1 Kasım 2011 Salı

mim. ne zamandır yapmadık

efenim mim doldurmayı öyle pek sevmiyorum. genelde yazılarım milyon konu içerdiğinden tek konuya bağlı kalmak zor geliyo.
ama bu seferki güzel bi mim. bi de cessie mimlemiş, yapmazsak ayıp olur.


eveeet, konumuz sevdiğimiz şarkılar ve hikayeleriymiş.
luna başlatmış mimi, orda 5 diyo ama az ya da fazla olabilirmiş. bi fikrim yok benim kaç tane olcaa konusunda, beraber görücez.


1. barış manço - bugün bayram
hani deseniz ki, sadece bi şarkı seççeksin. seçtiğim şarkı mutlaka bu olurdu.
yılda dinleme sayım bi elin parmaklarını (5) geçmez. neden dinlemiyorum? çünkü eskimemeli. sadece aşırı mutlu olduğum zamanlarda dinlerim kendisini.
mesela linki koydum yukarı ama dinlemedim şarkıyı.

okulu ilk kazandığımda bol bol dinlemiştim. ankaraya gelirken, sınıfı geçtiğimde falan dinledim anca.


(artık sıralama yok, aklıma geldiği gibi koycam. en önemlisini koydum zaten tepeye)
2. ozzy osbourne - mr. crowley
burda da bi haftalığına yazı yazan pek sevgili arkadaşım damlayla her gitar hiroya gidişte mutlaka çaldığımız, benim ilk zamanlarda mistır krovliğ harici bi yerini söyleyemediğim, zamanla yarısını söylediğim, şimdiyse baştan sona söyleyebildiğim şarkı.
aynı zamanda kendisinin formspringinde sorduğum soruların bi yerine iliştiririm krovliğ falan diye, benim sorduğumu bilsin deyu.


3. beirut - postcards from italy
hayatıma fon müziği seçsem bu olurdu heralde. kendisi ukulele almamda en büyük etkendir. hatta bi ara çalmaya çalışıp koymuştum bloga.
sürekli bi mutluluk veriyo insana. kötü zamanlarda da dinlesem teflon tava gibi, üstünde bi şey tutmayıp mutlu kimliğini koruyabiliyo.


4. skillet - falling inside to black
zamanında birbirimize "don't leave me alone" derdik bu şarkı sayesinde. yapamadık.


5. queen - we will rock you, we are the champions

video koydum bu sefer. canlı performansları, ilk dinleyişimde gözlerim minik minik dolmuştu.
diğer müzikleri dinlemeseniz de bunu bi izleyin bence. vay canısını tepkisini vermeyenlerin kaybettiği 5 dakikayı  kendi cebimden vericem.



evet efenim, beşte kaldı benim şarkılar. standart değerden uzaklaşmayım hem, burda bitireyim yazıyı.
mimleme işine girmiyorum. mimlenme ve mimleme sayısını eşit tutuyodum ama bi dahaki sefere bi tane fazladan mimleme yaparım.

4 yorum:

Cessie dedi ki...

ay benim bir de i just want you vardı ozzy'nin.unuttum yia :/ neyse..

googhan dedi ki...

bak yazının altında bi kalem olur, onunla kaydını düzeltebilirsin :D

du bi görmüşken dinleyim de mutlu olayım :D

Cessie dedi ki...

ÜŞENDİM! :D

googhan dedi ki...

geçerli bi mazeret :D