28 Kasım 2011 Pazartesi

mutluluk. 2 oldu bu


efendim merhabalar.

karşılamalı girişleri mutlu olunca yapıyorum sadece, bu ikinci merabalı girişim.
bu sefer sebebini biraz bilsem de tek başına yetersiz bi sebep olur o. durup dururken gelen mutluluk patlamalarımdan birindeyim.


sebep ne?
HuysuzKuzu pek takma bunları dese de pratikte kendime geldim. en gerideki gruptan yardıra yardıra ve iki iş arasında zamanı çok ekonomik kullanarak en öndeki gruba kadar geldim. 3 tane boktan geçen lab sonrası önce tedavideki umut parıltıları, ardından bugün gelen protezdeki hızlanma çok iyi oldu.
toparladım pratiği. teorikler de iyi gidiyo, oh mis.

toeriklerin iyi gitmesi şerefine bugün ders çalışmayım dedim ama yemedi. iki tane gırmızı alıp diş labına incem, orda biraz düzeltmeler yapıp ders çalışmaya çalışçam.
he neden çalışmaya çalışçam dedi? çünkü düzgün düşünebilen kafa yapısından uzakta olucam büyük ihtimalle. bakalım nöronlar arasındaki etkileşimi yavaşlattığımızda bile işlicek mi beyin. marifet böyle bi durumda çalışabilmek zaten, öbür türlü herkes çalışır.
gırmızıları da termos bardaama koycam ki pis ayyaş damgası yemeyim. her şey düşünüldü.



işte, mutluluğun sebeplerinden biri toparlanmaya başlayan okul işlerim.
LAN PEKİ DİĞER SEBEP NE!?
düşünüyorum düşünüyorum, ı-ıh yok bulamıyorum. insan mutluluğuyla da stres dolabiliyomuş. kaynağı ne olum bunun?
aman boşver mutluysam mutluyum diye geçiştiremiyorum, o sebep bilinmeli.




yarın yurt paramı yatırcam.
tatlı tatlı yemenin acı acı sıçması olur ya, aynen o durumdayım. iki kişilik oda acayip rahat, bissürü alan var, ferah. ama gel gör ki diğer odalara göre biraz daha tuzlu. rahatlığın da bi bedeli var.



çilekli şeyleri pek sevmesem de vivident storming güzelmiş, beğendim. başlarda kokusu şurup gibi geldi ama tadı falan yerinde. tabi hala gönlümde först senseyşınsın karpuzlusu var, onun yeri ayrı.
aha buna ölünür



baştaki vidyoyu da öylesine koydum buraya, mutluluğu anlatsın deyu.
durumumla pek alakası yok ama hoş şarkı, nays şarkı.
yolda dinlenir mi? evet.
yolda dinliceem ik şarkı mı? hayır, wherever may roam çakar. sırf davulu dinlemek için bile açtığım olur kendilerini, lars ağamızın eline koluna sağlık.

15 yorum:

At Yarışındaki Eşek dedi ki...

Gök termos bardaktan istiyorum, kaç para nerden alcam?! Benim neden termos bardağım yok?

googhan dedi ki...

babam böyle pasta yapmayı nerden öğrendi?


istanbula gittiğimizde almıştık ama her yerde vardır lan. hem termos daha iyi, akıtmıyo. bardaklarda akıtma problemi çok yaşanıyo, rahat değil pek.

HuysuzKuzu dedi ki...

takılma bunlara gökhaaan valla bak git gez toz ders fln da çalışma derece arzun yoksa, çok ağlarsın sonra ineklediğin zamanlara :))

hahah, öte yandan tebrikler.. :)
şarkı da on numara pek severim

googhan dedi ki...

dus geldi, nereye çalışmıyorum :D


aslında evet, fazla ciddiye alıyorum ama seviyorum pratiği. zorunda olduğum için değil, sevdiğim için bu kadar ilgileniyorum :D

At Yarışındaki Eşek dedi ki...

Yok yok buldum bi kaç dene 30 lira :D Fena gircek ?! :D

googhan dedi ki...

30 lira değildi la :D

ya bardağı bırak, kaç tane bardak gördüysem hepsi akıtıyo. termos al, hangi açıyla tutarsan tut almaz. bardaklar kapanmıyo tam olarak, şıpır şıpır akıtıyo :D

At Yarışındaki Eşek dedi ki...

Tamam termos bardak ama adı. Bildiğin termos ama küçük boy :))

googhan dedi ki...

he temem o zaman :D
al!

At Yarışındaki Eşek dedi ki...

Sen kaç liraya aldın kazıklanmıyım la! Bu karizmatik lan çantam da uygun bunu taşımak için cepleri var http://www.kutupayisi.com/Product.aspx?CategoryId=82&ProductId=5386 ama alamıcam sanırım. Yan sanayi arıcam kapalı çarşıda bu haftasonu gidebilirsem.

seymsomething dedi ki...

@At Yarışındaki Eşek mudo da var 14 mü 15 mi ne oldukça başarılı bir şey hem sağlamda tavsiye ederim :D


şimdiiii o kadar gaz verdik inandık sana başarmasan ayıp olurdu :P -tebrikler beyfendi- ders çalışmaya çalışma şeklin baya iyiymiş çanta falan götür yanında 3-5 tane daha koy kırmızıdan eğlen kendi çapında derim ehe
o yurt paraları, ah o yurt paraları bende bi süre (2 gün) kaldım dershane yurdunda o parayı vermeye elim gitmiyordu ya ama el mahkum biz vermesek de onlar söke söke alır yani böhüü

googhan dedi ki...

ümut
o gösterdiğinin tipi hakkaten güzel ama 30 çok be, bi termosa o kadar para verilmez bence.



seymsomething
ümut bak, yarı fiyatına varmış mudoda.
http://www.mudo.com.tr/store/categoryPage.aspx?catID=88 hatta al sana linkleri.


bi tanesini odada lüpürdettikten sonra ikinciyi indirdim aşşaa. aç karna içince kötü oldu, odaya çıkıp sızdım :D
bilgisayar falan açık kalmış, gecenin üçünde kalkıp kapattım sonradan.

dershane yurtları nası oluyo yaa?
benim bildiğim ablalar-abiler var bi, onların da sisteminden haberim yok hiç. ama iki günün parasını alcak göz yok onlard... var ya da var var :D

At Yarışındaki Eşek dedi ki...

Plastik gibi beğenmedim ama sağolasın gök. Napalım ileride ileride şimdi değil ileride.

At Yarışındaki Eşek dedi ki...

Seymsome, güzel güzel ama plastik gibi ama yarı fiyata olması güzel. :) Sağol ! ! !

seymsomething dedi ki...

at yarışındaki eşek, aslında plantik sadece ağız bölümünde var genelinde yok ama senin bileceğin iş :D ama alırken dikkat et kapağı oturtmalı değil vidalı olsun yoksa ömrü çok kısa oluyo ben çok çektim onlardan :/


haha o kadar çabuk mu uçuyo senin kafa yoksa yorgunluk,açlık falan mı böyle 2 kırmızıda bitirdi seni :D
bizim dershanenin vardı üst katında yurt. afedersin ama çok boktan bi yerdi. ama söke söke 2günün parasını aldı böhü. onlar ne para göz var yaaa :D

googhan dedi ki...

zaten düzgün kafa yapısından uzaklaşayım diye aç karna hızlı hızlı bitirdim. bundan önce insan gibi davranıp tok karna tükettiğimde sonuçlar çok iyiydi :D

bi de gırmızı biraz daha fazla etkili. fiyat/performans oranına bakarak seviyorum zaten kendisini. az parayla çok kontrolsüzlük :D



zaten bissürü para veriliyo dershaneye, bi de üstüne o iki günün hesabını yapmaları hoş olmamış.