29 Kasım 2011 Salı

meh meh meh

hoca sadece üst çenenin ölçüsünü aldı diye boşuna evham yapmışım, önce üst çene ölçüsünü alıp alt çeneyi ona göre alcakmış. yarın öğlen gece plağım hazır, bakalım kullanabilcem mi.

kliniğe gittiğimde hocam geldim ben dedim, tamam bekle dışarda biraz şu hastaya bakayım da bi diyip yolladı. gittim oturdum bekleme salonunda.
o anda 'ben naabıyorum?' düşüncesi belirdi kafamda.
resmen protez bölümünde, yaş ortalamasının 65 olduğu bi yerde adımın okunmasını bekliyodum. sınıftan birilerini gördüm, naabıyon burda diye sordular. çenemi hafif ileri çıkartıp "totallerim vuruyor da evladım, onları gösterecem meh meh meh" yaptım. evet, tam bi 65 yaş öğretmen emeklisi olmuştum.

biraz daha bekledim ve beni benden alan o ses duydum. gökhan beey gökhan beeey...
işte tam o anda kasketimi takıp kahveye gitmeliydim. ya da evde ajansı dinlerdim, olmadı iyice büyüyen kulak memelerimle bıgıl bıgıl oynardım.
"geliyorum evladım geliyorum meh meh meh" diyesim geldi, dedim rezillik çıkartmayım burda.

gittim kliniğe, çenemin alçıdan halini gördüm. cınım benim.
altında da adım yazmalıydı. bakayım, he evet orda. gülcan akkerm... NE GÜLCANI LAN!!!
gökhanı gülcan yazmış yardımcılardan biri. hoca da dalga geçti gülcan diye, aman ne hoş! "kulaktan kulağa oynar gibi değişiyo işte böyle ehe ehe" diye tamamladı esprisini.


üst çenede minik düzeltmeler yaptı, alt çene için de ölçü alıp yarın öğleden sonra gelip alabilirsin diyip yolladı.
aklımsa hala gülcandaydı. gökhanım olum ben. gökan diye de okunur. (gökean diyenler de var, sevmem)




dün ayık olmayan kafayla yaptığım çeneki fazlalıklarını almıştım. çok güzel almışım, sabah kalkınca baktım, vay be dedim kendime.
iki birayla da saroj olup rezilliklerime rezillik ekledim ama gırmızı çarpıyo, vallah pis çarpıyo. bi de aç karna içmiştim güzel etki etsin diye, kendimi saat üçü gösterirken üstümde alçılı elbiselerimle yatağımda sızmış halde buldum. bravo bana!
kalkıp bilgisayarı kapattım, çarpsın diye büyük kısmını yemediğim dürümümü yiyip yattım tekrar.




sınavlar yaklaştıkça ders çalışma isteğim azaldı. şimdi olmaz lan, şimdi olmaz. martta azal, hatta bit ama tam sınav zamanı azalma gözünü seveyim. hadi bebişim, hadi şekerparem. (bugün yemekte şekerpare yidim)

4 yorum:

seymsomething dedi ki...

bizde ablamla sağlık ocağına gittiğimizde oranın yaş ortalamasını 75e falan indirdiğimizi görünce seninle aynı tepkileri vermiştik :D
gülcan mı ahahaha. orda aslında seninkini kaybettikleri için gülcan diye birinin alçıdan kalıbını senin diye göstermişlerdir ahaha
o pisliği benim kafada yapıyo ya. tam çalışmam gerekiyo diyorum oturuyorum bi isteksizlik bi halsizlik yaptırmıyo hiçbir şey fff. öğrencilik zor be :D

googhan dedi ki...

yok, benim o. tam oturuyo çeneme :D


benim tepedeki bi süre iyi performans sergiledi, so günlerde bi sermişlik başladı kendilerinde.
ve öğrencilik evet, kesinlikle zor

HuysuzKuzu dedi ki...

ben demiştim dicem hemen nıh nıh nıh :)

hele ki mezun olalı 2 sene olduysa dusa çalışmak ne kadaarr zor bilir misin a dostum :((

googhan dedi ki...

demiştin. zaten alt ölçüyü almasa "hocam altı almıcaanız mı?" diye sorardım senden güç alıp :D

mezuniyete 2 sene varken de zor çalışmak. genel bi zorluk söz konusu :D