20 Kasım 2011 Pazar

nası bi yurt burası?

dün yarım dakika erken aşşaa indiğim için su ve püskevit alabildim. yoksa aç ve susuz kalcaktım.
nası oldu anlatıyorum hemen.

kantine indim, yaşam için gerekli olan şeyleri (su, bisküvi, ekmek, bıçak) aldım. işte fiş kesildi, adam para üstünü verdiği anda etraf karardı. yarım dakika daha geç gitsem fiş alamıcaktım, dolayısıyla yiyecek de yoktu. zamanlamama öleyim.

saat 10 civarıydı. o saate kadar nelerle beslenmişim bi bakalım.
biraz fındık, yarım şişe kola (500 ml), bi wanted, bi bardak da su. başka bi şey yok. aç da değildim, bütün günüm mal gibi geçmişti zaten. ama onu anlatmıcam, değişik bi gündü. ders çalışmadım, bütün gün dişlerimi fırçalamadım, değişik bi sıkıntıyla oturdum durdum. bu kadar bilgi yeter.


ne anlatıyoduk? elektiklerin gitmesi, ya da kesilmesi. gitmek kelimesi daha iyi sanki.
yurdun içi zifiri karanlık. bi şey fark ettim bu karanlıkta, görmeden bi şeyler yapmayı seviyorum. telefonun ışığını kapatıp yürüdüm mesela. yurdun mimarisini bildiğimden sağa sola geçirmedim, eğlenceliydi.
tuvalete benden önce giren arkadaş karanlıkta işemiş, yerler çiş olmuştu hep. temiz bi küfür edip sağı solu batırmadan (ç)işimi gördüm.
elimi karanlıkta yıkarken de eğlendim değişik bi biçimde. görmüyosun ama sular falan geliyo böyle.


sonra dedim hadi biraz yurdu gezeyim. katları geziyorum amaçsız bi şekilde.
ta en dipteki odaların önüne kadar gittim. heh, bizim katta en dipteki odanın oraya gidince içerden birisi bağırdı. "gelme, çıplağııım!!!" naabıyon olum içerde sen? çıplaksan giyin bi şeyler yap.
komiğime kaçtı, güle güle odama gittim.

alt kattaki odalardan birinin önünden geçerken de içerden birisi baarmıştı "elektrikler gelmezse bi saat daha sikişiriz burda" diye.
NASI Bİ YERDE KALIYOM LAN BEN!?

o odada 5 kişiden fazla vardı bi de, arkadaşlar grup çalışması yapıyolar sanırım. ama eğleniyolardı, bende o da yoktu. neyse.



bugün normale döndüm. sıkıntı geldiği gibi usulca gitti.
olur öyle arada.

14 yorum:

Büteyra dedi ki...

Niye bu yurt aklımda bi kız yurdu olarak canlandı bilmiyorum . niye kimse çığlık basmamış derken aklıma bir soru geldi. meğer bloggerimiz erkekmiş. Hmm.

googhan dedi ki...

yanda koskoca kelle-i şerifim duruyo :D


çığlığın sebebi elektriklerin gitmesiyse kantindeki kızlar da baarmadılar. genel olarak ruhsuz yapımızı koruduk yani :D

nini dedi ki...

hayat sana zor:)

seymsomething dedi ki...

karanlıkta kendince takılmak çok eğlencelidir ya ben de bizim evde elektrikler gidince öyle gezmeye başlarım :D

o değil 3-5kişinin öyle şeyler yapmak için elektriklerin gitmesini beklemesi kötü olmuş onlar adına :D okulda bulamamışlar mı şöyle gizli bi yer ahaha

googhan dedi ki...

nini
gökan gamlı, gökan dertli, gökan çökmüş...



seymsomething
ya yok, eğlence amaçlı yapıyolardır. bayaa baardılar zaten gece boyu.
gizli yer istiyolarsa b ve c blok altında çohoş yerler var. gelip sorsalar söylerdim :D

seymsomething dedi ki...

oldukça ilginç eğlence kavramları varmış :D senin adına üzüldüm gökan :/ :D

googhan dedi ki...

arada geliyo bazen böyle :D

aslında o o daya dalasım geldi de, vazcaydım sonradan.

Diplomalı Bakkal dedi ki...

kaç abijim hemen kaç durma orlarda o_O

googhan dedi ki...

kapıyı kilitleyip yatmak lazım artık. zaman kötü, kolla dötü.

Cessie dedi ki...

BASKIN BASANINDIR HÜLEEEYN! diyip dalacaktın... ^^ o zaman gör şamatayı ^^

bi de bi de şikayet etme tüm lise son sınıflar olarak öldürürüz seni.yok ben öldürmem de kurtaramam da.

At Yarışındaki Eşek dedi ki...

Zaman kötü demek! :D Gök! Onlar normal olanlar. Karanlıkta napılır? sorusuna cevap arayıp uygulamaya geçmişler, ya sen? ya sen naptın gök?! yok mimariydi, yok el yıkadım, işedim falan. Yakışmıyor :D

googhan dedi ki...

Cessie
bassam aralarına alınma riskim vardı. dalmamam iyi oldu bence :D

kazanayım sonrasına razıyım mantığı kötü bişiy. sonrasında devam ediyolar bi yerimizden kan almaya :D



Ümut
o açıdan bakınca evet, onlar karanlıkta yapılması gerekeni yapmışlar :D
ne pis işlerle meşgulmüşüm lan!

Cessie dedi ki...

oha evet o da var.
ben oraları düşünmedim işte :D

googhan dedi ki...

tehlikeli noktalar söz konusu oluna her şeyi düşünüyorum :D