırtlama la otobosta! piiii :D aşsldk
Bi de müzikler konusunda katılıyorum.
İstanbul hem nemli hem karlı hem soğuk, oralar daha beterdir ?!

googhan dedi ki...

bi gün elime su şişesi alıp iki dakikada bir ıslatçam suratımı, o şekilde soğukta dikilcem. bakalım ne kadar sürcek yüz felci geçirmem :D

istanbul... ne bileyim. bişiy diyemiyorum şimdi onun hakkında.

seymsomething dedi ki...

sen yine bilmeden öyle bi otobüs seçmişsin bana ne demeli kamilkoçun sözde rahat hattı ama koltuk araları eşit değil bende ki de şans ya kısa olan yeri seçmişim sığmadım bildiğin ölüm gibi bi 5 saat yaşadım allahtan parkshop var ki çıkıp yürümek iyi geldi fff.
buranın soğuğu çok fena ya O_O istabulun en sert kışlarından biri gibi şuanki hava. ilk günden ellerim çatladı, burnum dondu, hissizlik başladı O_O

googhan dedi ki...

mola yerlerinde hiç inmiyorum. sevemedim inmeyi :D

yakın zamanda ankaradaydın, istanbulla ankarayı karşılaştırmayı sana bırakıyorum :D
(bana göre ikisi de soğuk. istanbulda yağmur vardı çünkü geldiğimde)

seymsomething dedi ki...

istanbul iyi ya en azından kuru soğuk değil. ankarada rüzgar esince burnum düşecekmiş gibi hissediyorum O_O

googhan dedi ki...

sen voldemortun neden burnu yok zannediyosun?
20 sene önce ankaraya geldiğinde soğuktan düşmüş, o zamandan beri burunsuz dolaşıyo adam.