29 Kasım 2011 Salı

giyme demiyorum, hobi olarak yine giy!

dünyaya yüzlerce kilometre çapında bi meteorun çarpmasından daha çok korktuğum bi şey varsa o da yürümeyi bilmeyen topuklu ayakkabı giymiş insanlardır.


bu ne şimdi? bu ne!!!

yanlarında yürümeye korkuyorum efenim ben topukluyla yürüyemeyen insanların. utanmasalar düşmemek için kollarını iki yana açıp yürücekler.
bi de merdivenden inmeleri ve yokuş yerlerde yürümeleri var ki korkudan rengim maviye döner. dünya dengelerini kurmak daha kolaydır ordaki dengeyi kurmaktan.

tamam boyun kısa olabilir, hazal kayanın da boyu kısa ama o dengesiz mi? hayır.
'beton' gibi ayaktayım!
he topluklu giyip 5 cm uzayınca onun gibi bi şey olcaksanız giyin, hatta adresinize ben yollarım o ayakkabıları en uzun topuklusundan. ama yok öyle bi şey.


topukluya karşı olduğumu düşünme sevgili bu satırları okuyan insan, topuklu ayakkabı becerikli ayaklarda gayet hoştur. hatta tak tuk tak tuk sesini severim kendilerinin.
benim sorunum bunları giyip daha sonradan sirkteki cambazlar gibi yürüyenlerle. git evde denemeler yap. hatta ehliyet sistemine falan geçilsin. topuklu giyme yetkisi olanlar giysin sadece.


çok korkarsan başına gelir ya bi şeyler. heh, işte bi gün kesin bunlardan biri yürürken üstüme düşçek. o an kafa göz dalarım ona! kim olduğu umrumda olmaz. değil kan, kemik iliği çıkana kadar vururum kafasına kafasına (kafadaki kemiklerde ilik olmaz gerçi).
çekiç taşıyorum yanımda daha efektif vurabilmek için.

22 yorum:

seymsomething dedi ki...

önceden topuklar 7cm-8cm falandı şimdi 12. hatta bu yaz piyasaya çıkacak modellerde öndeki dolguyla beraber 17cm topuk olacakmış. düştüğünü düşüne biliyor musun? üzerine bi kule yıkılıyormuş gibi olur O_O bencede taşı o çekici bi şekilde korunmak gerek dimi :D -bide onunla yürümek daha da zor olacağı düşünülürse düşen düşene olur yani :D

-hayır zarif görüntü (ki bu baya yalan), kısa boylu olmak falan bunlar geçtim acıyo ya. cidden o ayağı insan kesip atası geliyo ama yinede giyiyorlar fff

googhan dedi ki...

o kişi normalden 17 cm yüksekten dünyaya bakarsa bi zaman sonra midesi bulanır be!

çekiç iyi de, topukla karşılık bulmak var. onun çözümü de durmadan vurmaktan geçiyo. hiç fırsat vermemek lazım topuğu omuriliğime kadar geçirmemesi için. yoksa o topuk gider yani vücut içinde, durmaz.


giyebilende iyi duruyo aslında, ben seviyorum yani :D
acıtma konusunda fikrim yok, hiç giymedim (neden acaba? :D ). ama bi röntgen vardı, ayaan ne hale geldiğini gösteriyodu. bayaa kötü bi hale sokuyo.

seymsomething dedi ki...

baya böyle deşer geçer o topuk yani hiç acımaz :D ama bunlar ince topuk olduğundan şansın varsa düşme sırasında o topuk kırılır sana da saldıramaz ahah

acaba niye giymedin? :D
yok ya severim ama uzaktan çok fena kendisi :D

en acı kısmı da çok pahalı ama tek düşmelik canı var :D bileğindeki acıyı bırakıyosun, topuğun kırılması evlat acısı gibi oturuyo mideye :D

googhan dedi ki...

yapıştırınca olmuyo mu?
hiç olmadı iç taraftan çivi falan çıkabilir gibime geliyo.



düşme sırasında kırılmama ihtimali beni benden alıyo işte :D

İsmini Vermek İstemeyen Seyirci dedi ki...

165cm boylarında ortalama Türk kızıyım. Hoş adınıferihakodumunçocuğu gibi 150 olsam da giymezdim orası ayrı. Ama ihtiyaç duymadım şimdiye kadar, tarzım da değildi giymedim. Neyse ilk defa bu sene almak zorunda kaldım bu ayakkabıları. Zira öğretmencilik oynarken stajda konvers giyilmiyor maalesef. Yani bu topuklu ayakkabılar kadının toplumdaki bastırılmış hededödölerinin bir dışa vurumu bence. İnsan anatomisine aykırı tamamen. Bu kadar çok cümleyi niye kurdum? Çünkü evde denesem de düzgün yürüyemiyorum gardiş hor görme :(((88sekiz

googhan dedi ki...

topuksuz ayakkabılar da var da onlar babaanne ayakkabısı kıvamında biraz. mesela biraz daha kalın topuklu (dengeye +8 puan) ve kısa topuklu (+5 puan da burdan) giyersen ayakların yere daha sağlam basabilir.

senin durum biraz daha zor. rahat bi ayakkabıya alışınca başka şeyleri giymek zor oluyo. botlarım bile spor bot artık. azıcık sert bi şey giyince parmaklarım ebeme saydırıyo aşşaadan. hoş değil.

mavi dedi ki...

benim de denediğim ve dener denemez bıraktığım bir şey bu meretler. Olur dedim. Yaparım dedim. Kendine inanırsan başarırsın dedim. Olmadı. Olamadı. Zaten sevmezdim de. Peh.

googhan dedi ki...

olmuyosa en güzeli zorlamamak işte.
sokakta hebele hübele yürümektense rahat rahat ayakkabılarınla geziniyon ne güzel :D

Sadecebenemel dedi ki...

ahahaaa haklısın bende hiç yürüyemem bu yüzdende hep düşerim hatta yuvarlanırım gerçekten :D ama nasıl havalı bişey o ya öyle böyle ddeğil yani :D

googhan dedi ki...

yanımda düşme, lütfen düşme :D

bloggerlara karşı kullanmam gerçi o çekici. diğer cebimde kuş tüyü var, onunla saldırırım.



havalı çünkü atmosfer tabakalarında yükseliyosunuz. ondan oluyo.

meraklikedi dedi ki...

hmm.. yükseklik korkusu epey etkin... hmm.. çekiç olayına coşkulu teşvik var... güzel... seri katil potansiyeli yüksek... sevdim...

googhan dedi ki...

topuklu ayakkabıdan karakter tahlili :D

Cessie dedi ki...

beceremeyeceğimi bildiğimden yeltenmem bile.
yaşasın kocaman spor ayakkabılar!

googhan dedi ki...

spor ayakkabılar candır. ömrümün kalan 67 yılında (87 yaşında ölmeyi planlıyorum) kendilerini giymeyi sürdürcem sanırım.
pofur pofur geziyorum mis gibi :d

kahvedelisii dedi ki...

yazıya ayrı yorumlara ayrı güldüm :D bu kadar adam yaşasın spor ayakkabılar dediğine göre sanırım ben ters bi insanım :P spor ayakkabıyla yürüyemeyip düşüyorum (hatta tırnağımı kırdım bi seferinde ahahhaa) ama topuklulularla senin dediğin gibi tak tuk tak tuk rahat rahat gidiyorum ya ayak da alışıyo bi müddet sonra o kadar acımıyo üstüne alçak topuk giyince rahat yürüyemiyorum o_O

googhan dedi ki...

spor ayakkabıyla nasıl düşülür :D
ve içi cımşak cımşak olur onların, tırnağın kırılması için koşullar sağlanmamış.

alçak topuk giyince yürüyemiyosan evde ayakkabısız naabıyosun?
elinde bastonla, sağa sola tutunup yürüdüğünü düşünemiyorum şu anda :D

At Yarışındaki Eşek dedi ki...

O kadının düştüğünü görsem kafamı kaldırıp bakmam, cidden bakmam. Bütün hümanistliğimi bi köşeye bırakırım. Böyle işte. Çok kötüyüm belki bunu düşünebildiğim için ama yok yok ben her türlü tutarım elinden. "Bi şeyiniz yok ya hanfendi" derim. Sonra bi kahve ısmarlarım. Sonra kahvemizi yudumlarken bu olaya çok da güzel güleriz. Telefon numarasını isterim, kim bilir belki bi gün yeniden görüşürüz, Gök!!! senin yüzünden hikaye yazdım. Piiiii!

googhan dedi ki...

yanımda biri düşmeli!

Barney Sikerson dedi ki...

kadinlarin topuklu ayakkabi giymesinin sebebi kendilerini uzun gostermesi degil 10 uzerinden degerlerine +1 bonus katmasidir.

googhan dedi ki...

dengesiz yürüyüşleri -2 puan değerinde ama :D

Barney Sikerson dedi ki...

hafiz sen onlari yanlis zamanda goruyorsun. guzel bir elbise ve topuklu ayakkabiyle bir mekanda otururken gordugunde +1 oluyor.
sen onlari yururken gordugunde onlar icin pek bir onemi yok, +1 puan almak istedigi adamdan +1'ini almis onun mutluluyla evine donuyordur zaten. senin verecegin -2 ona koymaz o saatten sonra.

googhan dedi ki...

bak o ilk durumda değil +1, +4,5 falan getirisi var ama normal zamanlarda da görünüyo bu insanlar.

gündüz okula gelirken topuklu giymenin mantığı ne mesela?
sırada otururken gören yok, herkes yürürken görüyo. sonra da gelsin -1'ler :D