10 Ekim 2011 Pazartesi

kısa bi aranın ardından (1 gün) yine burdayım

efenim haber etmeden kısa bi süre aranızdan ayrıldım ama sebebim var. tabi blogu pat diye kapatma davranışımı haklı çıkarmaz bu.
sebebi, sanırım bi yazımda yaptığım yanlışlık. bişiy yazmışım, onu silcektim ama bulamadım. aradım falan ama ı-ıh yok öyle bişiy. yazdığımı ben de hatırlamıyorum ama başka biri "böyle yazdı" diyince telefonun öbür ucundaki insan (o da görmemiş bu yazıyı) niye yazdın dedi. o kadar çok şey yazdım ki buraya, arada kaynamış mı acaba öyle bi lafım diye baktım ama temizim. yok yani.
(hem yazı olarak, hem de düşünce olarak yok öyle bişiy. demem de zaten)



evet, yanlış anlaşılmayı geçelim.
okulu seviyorum. okulu hadi bi nebze sevmeme var da bölümüme aşığım.
dünyaya bir daha gelsem diş hekimliği
sınava girer yine yazarım seni

diye şarkı falan söyleyebilirim uğruna. diğer okullar kliniğe çıkartıp hasta baktırıyolarken bizim hala teknisyenlerin işini yapmamız pek hoş olmasa da eğlenceli.
dişle alakalı şeyleri burda anlatıyorum çünkü okulda eğlenceli falan dersem çok pis dayak yiyebilirim o kadar eğlenceli bulmayan kişiler tarafından. can güvenliğim yok.



yüzsüzlüğüm tavan yapabiliyo.
okulda yan yana oturan çiftleri ayırıp "çok ayıp, gidin başka yerde sarılın" diyorum. yemekhanede kıllığına karşılarına oturup "kontrol etçem sizi, beraber yiyciiz" dedim bugün bi çifte. kendileriyle aram iyi olduğu için bişiy demediler, kardiş kardiş yedik yemeğimizi.
kantine inip efenim merabalaaar diye masalara oturuveriyorum. özel bişiy konuşuyolardır demeyin, 10 dakka sonra kalkıp gidiyorum zaten. hem öyle kuru kuru oturmuyorum, büsküüüt falan alıyorum yiye yiye konuşuyoruz.

bugün yine gittim oturdum sınıftan 3-4 kişinin yanına, dedim eti formun mısır ve pirinç patlaanı alayım. güzel oluyo çünkü bayaa, normalde patlamış mısırı pek sevmesem de bu değişik, hoş bişiy.
neyse gittim büfeye, adama "eti form mısır patlaa alayım bi tane" dedim. sonra baktım renli renkli değişik büsküütler var. "ordaki kırmızı eti form neli?" diye sordum, sanırım arka arkaya çok geldi bu kadar form yiyecekler, O.o ifadesiyle baktı suratıma. arkadaşım ne var seviyorum tatlarını.
almıcaktım, sırf o bakışı yüzünden meyveli büsküütünü aldım. beğenmedim pek, limonlusu vardı, daha güzel o.
genel inanış var, form yiyeceklerini daha çok dişiler yer. yok yaa, biz de yiyebiliriz.



konu değiştirelim
okulun kalitesine gölge düşürüyorum sanırım. yemekhanede elma vardı, bi anda çok yemek yiyemediğim için yanıma aldım, yiye yiye dönüyorum. atm'ye gidip para çekicem, dedim tıp binasının içinden gideyim kestirme olsun.
içerde böyle klasik batı müzikleri çalarken katur kutur elma yiye yiye yürüdüm, bankamatikte koca elmayı ağzıma takıp (kocaman ısırcakmış gibi yapıp ısırmamak, öyle beklemek) işlemlerimi yaptım, beyle akan suyunu sile sile yakşamlar dedim her tanıdığıma. böyle öğrenci olmaz olsun diyip okuldan atsalar sesimi çıkarmaya yüzüm yok. onu okulda koşmadan, lablarda baara baara şarkı söylemden, hocalara "seni bi daha burda görmücem!!!" diye çemkirmeden önce düşüncektim. çok ayıp etmişim.




oyh 1 gün kapalı kaldı blog, yazmayı özlemişim efenim.  daha sabah ikili saat kurarak kalkmalarımı, fantom kafalara verdiğim şakire ve habsburg adlarını anlatçaktım, barnahlarım yoruldu.

26 yorum:

bayan mikrop dedi ki...

altın diş taktırmak istiyorum
yardım edermisin sevgili gökhan

googhan dedi ki...

çok eskide kaldı onlar.
okul içinde yapamam tabi ama 3 sene sonra altın altın gülme garantisi veririm sana :D

AniEtki-TersTepki dedi ki...

o şarkıyı da yazdın ya, ferhat göçer diye kıllanmaya başladım senden. bölümden kurtarıyosun bakma böyle dediğime. ama şüphelerim bitmedi.

googhan dedi ki...

kendisiyle bi alakam bulunmamaktadır efendim, müsterih olunuz.

j.b. dedi ki...

hahaha :D
zihnimde canlandırdım :D canlandırmaz olaydım :D

googhan dedi ki...

neresini canlandırdın?
eğer eti form sahnesiyse büyük hata yapmışsın :D

Coffee and cigarettes dedi ki...

Hey farkettimki,daha doğrusu tahmin ediyorumki sen Yeşimin kuzenisin,ben de onun arkadaşıyım.İsmimi ifşa etmicem tabii.Ama seni fark etmek güzeldi :D ( Çok yorumlaşıyorsunuz da :P )

googhan dedi ki...

nası anladın yaa? stres oldum bak :D

Feli Jo dedi ki...

Lütfen sen de klasik bati müzii çalan bir muayenehane aç (muayenehane mi ki dişçilerinki?bilmemek.) Bir de çiftleri ayirmana çok sevindim, hiç yapamiyorum, içimde kaliyor. Ben de bölümüme aşiğim! Bu kiz niye bu kadar yorum atti deme. 75 yildir girmiyorum bloglari okumaya, seninkileri arka arkaya okuyunca böyle oldu işte. Uyku da tutmuyor saat 6buçuk olmuş. Saygilar.

googhan dedi ki...

cevabı saat 7'de veriyorum ben de :D

muayenehanede ben de klasik müzik düşünüyorum. hastayı rahatlatır biraz, iyi olur yani.

Feli Jo dedi ki...

Uyanik oluşun. Benden başa uyanik da varmiş bu saatte. Canli müzik yapalim senin muayenehanede. Arkadaşlari toplayip gelelim.

-Ne iş yapiyorsun?
-Dişçide şarki söylüyorum, maaş olarak diş bakimi yapiyor.

googhan dedi ki...

kanasssııın kanaasssıın
bırakın yaraaam kanasıııınn

kan revan içinde hep
kanamaz denen yerlerim


yok, şarkı olmaz :D
diş bakımını şarkısız da halledebiliriz bence :D

Coffee and cigarettes dedi ki...

Şu 'Googhan' yazıyorsun ya,oradan anladım biraz.Facebook profilinde de yazıyordu,hunili fotoğrafa bakmak için açtım profilini :)
Bir de diş hekimliği muhabbetinden anladım.
Bir de komik yanından :)

googhan dedi ki...

çok açık veriyorum çok :D

burda kimliğimi zaten saklamıyorum, adım falan hepsi var blogda ama feysbukta blogum bilinmiyo. artık yavaş yavaş önlem alma zamanı gelmiş sanır... ya da yok yaa ne önlemi. böyle değişik karşılaşmalar falan oluyo, küçük çapta stresler falan eğlenceli :D

Feli Jo dedi ki...

E işte klasik müzik yapacağdık ya aaa :D kan revan içinde falan ı ıh! Requiem falan söylerdik dişlere ağıt.

googhan dedi ki...

anesteziklerle kendimizi uyuşturup requiem for a tooth gibi bi film falan da çekebiliriz.
düşünülebilir bunlar.

bu arada şarkı olanını bilmediğim için konuyu filme çektim. maksat cahilliğim görülmesin :D

Feli Jo dedi ki...

Amaan şarkıda da bi şey yok aslında. Mozart'ın ölmeden son bestelediği falan filan. Aslında herkes birbirine özenmiş herkes requiem bestelemiş. Ölürsek diye :D o kadar yorum yapmışım ki kendim takip edemiyorum. Sana sabırlar diliyorum :D

googhan dedi ki...

yorumlarda görülüyo, benim işim kolay. asıl senin takip etmen zor :D


mozartla tek ilişkim okulumuzun tuvaletinde eserlerinin çalmasıydı. mozarta bi selam çakıp öyle işerdim. şırrr diye değil, kültürrrr diye ses gelirdi. o derece kültür doldurdu bana o tuvalet.

Feli Jo dedi ki...

Ohahaha :D Çok güldüm kültürr olayına. Kültürel işeme etkinlikleri. Biz opera bölümü olmamıza rağmen okulun içinde Mozart çalmıyor be! Zaten herkes pop müzik dinliyor ya anlamış değilim :D

googhan dedi ki...

10 dakika arada da ders çalışmayıverin :D

tamam tuvalette ders çalışırken daha iyi anlardım konuyu ama yok okulda olmaz öyle. arada uzaklaşın kültürden :D

Feli Jo dedi ki...

Ay bizim 10 dk aralarımız yok ki. İki ders arasında 4 saat olan günümüz var. Allah kahretsin çok iğrenç durum! Aman sanki çok kültürlülerle dolu bi okuluz da :D Nasıl eziyorum yalnız.

googhan dedi ki...

iki ders arası 4 saat mi olur yaa?
hadi öğle arası 1 saat desek kalan 3 saati niye boş bırakmış bu programı hazırlayan zeki insanlar?

Coffee and cigarettes dedi ki...

Zaten gizli saklı özel hayatınla ilgili alakalı falan bir şey yazmıyorsunki,gayet günlük şeyler,devam et :)

googhan dedi ki...

özel hayatı yazmayı bıraktım. sonuçları pek hoş olmuyo :D

Feli Jo dedi ki...

Hocalar başka okullarda da ders veriyor diye anca o saatleri boş oluyormuşmuş da tırı vırıymış :/

googhan dedi ki...

aman bok yesin onlar