14 Ekim 2011 Cuma

hasta oldum aman ne güzel, çalsın davullar

daha dün mount&blade oynayıp tam bir cengaver gibi taş üstünde taş, gövde üstünde baş bırakmazken bugün bi yandan tylolhot içip bi yandan akan sümüklerimi silerken freecell oynamayı kendime yediremiyorum.
bu hallere düşecek adam mıydım ben? 8 rna'lık bi virüse mi boyun eğecekti 46 kromozomlu yapım?

bi de yarın tedavi labı var, aman ne hoş. zaten düzgün, enerji gerektirmeyen bi zamanda hasta olsam bünyemi ödüllendirmek için papua yeni gine'ye tatile giderim. en zamansız anlarda iki kıçıkırık virüse yenik düşmekte üstüne yok.


tabi şimdi yüksek bi sıvı tüketimim var ve ter de bi yere kadar vücuttan sıvı atabiliyo. kalanları tuvalet dediğimiz yere giderek uzaklaştırmam lazım.
tuvalete gitmek demek ta oraya gidene kadar enerji harcamak demek. çarçur edecek 1 kalori bile enerjim yok şu anda.altıma işersem acayip bi enerji tasarrufu yaparım.


he bi de bi de wherever i may roam açtım, kulaklığı ekonomik yakıt tüketimiyle kulaama tıkıştırdım. dedim belki bi enerji verir falan. normalde bütün hücrelerimin kendinden geçtiği müzikte sadece el şaklatasım geldi. nedense bi düğün moduna girip hatice teyze gibi el şaklatabilirdim o anda ama içinde bulunduğum duruma yakışmazdı, yapmadım.



son olarak şunu söylemek isterim ki, kendinize iyi bakın. vitamin c bulduğunuz yerde yiyin. fazlası çişle atılıyo gerçi ama olsun, atılana kadar faydalanırsınız.
havalar soğumaya başlıyo, hırka üstüne yağmurluk giyseniz bile hasta olabiliyosunuz (bkz: gökan). o yüzden sokakta garip karşılanmazsınız daha, cıbıl cıbıl giyinip son turlarınızı atın sokakta. her şekilde hasta olcaksınız çünkü. garip bakışlara maruz kalmamanın tadını çıkarın. çünkü şubatın ortasında kolsuz giyince saçma duruyo.


he bişiy daha söyleyim, şemsiyeyi bi daha bileğime asmıcam.
bugün okulda turnikelerden geçerken bi kız çantasında arkeolojik kazı yapıyodu kimliğini bulmak için. o haline acıyıp kendi kimliğimi okutup geç hadi diye sırtına vurdum. tabi belli bi momentumu kazanan bileğimdeki şemsiye de elim durmasına rağmen hareketini sürdürüp kızın poposunun ortasına pık diye vurdu.
o anki şok ifadesini anlatmaya klavyedeki tuşlar yetmiyo.
haklı da, biri gelip durup dururken benim de popoma vursa ben de bi irkilirim. bi de dişi olunca daha bi kötü oluyo durum. "şeyy ehe, şemsiye ehe bileğimdeydi de..." falan diyip yanlış anlaşılmayı düzelttim.
temiz aile çocuğuyum olum ben.

50 yorum:

Feli Jo dedi ki...

Ahaha! Geçmiş olsun Hatice Teyze! Bu hastalik yazilari blogda artacak gibi gözüküyor. Korku dolu anlar..

meraklikedi dedi ki...

nasıl güldüysem köpek "ne oluyor ya?" suratıyla geldi yanıma:)) geçmiş olsun! İkide bir nezle olmak istemiyorsan acı biber ye.. en kıyak C onlarda...

googhan dedi ki...

Feli Jo
şimdiden 2 neferimiz düştü toprağa komtanım. düşman taarruzu daha da sürecek gibi görünüyo.


meraklikedi
acılı domates sosu yiyorum şu anda. bi ateş bastı :D
gerçi biberler vitaminini çoktan yitirmiştir içinde, uzun süre kalmaz c vitamini. ağzımın yandığıyla kaldım :D

At Yarışındaki Eşek dedi ki...

Gök! Feli! 3 kişiyiz Mr.e de hastaydı. 4 oldu. Başka bulabilirseniz toplancaz :D

Gök bu arada o şemsiye anında koptum la! tabii kızın poposuna "pık" diye vuran şemsiyeye değil. Senin durumuna güldüm puehauhau! şeklinde güldüm hem de İnşşaaallah yarebbi başıma gelmez! :D

googhan dedi ki...

ben iyileştim sanırım. bugün bi kırgınlık yok.
az hasarla atlatmış oldum böylece :D


şemsiye olayının başına gelmesini hiç istemezsin, inan bana. streslerin en büyüğünü yaşadım o 2 saniye içerisinde

Feli Jo dedi ki...

:D Kıza tarz yaparken pıt diye poposuna vurması :D cidden on numara durum. Bir de iyileştin mi? Ayy hemen blogunu bırakıyorum ben acıma iç güdüsüyle yorumlar yazıyordum :P ehehe. Geçmiş oldu ne güzel! Mr.E'yle gene 3 kaldık yani.

googhan dedi ki...

tarz diil yaa, herkes birbirine okutuyo o kimliği de kimse önündekinin poposuna pıtlatmıyo :D


ben çok erken konuştum sanırım, önce vitaminlerin etkisinin geçmesini mi bekleseydim acaba? çünkü beyin basıncım artıyo gibi hissediyorum şu anda. kısa süre içerisinde gelicek olan halsizliğin belirtisi bu :/

Feli Jo dedi ki...

Ay korkunç! Benim bir tek sırtım hasta çok şükür. O baş ağrısı vs beni öldürürdü :O

Bi de bence kızda derin bir etki bıraktın. Kız da düşündü bana hep kartı okuturlardı ama popoma pıtlatan ilk erkek yanımda!

googhan dedi ki...

o düşünceden sonra hayran bi bakış beklerdim ama ı-ıh yoktu. pek memnun kalmamıştı poposunun pıtlatılmasından :D


benim belim zaten sorunlu olduğu için o ağrı normal zamanlarda da ziyaretime geliyo. bi de böyle hasta olunca baş ve boğaz ağrısı eşlik ediyolar kendisine

Feli Jo dedi ki...

Ohh iyi ki bu yaz bademciklerimi aldırdım! Çok mutluyum.

Kız işini bilmiyormuş :D

googhan dedi ki...

kızda suç yok şimdi. biri benim popoma pıtlatsa ben de pek hoş karşılamazdım muhtemelen :D


bademcikler alınınca o sorunlar gitmiyo. he daha az hasta olunuyo ama vücut direnci düşüyo hastaığa karşı. (bkz: gökan)

Feli Jo dedi ki...

Biliyorum tabi bunu göze aldım ama boğaz ağrısından kurtulduğum için mutluyum :D Neydi o her gün her gün. Havanın soğuk olduğu her gün ağrırdı. Zaten çok büyüktü benim bademcikler. İkisi birleşir küçük dilimi arada sıkıştırırlardı o dereceydi :O

googhan dedi ki...

oouu seninkiler bademcik değil, bildiğin badem olmuş :D

boğaz ağrın gittiyse iyi bişiy, kötü yanlarını görmezden gelebiliriz :D

Feli Jo dedi ki...

Bence de! Ağrım gitti mis gibi oldum! :D Bademleri yolladık :p

googhan dedi ki...

ben ameliyattan önca ağladığımı hatırlıyorum, bi de ağzıma bi şey taktıklarını. biraz nefes aldıktan sonra gitmiştim zaten :D
küçüktüm ama bayaa bi, ilkokul 1 ya da anaokulu falandır sanırım.

Feli Jo dedi ki...

Aaa kıyamam ya, bana enjekte ettiler. Son düşündüğüm şey "Ne kadar bilinçliyim ne zaman bayılıcam ki?"ydi :D sonra da Feli hanım! sesleriyle uyandım bitmişti hehe

googhan dedi ki...

eğlenceli gibi duruyo :D
ayıldıktan sonraki saçmalama seansları olmasa her gün uyuşturttururum kendimi.

soru1: uyuşturttururum kelimesini eklerine ayırınız.

Feli Jo dedi ki...

uyuş-tur-t-(tur?)-mak olaydı kolay olurdu :D ben hiç saçmalamamıştım niyeyse :D çünkü lazerli ameliyattı kısa sürüyo diye az uyuşturdular galiba :D

googhan dedi ki...

az uyuşturmak nası oluyo yaa?
sonuçta genel anestezide bütün vücuda belli bi miktar anestezik vermek gerekiyo. az verirsen kısa sürebilir ama bu sefer de yeteri kadar uyuşmayabilir.

bulamadım, olduramadım. dental anestezi finalinden sonra bu yorumu tekrar okuyup cevaplamaya çalışayım bence :D

Feli Jo dedi ki...

ama ama 30dkda uyandım ne biliyim :( ne kızıyosun ya?! ne biliyim ben :D

googhan dedi ki...

kızmadım kızmadım. kızmayangillerdenim ben :D

Cessie dedi ki...

geçmiş ossun gökan... hoş şeyler değil tabi bunlar :/

googhan dedi ki...

tişikkür ederim.

SORU GÖNDERMEMEK DE HOŞ DİİL Dİ Mİ Dİ Mİ!?!?

Cessie dedi ki...

ya onu söyledim niye göndermediğimi kendi biloğumda!

BULANIK OLDULAR OKUNMİYOLAR! BAARMA BANA ÖYLE :(

Cessie dedi ki...

aa ya da sen hastasın baarabilirsin.
hoşgörü gösteriyorum.

googhan dedi ki...

zaten hastayım, baarırsan iyice üzülüp yataklara düşerim. önüzümdeki 2 günde düşmeyi düşünüyorum zaten. şöyle popomda yatağın deseni çıkana kadar yatmam lazım bi.


o bulanıklık şeysini yorum olarak ayzdım ben de. acayip bi fizik soru aşkı doğdu ama çözebilcek miyim bakalım :D
geçen sene çözmüştüm en son bilinen sebepten ötürü, bu seneki durumumu göreyim bi

Cessie dedi ki...

çözersin yia fizik dediğin nedir ki.
şekilli ayrıca hepsi sözel olanı yok :D

googhan dedi ki...

işte buna üzülünür!!!

bi de "çözersin yia fizik dediğin nedir ki" lafını arada hatırlatçam sana. o fizik bazen kimya, bazen biyoloji falan da olucak :D

Cessie dedi ki...

niye bana hatırlatıyosun BEN Mİ OKUYORUM HACETTEPE DİŞTE?! -baarmadım bu vurgulama şeysi.-

googhan dedi ki...

yok efendim şu kadar puan yaptım, yok efendim bu kadar puan yaptım diyince fizikten 3 yanlış çıkarsa "çözersin yia fizik dediğin nedir ki" lafını yapıştırıvercem.

ayrıca hacettepe diş kimliğimle öne çıkmak istemem bayım

Cessie dedi ki...

hayır o senin için geçerli benim için değil.

ayrıca düşününce çıkmayın zaten bayım ben sevmem diş hekimlerini -.-

googhan dedi ki...

ya mis gibi insanlarız. sevin bizi

Cessie dedi ki...

ben insanları da sevmem ki :/

mesela seni insan olarak algılamıyorum aslında.algılasam garanti sevmem.

googhan dedi ki...

ne olarak algılıyosun?
buz kalıbı gibi algılıyosan çok üzülebilirim. aynı şekilde gözlük olmak da istemezdim.

Cessie dedi ki...

arkadaş olarak o.O
askadaşlar insan sayılmaz.

googhan dedi ki...

hee, o iyi bişiy :D
gerçi insanlığım gitti arada ama olsun

Cessie dedi ki...

:D :D
insanlık abartılacak bişey değil aslında.
mesela biri tutup türümüze köpek dese "köpekliğim gitti" derdik ama şimdi köpeği hakaret olarak algılıyoruz.tüm insanlar olarak çok salak mıyız sanki o.O ya da ben saçmalıyor muyum yine? o zaman elma yiycem.

googhan dedi ki...

http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/270454_10150210420816456_17900841455_7722110_730813_n.jpg

tam olarak şu ifadeyle baktım yoruma :D

Cessie dedi ki...

çok sevimli gibi :D

googhan dedi ki...

ilk okuduğumda hayvan gibi gülmüştüm :D
son zamanlarda hiç hayvan gibi gülmediğim fark ettim. normal olarak da gülmüyorum aslında.

ya da neyse, blogda hüzünselliğe yer yok. MORAL BOZMUYORUZ BEYLER :D

Cessie dedi ki...

benim en sevdiğim şu;
http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/308759_283531028332659_279796822039413_1029010_1931965649_n.jpg

bir de şu;
http://www.google.com.tr/imgres?q=yi%C4%9Fit+%C3%B6zg%C3%BCr+deli&um=1&hl=tr&client=firefox-a&sa=N&rls=org.mozilla:tr:official&biw=1024&bih=638&tbm=isch&tbnid=s8BC-ZJA_N-epM:&imgrefurl=http://www.uludagsozluk.com/k/%25C3%25BC%25C3%25A7-vakte-kadar-d%25C3%25B6rt/&docid=9qLdbsxM7dkLWM&imgurl=http://galeri4.uludagsozluk.com/116/%2525C3%2525BC%2525C3%2525A7-vakte-kadar-d%2525C3%2525B6rt_179545.jpg&w=374&h=350&ei=uK6YTuiPPMT44QTe68n0Aw&zoom=1&iact=hc&vpx=244&vpy=141&dur=454&hovh=217&hovw=232&tx=109&ty=104&sig=103605825011526942190&page=1&tbnh=127&tbnw=136&start=0&ndsp=13&ved=1t:429,r:1,s:0

öha o.O o nası bi link o.O neyse.

googhan dedi ki...

link değil, bildiğin destan :D

bah o ikisi de güzel. gerçi yiğit özgürün hikayeleri daha bi iyi oluyo bence. mesela rüyayla alakalı bi hikaye vardı onu okuyamamıştım gülmekten :D

Cessie dedi ki...

bilemedim ki şimdi,hiç tanıdık gelmedi :/

googhan dedi ki...

1 ay önce falandı sanırım. belki de daha fazla, emin değilim. daha az bile olabilir.

ilaçlar pis uyku getirdi, ankara için uyku vakti :D

Cessie dedi ki...

iyi uykular :D

adana için de uyku vakti olsa mı?
evet olsa.
bana da iyi uykular ^.^

googhan dedi ki...

ehe, iygeceler demek için bekledim. şimdi gidiciim :D

iygeceler efenim.
dedim.

Adsız dedi ki...

geçmiş olsun :P

xcoach

googhan dedi ki...

ya yorum yazılmıyo mu?
bende bi sorun olmadığı için bilmiyorum ama sayfayı görüntüleme yetkisi bilmemne diyomuş galiba. öyle bi durum varsa bu blogun ağzını burnunu kırarım.

neyse, şiddet dürtülerimi bastırıp cevap vereyim.
teşekkür ederim :D
(geçti)

meraklikedi dedi ki...

bak yine aynı şey... yine silmişsin mücver yazısını... tırım tırım arattıyorsun! Aa!!! Silme şu yazıları! Üç cümlesini okuyoruz zaten! Senin taslak tıka basa dolmuştur, boşalt içini :))

googhan dedi ki...

o taslaklar bi açığa çıksa 7 ciltlik yazı çıkar burda :D

ama mücver yazısını yayınlıcam tekrar tamam :D