11 Kasım 2011 Cuma

bayram dolayısıyla kapalıydık

efendim yazmayalı 1 hafta olmuş.
zamanında günde 2 yazı falan yayınlasam da bayram dolayısıyla pek bişiy yazamadım.

ufak ufak bayramı anlatayım. ankaradan halamlarla geldim, pazar günü halamlarsız döncem.
akraba ziyaretlerini 2 senedir aksatmaktayız ailecek. bikaç kişiye gittik yine sadece, yeter bence. toplucaam parayı topladım ben.

sonraaa, bakalım naapmışız. heh, kuzenimle adalara gittik, bisiklet sürüp bi güzel neşelendim. büyükadayı seviyorum azizim. çoğoş bi yer.
fazla gezmedik gerçi bu sefer, bi büyük tur yaptık bi de küçük turun o ilk yokuşunu inip çıktık. bi yokuş ama dili beş karış dışarı çıkartıyo orası. hızımı aldığım için kolay çıktım ben gerçi, kuzenim yavaş başladığı için zorlandı biraz.
bi ara "nerdesin lan allahsız!" diye mesaj attı. değişik bi insan.
bi kere de yanına çağırdı, bişiy oldu zannettim, yokuşta bile pedala abana abana indim. fotoğraf çekçekmiş, makinayı istiyomuş. bisikleti geçiresim geldi kafasına, korktum lan bişiy oldu diye.

tam bunu yazarken kapı çaldı, çöpü almaya gelmiş apartman görevlisi. verdim çöpü, yüzümde bi gülümsemeyle "yakşamlar" dedim, kadın sanki zorla söyletiyolarmış gibi umursamazca "size de" diyip gitti. söyleme lan! istemiyosan söyleme! ne kafanı başka yere çevirip size ne diyosun?
zaten adamla çocuğunu sevmiyodum, kadını da sevmedim. bi dahakine suları şıbır şıbır akan çöp vercem ha. kafasına silah dayıyolar sanki, söyleme kardeşim!
akşam akşam sinirlendirdi yine.



neyse, adayı anlatmıştım, bugünü anlatayım.
bugün liseden 2 arkadaşımla kadıköye gittik. yarım saat kadar eski sevgilim de eşlik etti bize. tanıştılar falan, güzel oldu bence. konuştuk, yarın yine görmeye gidicem eski sevdiceğimi.
kalp, mantık, beyin hepsi birbirine girdi, çorba oldu. naapçaamı bilmiyorum pek sevgili bloggerlar. bi tavsiye verin anacığım. ben bıraktım artık düşümeyi falan.

bugünü anlatayım biraz.
yine gitar hiroya gittik. kırmızılarımızı (tuborg olanı) alıp gittik tabi, sonlara doğru düzgün kafa yapısına sahip değildim (açtım + damlanın da kırmızısında hayvani bi yudum almıştım) saçma sapan hareketler yaparak şarkı söyledim. gitar falan da çaldım ama onlarda da değişik hareketler yaptım. eğlenceliydi bence bu da.
en sonunda damlanın kalanını da luk luk luk luk diye görmemiş gibi bitirerek hayvanlığımı ortaya koydum.

çıkışta bay yengece gitçektik, doluymuş başka yere gittik. dolu olmasa orda kampanyadaki 50 cl + tekila yapacağıdık ne güzel. neyse, bi dahakine artık (bi dahaki anca yazın olur).
orda da tekilasız devam edip düzgün olmayan kafa yapısına ulaşmaya çalıştık, beceremedik. ben bay yengece tekrar bakalım desem de geç olmuştu, kalktık geldik.



ne zamandır yazmamıştım efenim, özlemişim.
yazığın şeyleri birilerinin okuduğunu bilmek çok güzel bişiy. seviyorum blogu.

14 yorum:

seymsomething dedi ki...

o eski sevgilinin belki yeni bi sevgilisi yoktur ya bi şansını dene tekrar -ucunda ölüm yok nede olsa ^o)
bay yengeci ben hayatımda sadece 2 kere boş gördüm birinde hayvan gibi yağmur yağıyordu dışarıda kalmıştık oraya sığındık diğerinde arkadaş doğum günü için kapatmış gibi bir şey yapmıştı. yoksa boş olamıyor bir türlü sinir yer -.-

googhan dedi ki...

şimdiye kadar 2 kere dolu gördüm ben de sadece :D
diğerlerinde içerde de olsa boş yer oluyodu. bu sefer olmadı :D

sevgilisi yok ama yarın gitmiyciim. yarım saat içinde yine karar değiştirdi :D

seymsomething dedi ki...

hadi ya :O benim şansım olsa gerek bu durumun sebebi fff.

belki yine değişir :P ya olmadı okulunda vardır onu unutturacak bi hatun dimi ama olmadı arkadaş çevresi cart curt kader kader :D

googhan dedi ki...

ya yok yalnız ölcem ben, evet böyle görüyorum geleceğimi :D


haftasonu gitsek bile yer olurdu bay yengeçte. gittiğimiz yerleri çoraklaştırıyoruz :D

seymsomething dedi ki...

ohoo sen bi sosyalleş bi ortamlara gir bak nasıl fikrin değişiyor :P

ben ümidimi kestim valla ordan ne zaman gitsem dolu fff. yeni mekanım old car garage hatta çıkmıyorum ordan :D

Feli Jo dedi ki...

Yalniz ölecekler grubu :D eski sevgilim karşima tekrar çiksaydi ve ondan etkilenseydim, neden ayrildiğimizi kendime hatirlatip dururdum :D niyeyse kendimi uzaklaştirma moduna girdim ama neyse :D ayni şeyi yaşamamak için yahuuu. Lalalalaa gidiyoruuum!

googhan dedi ki...

seymsomething
dilbilgisi kitaplarına bakarsan sosyallik ve gökan kelimelerinin zıt anlamlı olduklarını görebilirsin :D

orayı bilmiyorum bak. arabayla alakalı benzini biliyorum bitek, ordaki adama da kıl oluyorum. eşekler tepsin onu.



Feli Jo
o moda ben de girdim arada, arada çıktım, sonra tekrar girdim falan. naaptıımı kendim de bilmiyorum aslında :D

son modun işe yarıyosa söyle ben de yapam onu :D

At Yarışındaki Eşek dedi ki...

La olum pisklet çok güzel la!! Üniye gidersem alacam, bincem üstüne diyorum ama kampüse piskletle gidilir mi? İstanbul tepe? Ben kazan o kepçe? O kazan ya da. neyse. Güzelmiş tatilin, özlemişim lan! :D
Bi de lütfen harmonicahero yapsınlar, valla 1. olcam :D

googhan dedi ki...

ya bizim yurtta koymaya yer olsa alcam bi tane ucuzlarından, fiti fiti dolaşçam ama yer yok ümut yer yok!

ukehero yapsalar ben hiçbi şarkıyı beceremem muhtemelen :D
elephant gun ya da postcards from italy çalsan, sonra bana yollasan ben de müzük birleştirme programlarıyla birleştirsem ne hoş olar.

At Yarışındaki Eşek dedi ki...

5 Years Time klibini atıyorum ve ordaki ukuleleli abiye dikkat! Süper la çal bunu! http://youtu.be/T8YCSJpF4g4
Favorilerimden!

googhan dedi ki...

orda 'hırş' diyevurulan bi yer var a, onu yapamıyorum ben :D
nantes çalarken de var, onu da çalamıyorum o yüzden.

http://www.youtube.com/watch?v=ekMhQ-4W-M8
benim adamım göstermiş aslında, deneyim dedim bi, pek başarılı diilim :D
hafiften oluyo gibi de, bilemedim şimdi

At Yarışındaki Eşek dedi ki...

AAAAAaaa! Onu ben bile yapıyorum. Kapatma olan kısmı mı? :D
Avucunu bastır vururken.

googhan dedi ki...

o zaman da hırş diye ses çıkmıyo, ses tamamen kesiliyo.
penasız çalsam daha rahat ama penasız da çalamıyorum. beceriksizim ümut :D

At Yarışındaki Eşek dedi ki...

Yapcaksın gök! Ben de mızıkayı çalabilsem! Ah ulen ah! :D