14 Kasım 2011 Pazartesi

bak kızılderili, ışık.

dün otobüste gelirken dışarı baktım, böyle şehrin ışıkları, arabaların farları falan bissürü küçük küçük ışık vardı. amerika kıtasını iyi ki 2004 yılında falan keşfetmemişiz dedim kendi kendime.

düşünsenize, kızılderili bu ışıkları görse "beyaz adam yıldızları yere indirmiş" demez miydi, aklı çıkmaz mıydı orda onları görünce.
iki de gökdelen göstersen hepten uçardı aklı. buradan gökyüzündeki tanrılarınıza ulaşıyoruz desek çıldırırdı ben de çıkacam ben de çıkacam diye. iyi zamanda keşfetmişiz yine.

şok geçiren yerli






he bu sabah olanı anlatçaktım bi de.
böbür böbür böbür ifadesi fışkırdı resmen. ben gördüm yani onu, çıkıyodu böyle her tarafımdan.

şimdi lab önünde bekliyoruz, benim muflam pisti biraz, dedim burda temizleyeyim, sonra vakit kaybı olmasın. içindeki alçı parçalarını aldım, lavaboya gittim dökmeye. hem yıkarım güzel olur dedim.

neyse yıkadım lavaboda. tam çıkçam kapıdan, 60 yaşlarında bi adam kapıyı açtı, buyrun diye yol verdi. durumu idrak edemeyip kaldım bi önce, daha sonradan tam bi hayvana yakışır vaziyette teşekkür edip çıktım.
lan öküz, azıcık insan ol da önden buyrun lütfen diye yol ver adama. 3 katın yaşında o senin.

işte böbür böbür böbür efekti tam burda gerçekleşti. sırf beyaz önlük giydiğim için yol verilince götüm kalkıyo, önceden de yapıyodunuz, anca indi götüm. bu beni 2 hafta daha götürür. yerden 3 metre yüksekte bi göt görürseniz o benimki, elleşmeyin fazla.

11 yorum:

At Yarışındaki Eşek dedi ki...

Ellemeyin lan! :D
La olum korkutma şimdi bak Kızılay'da yürüme dikkat et, Altındağ vesaire orda dar sokaklar var uzaktan gördüm :D

googhan dedi ki...

bi akşam o sokaklara tek girme gibi bi gerizekalılık yapmıştım. çıkana kadar götümden ter akmıştı :D

bi daha gitmiyom öyle yerlere :D

xcoach dedi ki...

aynısı bana da oluyodu :D

googhan dedi ki...

yazının hangi bölümüne dedin onu :D

göt değil di mi? çünkü o kötü bişiy :D

Anindayorum.com (LtfMtlr) dedi ki...

As if I saw a göt at 3 metres high :D

Çeviri: Metre yukarıda bir göt gördüm sankim :))

googhan dedi ki...

çizgifilmde vardı.
"bi kedi gördüm sanki. evet evet, bi kedi gördüm" diye. o geldi aklıma :D

hatta ingilişçesi i thought i saw a pussy cat şeklindeymiş. vikipedide bile var:
http://en.wikipedia.org/wiki/I_Taw_a_Putty_Tat

Anindayorum.com (LtfMtlr) dedi ki...

ingilişçesi öyle ama ingilizcesi yazdığım gibi :D

Ayrıca pussy mussy ayıp oluyor :D

googhan dedi ki...

putty putty. pussy falan yok ortada :D

rammstein'a selam olsun

Anindayorum.com (LtfMtlr) dedi ki...

"Bir pussy gördüm sanki" etkisine yakalandım biran :D :D

googhan dedi ki...

bizde de "am mı lan o" var.

evet konuşma aldı başını gitti bu arada :D

Anindayorum.com (LtfMtlr) dedi ki...

İnci`ye bulaşmayalım Dedeler gelir, taa Nobrain`den :D

Bu konuşma iyi bir yere gitmiyor tamam kestikkk! Cut :))