16 Kasım 2011 Çarşamba

farklı canılarız efenim

zamanında (hatta buradan bakabilirsiniz o zamana) erkekler ve dişiler arasındaki farkları anlatmaya çalışmıştım biraz. bugün yurdun kapısının önünde duyduğum konuşmayla yeniden depreşti bu düşüncem.

hiç eşitlik istiyoruz falan demeyin, çok farklıyız.
dışarda sarılıp gezen bissürü dişi görebiliriz ve bu çok normal gelir bize. ola ki iki tane sarılan erkek gördük, eşcinsel detected moduna girip ters bi bakışla yaptıkları bu ayıbı(?) kınarız. şu ana kadar görmedim, görsem de normal karşılarım ama iki sokak yürüyemeden taşlanırlar büyük ihtimalle buralarda.
ama iki dişi sarılıp yürürken hiçbi sorun olmaz.
neden? çünkü onlar sarılabilir.
neden? çünkü işte.


yurdun kapısındaki konuşmayı yazayım bi de. iki tane dişi konuşuyolardı
dişi1- gideyim de film izleyim
dişi2- hayır. gidip ders çalışçaksın, mikrobiyolojiden bissürü konu var!

böyle bi konuşma mümkün değil iki erkek arasında geçmez. geçirmeyiz böyle konuşmaları.

erkek1- gideyim de film izleyim
erkek2
ihtimal 1- hangi film?
ihtimal 2- bak hıbılı hübülü filmini izle, süper bişiy
ihtimal 3- ben de ne zamandır film izlemiyodum, birazdan gider izlerim ben de
ihtimal 4- o torbadaki fındık mı abi? (adam tam teşekküllü gidiyo film[?] izlemeye)
ihtimal 5- derse girmesem de olur. gel bizde izleyelim
ihtimal 6- ya naapçan filmi, gel bi yerlere gidelim

yani efenim, mümkün değil karşıdaki insan çalışıp başarılı olsun gibi bi düşüncemiz olmaz. yapımıza aykırı.



sonraaaa...
heh şey var bi de geçen gün sınıfta gördüm, bi dişi koymuş kafasını masaya, öbürü saçlarıyla oynuyo.
öyle saçma ötesi bi aktiviteyi aklımızdan bile geçirmeyiz. niye oynayım lan ben başkasının saçıyla? ensesine vururum daha çok.



bugünkü bi olayı anlatayım, yine konuyla alakalı.
sınıfta iki sıra arasından yürüyorum, bi dişi üstündeki çok güzelmiş nerden aldın diye sordu. (aa burda da var aslında fark. nerden aldığımız önemli değildir bizim) bilmem diyip sağına soluna bakındım, isim yok. bi yerinde DF yazıyomuş, defaktodur dedi biri, bilmiyorum. konumuz bu diil zaten.
bikaç kişi daha güzelmiş falan dedi, hala bi anormallik yok.
peki anormallik nerde?
biz 4-5 erkek bi dişiye "üstündeki çok güzelmiş" desek anında sapık damgası yeriz. hele sağını solunu çekiştirip marka arama olayına hiç girmiyorum, onu yaparsak dişinin babası, amcası, kuzenleri falan çıkışta mutlaka bi halimizi hatrımızı sorarlar.
tahmini durum




çok farklı canlılarız sizinle sayın dişiler.
nerdeyse bütün ağır işleri bizim yaptığımızı yazmıyorum, ona girersem mümkün değil çıkamam. sayfa sayfa yazı yazılır çünkü o konuda. hala da gelmiş yok kadın erkek eşitliği falan.
otobüslerde yer vermeyle başlıcaksak bu eşitliğe buyrun başlayalım. çok memnun olurum şahsen.

13 yorum:

mavi dedi ki...

yer vermeyen erkeğe gıcık olurum. Bana değil ama. Cidden ihtiyacı olan amcaya/teyzeye/bebekli ablaya.
o denyolar oturur ben kalkarım. Büyüklük bende kalır.
İki erkek de bir zahmet sarılıp yürümesin be Googhanım. Kalsın yani.

googhan dedi ki...

bak garip geliyo işte sarılıp yürümeleri. ama dişilerde yok böyle bi problem :D


yaşıtım kişilere ben de yer vermem. ama yaşlılara tabii ki yer verilmeli. vermeyenler dürtülüp "kalk yer ver" denmeli. yapılsa güzel olur.

huyumkurusun dedi ki...

:)Güldüm okurken baya.Erkek ve dişi doğası farklı ne yaparsın.Öğrencilerimi düşünüyorum.Kızlar duygularını sarılarak vs gösteriyorlar.Erkekler pek gösteremiyolar duygularını.Bazen bi kız öğrencim kanı kanayıp gelip sarılabiliyorken.Erkek öğrenci utanır resim yapar onu bile arkadaşı getirir verir.Kendi veremez nedense:)

googhan dedi ki...

eğitimcilerimize karşı utanç bende yok pek ama genel olarak kızlar bu konuda da daha rahatlar :D

asistana eski sevgilisini anlatıp ağlayan var. böyle bi şeyi mümkün değil yapmayız mesela :D

seymsomething dedi ki...

o sarılma cidden ama napalım en en başında alıştırmadınız ki erkeklerde sarılma olayına. Kızlar varoldukları o zamandan beri sarılır yani :D o saçla oynama olayı da yanındakini uyutma olayıdur mesela (ne yazık ki fff) çok yapmışlığım vardır bile diyebilirim fff.
O yer verme olayı da var mı öyle ya sadece kız olduğu icin :o ihtiyacı olan neyse de durup dururken yer vermeside yanlış algılanır :D

x-coach dedi ki...

ben mesela yanımda oturan yakışıklı bir adamınkini okşamak isterim kızın diğerinin saçını okşaması gibi...
gay mıyım lan yoksa?
evet!
:D

googhan dedi ki...

seymsomething
yer vermeyi yaşıtlarıma yapmam. ayakta durabilcek kadar sağlıklıysa erkek dişi fark etmez, otururum.
yaşlı biri geldiğinde önce erkekler yer verir, sorun burda :D
neden önce erkekler?

niye uyutmak isteyesin ki birini? uyuyası varsa kendisi uyur zaten :D


x-coach
cinsel eğilimin olduğu kişinin saçıyla oynayabilirsin, çok normal bu. ben de kız arkadaşımın saçıyla oynardım :D

ama heteroseksüel olup kendi cinsinin saçıyla oynayan kişiler hep dişi. erkekler yapmıyo bunu.

At Yarışındaki Eşek dedi ki...

Gök, ben şiddet yanlısı biri oldum lan! Önüme gelene yumruğu tokadı indiriyorum. Çok fena, değil saç okşamak. Bugün arkadaş-kız-ın karşısında burnumu karıştırıyordum. Öyle.

googhan dedi ki...

kütüphanede telefondan baktım bloga, sayende bi güzel rezil oldum ümutçuğum :D
burun karıştırmak ne lan? tamam biz de karıştırıyoz da etrafımızda kimse olmuyo :D

At Yarışındaki Eşek dedi ki...

Rezil olma gökçüüm :D Rezil olacak bişey yok. En azından ben raadım, dur bugün olanları da yazıyım ben.

googhan dedi ki...

yarım saat olmuş, hala yazmamışın ümutçuğum.

Süpersonik Çok Bombastik dedi ki...

hehehhee

o, git ders çalış filan demeler karşısındaki başarılı olsun diye değil "benim sözümü dinliceksin!" demenin başka yoludur. o kadar iyi niyetle yaklaşma =))

ayrıcana da "git ders çalış" denen kişi gerçekten söz dinleyip ders çalışırsa, ders çalış diyen kişi daha çok ders çalışır üstünlüğü korumak için. hayat zor n'aparsın

googhan dedi ki...

siz var ya, çok ince düşünüyosunuz :D

hiç böyle bi açıdan bakmamıştım ama mantıklı geldi bak bana da şimdi. ne biçim düşüncesi varmış kızın :D