21 Kasım 2011 Pazartesi

farklı alanlara yönelmek lazım

pratiklerde sıçmaya başladım. 3 labtan beri yavaş çalışıyorum.
dur, düzgün anlatçam.

2 hafta önce cuma tedavi labında gayet iyiydim. güzel güzel dolgular yapıp çoğu zaman yaptığım gibi ilk olarak labtan çıktım.

geçen pazartesi protez labında hızımda ilk düşüşler görüldü. sınıf ortalamasından bayaa bi önde olduğum için fark edilmedi ama ben anladım. labtan erken çıktım yine ama o lab doğru düzgün geçseydi çok çok daha erken çıakbilirdim.

geçen cuma yine protez.
yeni bi işe başladık ve ilk defa sınıf ortalamasının altında bi hızla yaptım. teslim ederken gördüm ki en geriden gelen gruptayım. biraz daha yavaş yapsam sınıftan toptan kopabilirim.

ve bugün dipteydim!
bi zamanlar verilen sürenin yarısında bitirmeye çalışan ben bugün endo labında koca günde bitirmemiz gereken işi yetiştiremedim!!!
"nooldu olum sana ekiekieki", "birileri de hala uğraşıyo...", "hala burda mısın sen? ben bile bitirdim", "hangi aşamadasın? aaa daha kaviye mi açıyosun?" küçümsemeleri arasında burnumdan ateş çıkartma seviyesine kadar geldim. son dalga geçen insana eğe batırmaya falan çalıştım.
aha bunu batırcaktım


BİTİREMEDİM LAN!!! BİTİREMEDİM.
NE MUTLU OLDUNUZ LAN GERİDE KALINCA!


sinir stres bastı. bi şey de diyemiyorum, 2 seneden beri sürekli aynı şeyleri ben de onlara söyledim çünkü. akıllanmışındır diyenleriniz olabilir. hayır, önümüzdeki lab tedavi, en erken ben çıkarım normalde.
deli *bip*miş gibi çalışıp bitirdikten sonra başınızda halay çekmezsem...




baktım pratiklerde çöküş yaşıyorum, dedim bari teorikten kurtarayım.
hayvan gibi yorgun olmama rağmen kütüphaneye gidip ders çalıştım. sinir stresin tetikleyici etkisi ve 3 kahvenin enerjisi bi araya gelince ders çalışma aşkıyla kaptırdım gittim. tetikleyici etki bi anda kesilince de bıraktım.

sınavlara 2,5 hafta varken bi oturuşta (molalı ama) 4 saatlik çalışmayı hiç yapmamıştım. artık nası bi hırs yaptıysam sinirimi boşaltçak yer bulamadım.


bu cuma yaldızlı mendil götürüyorum okula. halay çekerken daha büyük etki bırakır.






hatta şunu çalıp oynucam başlarında. ya el yelil lili lil lil lil eşliğinde kalçalar sağa sola yapçam.

15 yorum:

nini dedi ki...

Halay :)
Rahatsız (iyi anlamda)

HuysuzKuzu dedi ki...

deli insan, takma bu kdr prekliniği klinik o kadar başka bir dünya ki, ne preklinikte coşanlar gördüm kliniklerde hep kaldılar :))
raadol :P

googhan dedi ki...

bugün tüm kötü anlamlara açığım :D

halaydan vazgeçtim, kalçalar sağa sola yapıciim. daha etkili olur

googhan dedi ki...

o klinikte ıkınanlar bizim buralarda da varmış. azıcık korkutsa da ıkınmamak için elimden geleni yapıcam.

genel sorun hastayı hasta gibi düşünmeyip fantom gibi davranmakmış ama ben fantomun görüne ışık gelmesin diye reflektörü açmadan gözünü kapatıyorum. insan olmayana bile insani işler yapmaktayım :D

HuysuzKuzu dedi ki...

hahah ben de ışıktan rahatsız oluyorum diyen hastayı ''kapat gözünü, açık tutmak zorunda mısın, açıp da ne görceksin'' diyerekten azarlama moduna geçtim :) 2 senede bu hale geldiysem bi 5 seneye gözlerini falan oyarım sanırım :))

googhan dedi ki...

keyfine açıyosun zaten sen ışığı :D

tepkini destekliyorum. hastaya sinir olup diline frez dokunduran oda arkadaşımı desteklememiştim ama :D

HuysuzKuzu dedi ki...

yok be o kadarına gerek yok

googhan dedi ki...

o insan yapar.

"yine dilini kestim birinin ehehe" diye odaya girişi hala gözümün önünde.

seymsomething dedi ki...

sen karşılarında oynamaya başladıktan sonra eminim hiç kimse o verilen işi tamamlayamıcak ahaha

Cessie dedi ki...

hadi bakalım insanüstü performansını yazmanı da bekliyciğz o halde :D

googhan dedi ki...

seymsomething
ağzımı burnumu kırarken büyük bi zaman kayıpları olur evet :D


Cessie
cuma akşamını bekleyiniz efenim :D

Cessie dedi ki...

sıyrıl aralardan kaç,kırdırtma oranı buranı,bana lazımsın daha O:)

googhan dedi ki...

bunun arkasında rafet el roman "bağa seeen laazımsıııın" diye girmeliydi olaya :D

Şaşkın :o) dedi ki...

artik sen benim örnegimsin. Bendede bu hirs olsa. aah ah. off nasil kiskandim seni inanamazsin..:(
ders calismaya gidiyorum bye

googhan dedi ki...

kütüphaneden dönüp okudum yorumunu diyim, iyice çalışma aşkıyla dol :D