8 Ekim 2011 Cumartesi

kalabalıklar kötüdür

kalabalığı sevmiyorum. evde, sokakta, avmlerde, kısacası her yerde.
bugün de millet bana kıllığına mı yapıyo naabıyosa bütün ankara hadi demiş kızılaya gidelim de gökan sinirden saçını başını yolsun. hayvan düşük cümle kurdum farkındayım ama düzeltemiyorum sinirden.
adım atçak yer yoktu kaldırımlarda. hadi bi bölge sıkışık olur, orayı geçince rahatlarım. ama burda yarım saat boyunca 'omuz omuza yürüdük'.

diş deposuna gittim malzeme almaya. ilk gittiğim normaldi. ikinci gittiğim yerde oksijen molekülü tükenmişti kalabalıktan. millet oksijensiz solunum falan yapıyo, yerler hep laktik asit olmuş. akşam giderim diyip çıktım yurda geldim.
he, yurtta da 2 kişilik odalara geçtim. çok rahat oldu. yayıla yayıla oturuyorum artık.


aeratör alcaz okulda. kaç gündür anahlarlı mı push button mı? nsk mı kavo mu? diye diye beynim akma noktasına geldi. hepsinin kendine göre avantajları dezavantajları var. sanırım push button nsk en iyisi içlerinden. nsk'nın kavo'ya göre daha az bozulması, push button'ın frez değiştirme hızı ve az ısınması seçimde en önemli etkenler oldu. umarım sorunsuz bi şekilde kullanabilirim.
anlattım böyle de, aeratör ne dersen, diş hekimlerinin dişi oymada kesmede kullandıkları alet. mikromotor kullanıyoduk eskiden, bu daha hızlı.
(gerçi ben mikromotor yavaş diye klinik piyasemeni kullanıyodum hocalara göstermeden)


bu dönem havyani para harcamam var. diş hekimleri çok para kazanıyo diyen ilk kişinin kafasına koca muflayı geçircem, "o eğitimde kullandığımız malzemelerin fiyatı ne kadar biliyon mu lan?" diye diye parçalıcam kafasını. tabi sadece fiyat değil, eğitim beyinsel olarak da gayet zor. bizi bu konuda sadece ankara üniversitesinde okuyanlar anlar heralde. teoriğin gücünü hissettiren bi okul kendileri.
bütün anatomiyi tek dönemde gören ya da diyaframın altına inmeyen kişiler diş hekimliği eğitimi zor derse siz de muflayı geçirebilirsiniz kafalarına. iki gram teorik görüyosunuz, susun okuyun işte arkadaşım!!!



anlatçak başka bi şeyim kalmadı heralde. bütün gün okulda olunca değişik bişiy de olmuyo, beyle sıkıcı yazılar çıkıyo ortaya. affeyleyin efenim.

48 yorum:

Cessie dedi ki...

sondan 3.paragraftan hiçbişey anlamadım.
ama hoşuma gitti. *.*

googhan dedi ki...

aeratörü anlattım orda.
nsk ve kavo marka, push button ve anahtarlı da model.

sona ekledim zaten aeratörün açıklamasını :D

Cessie dedi ki...

başını anlamayınca sonunu getirmedim O:)

googhan dedi ki...

hata bende evet :D

ama çok kızgındım orayı yazarken. kalabalıktan yeni gelmiştim.

Cessie dedi ki...

kalabalık ölsün ben de hiç hoşlaşmam -.-'

Krem Karamel dedi ki...

sıhhiyede bugün eylem vardı o yüzden galiba. Ben de kızılaydaydım ve adım atıcak yer yoktu bütün gün.

googhan dedi ki...

cessie
ölmesinler ama hızlı yürüyebilirler :D


krem karamel
haberlerde gördüm ben de eylemi. kurtuluş parkının yanında bissürü otobüs vardı, sebebini öğrenmiş oldum :D

HuysuzKuzu dedi ki...

push button al anahtarlı çekilr dert dgl, ben nsk almıştm ama kavoyu daha sorunsuz kullanmıştı herkes.. diş hekimleri çok para kazanmıyo, üzgünüm :))

Cessie dedi ki...

duydun mu gökan?
çok kazanmıyorlarmış.
neyse üzülme sabah programlarının kapısı açık *.* umarım öyledir yani.

googhan dedi ki...

evet, kazanmıyo. anlatamıyosun ama, yok efendim bi dolgu 75 liraya yapılır mı diyolar.
o muayenehaneyi açana, tutulup iş yapana kadar nice can yiğitler topağa düşüyo ama anlatamıyosun işte!


bizde kavolar takır takır bozuldu, nsk kavoya bi bakış atıp dönmeye devam ediyo. benim mikromotor kavo, frez sıkışması haricinde sorun çıkarmadı ama bu sefer nsk alıcam sanırım. kavo hiç güven vermiyo şu anda :D
bi zamanlar nerdeyse herkes kavo kullanırken 2 senedir çoğunluk nks tercih ediyo.

googhan dedi ki...

cessie
verdiğin sözleri unutmadım!!!

googhan dedi ki...

arka arkaya 3 yorum olcak ama bişiy düzeltçem. nks demişim, nsk olcak o. konuşurken de nks diyorum sürekli.

Cessie dedi ki...

tamam ben de unutmadım bulucam sana helal süt emmiş kız :D

googhan dedi ki...

helal sütü boşver, mama yemiş bile olur :D

Cessie dedi ki...

azıcık seçici ol olm ya -.-'
elini sallasan ellisi öyleyse bana ne gerek var?!
olmaz helal süt emmiş akça pakça bir kız olmalı beni annenle papaz etme ben anne ırkından korkarım O:)

googhan dedi ki...

elimi sallasam ellisi evet. HANİ NERDE BU ELLİ!?!?

akça pakça kıza ihtiyacım hakkaten yok, beyle yeni bi sayfa açılsın ne bileyim beyle bi hoşluklar olsun falan.
he bi de denedim, yeni bi ilişkiye başlayamıyorum ben bu arada. buluşmanın sabahında vazgeçtim ben diyebiliyorum (evet malım)

Cessie dedi ki...

zenci olsun muu?!
kız bebişinizi sevmeme izin verecekseniz zenci olsun *.*

googhan dedi ki...

hayır, zenci olmaz.
beyaz olsun :D

Cessie dedi ki...

NE BU IRKÇILIK?!

googhan dedi ki...

SENDEKİ IRKÇILIK NEDİR PARDON AMA?!?!
(şakalak yapıyorum)

ya ben beyaz istiyorum. mümkünse kaaverengi, dalgalı saçlı falan olsun.

Cessie dedi ki...

bendeki ırkçılık değil bir kere değişiklik istiyorum -.- hayatım boyunca beyaz bebek sevdim.

tamam beyaz kaaverengi dalgalı saçlı...
saç önemli değil onu dalgalı yapmak kolay bişey ama illaki doğal dalgalı isterim dersen...

kendimi bi tuhaf hissettim o.O

HuysuzKuzu dedi ki...

hmm o zmn kavo çok bozdu daha da dicek bişi yok :))
ahh 2.5 saat uğraştığın üst 7nin eğri kanallarından sora hastaya diosun 150 lira o da diyo ki hocam naaptın 100 yetmez mi, vallahi ağzını burnunu dağıtıp tüm dişlerini döküp eline veresim geliyo :P
1. sınıf olsan bırak kaç derdm ama 3 olmuşsun, bi de çok severek okuyosun fln kıyamam :D

HuysuzKuzu dedi ki...

tabi zenci bebek isteğinin ortasında biraz garip durdu msjım ama siz de 5 dkda almş yürümüşsünz bu ne !

googhan dedi ki...

cessie
resmen sipariş veriyorum şu anda :D

ya ama beyaz olsun hakkaten, siyah... ne bileyim siyah oluyo.



huysuzkuzu
kavo hakkaten bozmuş. 2-3 senedir kalitesi falan düştü diyolar. ah efenim nerde o eski kavolar? bi kavloyu torunun torunu kullanırdı :D

diş hekimliğini bırakmam. okulu bırakırım belki ama bölümü hayır :D

googhan dedi ki...

bol bol karşılıklı konuşma oluyo buralarda :D

Cessie dedi ki...

evet 982 yoruma çıkcak bir gün,inanıyorum!

googhan dedi ki...

118 yapmıştık zamanında :D

Cessie dedi ki...

hiç şaşırmadım aceba neden?!?

googhan dedi ki...

connected2.me eksikliğindendi :D

aslında amacımız rekordu :D

Cessie dedi ki...

neyse işte buralardan gidiyorum.
buralar gitmesin ben giderim.

http://www.youtube.com/watch?v=QxL11UrMyaQ

googhan dedi ki...

görüşmek ümidi ve dileğiyle efenim

Feli Jo dedi ki...

Artik diş hekimine gittiğimde, dişimi oyarken aeratörünü benden uzak tut, ara ver falan diyip, senden aldiğim bu küçük kültürümle hava atmak isterim. Gittiğim dişçi uzaktan akrabamiz zaten, her yola gelir.

googhan dedi ki...

annem diş hekimiyle amalgam mı iyi, kompozit mi konuşması yapmıştı.
diş hekimleri odası bi gün toplanıp çok pis ağzımı yüzümü dağıtabilir bu yaptıklarımdan dolayı.

Feli Jo dedi ki...

Tüm karizmalari gitti senin yüzünden. Sayende 333ten fazla kişi dişle ilgili her şeyi biliyor :p

googhan dedi ki...

daha ben bilmiyom dişle ilgili doğru dürüst bi şey :D
asıl hasta bakmaya başlayınca her birinin hayat hikayesini yazcam gibi geliyo bana. durdurmam lazım kendimi.

diğer 5 yoruma da akşam cevap verebilcem, şimdi lab için hazırlık zamanı :D

Feli Jo dedi ki...

Ahaha. Dişçilik de öyle bi şey ki adam sen işini yaparken derdini anlatamiyor hebe hebe der ancak :D tamamdir sen okuluna git bana bakma; normalde benim de 9da dersim var ama hastayim.Herkes benim gibi yayilacak değel ehehe. Hala uykuya dalamadim şimdi yine deneyeyim. Iyi dersler efenim.

googhan dedi ki...

adam derdini anlatamasın diye rubber dam kullanmayı düşünüyorum her dolguda. konuşmayı tamamen kesiyo :D
başta neresi ağrıyo söylesin, sonra sussun. bana ne görümcesinin çeyizlik fincanını kırdığından?


ya normal ders olsa okula ben de gitmezdim belki ama ab olunca mecbur gidiyoruz. ayaklarımızla kulaklarımız yer değiştirse bile oklda olmamız gerekiyo.

Feli Jo dedi ki...

Ablam da lab'a hep giderdi. Zaten ablam okulla arasında 2 saat yol olmasına rağmen her gün giderdi. Ders iptal olunca 2 saat yolu geri dönerdi. Bizim okul gibi hiç ders işlenmese çıldırırdı galiba. Kimya bölümüydü onunki. Vay be ne azimliymiş hayatta 2 saat yolu her gün gidemem.

googhan dedi ki...

üeh, 2+2 4 saat yol.
wherever i may roam şarkısını gönderiyorum kendisine :D

ben 10 dakkalık yürüme mesafesindeki okula gitmeye üşeniyorum

Feli Jo dedi ki...

Ben de 20 dk , 30 dk falan ve ben de üşeniyorum. Ben mesela kampüsün kapısından okula geri dönmeye çok üşenirim. Bi şey unuturum falan. Hiç de geri dönmedim zaten.

googhan dedi ki...

ben dönerim sorun değil de yurttaki odam 4. katta, çıkmaya üşeniyorum.
bi kata sandalye koyup dinlenebilirim aslında. ya da bi odaya dalıp meraba ben tanrı misafiriyim dersem daha az yorulabilirim.

Feli Jo dedi ki...

4.kat mı? Evimiz müstakil ve girmeye üşeniyorum :D Ahaha o derece üşengeçlik var bende.

googhan dedi ki...

seninki ileri seviye bi üşengeçlikmiş o zaman :D
en fazla 3-4 merdiven çıkarsın, onu da çık bi zahmet nesine üşeniyon :D

Feli Jo dedi ki...

Öyleyim ama aslında girişteki iki kapıyı açmaya üşeniyorum. Kapıyı açıyosun ayakkabıların koyulduğu bisiklet falan olan bi yer var. Sonra bir de çelik kapıyı açıp eve giriyorsun. Bi de bahçenin kapısı var. Ohoo :D

googhan dedi ki...

güvenlik kulübesi ve x-ray cihazı nerde kalıyo acaba?

Feli Jo dedi ki...

Annaa! :D Kıyamadım şu an. Bir ton iş yahu. Yemeği yapmalıyım ama chat yapıyormuşum gibi hemen yazma gereği duyuyorum psikopatça.

googhan dedi ki...

dur sen yemeği yap o zaman. geldiğinde bu konuşma formatına daha uygun olan en tepedeki iki lafın belini kırma aparatıyla devam ederiz.

bi oraya bi buraya derken beynim 6 parçaya ayrıldı çünkü :D


(gerçi bel kırma aparatı için önce burdan haber vermek lazım)

Allen dedi ki...

wherever i may roam şarkısını gönderiyorum kendisine :D




_________________________________________________________
pinbohrgerät dental und zahnarztbohrer.