25 Kasım 2011 Cuma

kısmen de olsa...

efenim dün akşamki yazımda bugün laba giriceemi ve eski günlerime dönüceemi söylemiştim.
tam olarak olmasa da döndüm diyebiliriz.

neden tam değil?
2 sebebi var.
1- erken çıkamadım. 
aslında çıkıcaktım ama çıkmamıza 1,5 saat kala (benim işimin bitmesine 10 dakikadan az var) 2 diş daha verdiler. onlar olmasa erkenden çıkmıştım. benimle beraber 1 kişi daha o aşamadaydı. ilk ya da ikinci çıkardım.

2- yanlış dişte çalıştım.
şimdi dişlerin numaraları var. 12 ve 22 numaralı dişlere (üstte iki tane tavşan dişi var ya, onların yanındakiler) dolgu yapıcaz. tabi önce oyuk açıyoruz dolgu yapmak için (okulda oyuk desem 3 hafta dalga geçerler muhtemelen). sen git, nası açıcaamızı gösteren şekil ortadaki tavşan dişlerinde gösterildiği için 21 numaralı (tavşanlardan biri) dişe aç.
ama karışmaya müsait. 12 22 falan varken insanın aklı 21'e kayıyo. e şekilde de o diş var, ona açtım ben de.
bi de hocayla inatlaşıyorum.
-yanlış dişe açmışın kaviteyi
-nası hocam yaa?
-22'ye aççaktın
-e tamam işte yirmiiikkk... ehe :)   (içses: hassiktir)





tüm bunlara rağmen yine de gün sonunda en ilerdeki insan bendim. yavaş yavaş eski günlerime dönüyorum sanırım.
bi 15 dakika daha verseler yeterdi bana, bitti nerdeyse.

8 yorum:

lilanur_43 dedi ki...

21-22 koptum yahu yanlış diş ha:))
günün güzel geçmiş:D

seymsomething dedi ki...

hö? doğru dişlerimi anladım bilmiyorum ama 12 ve 22 yer babından o sayıları haketmiyolar gibi O_O neyse siz daha iyi bilirsiniz onu hehe
olsun olsun yavaş yavaş düzelirsin bu da bi başarı bundan sonrakinde artık nanik yapar kaçarsın ahah

HuysuzKuzu dedi ki...

@seymsomething sağ üstteki tüm dişler 1 ile başlar, sol üsttekiler 2 ile, sol alt 3, sağ alt da 4le başlıyor. yani sol üstteki ilk kesici ilk dişin 21 oluyor bu durumda :)

gökhaaan manyak mısın nesin takma bunlara bu kadar allahını seversen yaa, deli :)

At Yarışındaki Eşek dedi ki...

Hocalar da yazılardan gördüğüm kadarıyla kafa adamlarmış GÖK!!!
Haccepe DHF'yi herkeşlere tavsiye eder gözlerinden öperim,

Anindayorum.com (LtfMtlr) dedi ki...

Bırak dişi-kuşu-muşu :))

seymsomething dedi ki...

@huysuzkuzu evet böyle bi anlatım oldukça iyi oldu :D sağol :)

googhan dedi ki...

lilanur_43
o karıştırma kısmı hariç güzel bi gündü evet :D
preklinikte 5 liraya maloldu bana, klinikte çok daha ağır bi bedeli olur bunun.


seymsomething
geçen sene bazı bölümler farklı bi şekilde gösterim yapıyodu, bu sene bütün bölümler aynı gösterime geçtiler. bu daha rahat bence.

bundan sonraki güne az işim kaldı, onda erken çıkıcam :D



HuysuzKuzu
artık bloga bakamadığım zamanlarda gözüm arkada kalmıcak. açıklayıcı cevabı vermişin :D

bu lab önemliydi benim için. hırs yaptım.



At Yarışındaki Eşek
bazıları öyle ama bazıları biraz daha ciddi.
ama genel olarak hepsini sevmekteyiz :D (sevmekteyim en azından)



LtfMtlr
bırakamam, ekmek parası :D

Anindayorum.com (LtfMtlr) dedi ki...

Yarışmaya gel sen en iyisi :))
http://www.anindayorum.com/2011/11/2012-ylnn-en-sansl-blogunu-seciyoruz.html