4 Ekim 2011 Salı

half evil, 333

evet efendiim, sizden gizli amacıma ulaşmış bulunmaktayım. 333 izleyicim oldu.
hani futraf çekerken "gülümseyiiiin üçyüzotuzüüüüüç" derler ya, içimden o sırıtışı yapıyorum şu anda.

şimdi 333 diyorum ama 283., 65. ya da be bileyim 184. izleyicim lütfen "bizde sevinmedi bu kadar" demesin, eklenen her yeni izleyicide sevindim ben.
mesela 15'ten 16'ya çıkmakla 305'ten 306'ya çıkma aynıydı benim için. ikisinde de çok sevinmiştim. hala da seviniyorum her yeni izleyicide.

mutlu olmamı sağlayan he bir izleyicime teşekkürleimi sunarım :D
(bu gülme ifadesini yazıda yapmam aslında, bugüne özel)




evet, mutluluğu paylaştığıma göre konuları anlatmaya geçebiliriz.
efenim yurda iyice yerleştim. yarın 2 ya da 4 kişilik odalardan hangsinde kalcaam kesinlik kazancak. 2 kişiliğe geçersem yine bi toplanma ve yerleşme merasimi yaşıcam ki hiç hoş bişiy değil bu. iki parça eşyam var ama o bile çok yoruyo, ev taşımayı hiç düşünemiyorum.
alt tarafı bi masam, bi dolabım, bi de yatağım var odada. küçük eşyaları taşıyorum sadece. ama ev taşıma diyince hem bissürü küçük eşya hem de kocaman kocaman şeyler giriyo işin içine. şimdiye kadar taşınma derdimiz olmadı, bundan sonra da uygurların izinden giderek yerleşik hayata devam ediceemizi umuyoum. göçebelik bana göre değil.



konuyu okula getircem. dönem 1'leri gördüm bugün koridorda, kıvıl kıvıl böyle. hepsi dersten çıkıp koridora akmış. yanımdaki insana dönüp "şunlara bak lan, yazık" dedim, biz de öyleymişiz zamanında meğersem. hayır efendim biz böyle değildik diyemedim çünkü düşününce gerçekten de öyle olduğumuzu hatırladım.
üst dönemliğimi kullanarak aralarından geçerken vura vura geçtim. pardonu falan bıraktım kendilerine karşı. çok pis üst dönem ezmesi yaparım.

bi de dönüp "daha bunlar mum sarmayı bile bilmiyolar hee" diye dalgamı da geçtim. yeterli göt kalkıklığına ulaştığıma kara verince yoluma devam ettim çünkü içlerinden rastgele seçiceemiz biri beni evire çevire dövebilirdi. bizden sonra gelen dönemlerde bi semirmişlik var. benim iki katım çocuklar(!).




hocalarımız da çok hızlı başladılar yeni yıla. pazartesi lablar vardı, yapıcaamız işler falan anlatıldı, asıl derslere salı başladık. daha ilk günden dersten atılanlar oldu. önümüzdeki günler çok çetin geçicee benziyo.
ayrıca sınıfa sığamıyoruz. başka sınıf da yok, dip dibe oturcaz koca yıl. yeni dönemler 150 kişiden bile fazla. tamam sınıflar büyük olsa bişiy demem de küçük zaten sınıflar. yavruceğizlerin(!) oksijensizlikten kafası çalışmıcak. zaten daha mum sarmayı bile bilmiyolar.

(efenim böyle dediğime bakmayın. yine yardım ederim ben onlara. severim öyle alt dönemlere nası yapçaklarını göstermeyi. dalgamı da geçerim, yardım da ederim yani)



okul dışında anlatçak pek bi şeyim yok. havuz konusunu hala çözemedim. bel iyice kötü olcak bu gidişle.
ankara yine o kasvetli havaya sahip ama seviyorum biraz bu havayı. ilerde de tamamen yerleşme planlarım var.

bitti anlatçaklarım. üç yüz otuz üçünüze birden kucak dolusu sevgiler efenim.

54 yorum:

At Yarışındaki Eşek dedi ki...

Gök! Çarpma la millete! :D
Yazık günah
hem mum sarma olayını anlat bak, diş doktoru tanıdığımız var "mum sarıyor" diyelim sağda solda.

googhan dedi ki...

oha sakın deme mum sarıyo falan diye :D
öğrenme amaçlı yaptığımız ilk işlerdi daha onlar. artık total protez yapımına falan geçtik, onu söylersin söylüceksen :D

Cessie dedi ki...

"şimdi 333 diyorum ama 283., 65. ya da be bileyim 184. izleyicim lütfen "bizde sevinmedi bu kadar" demesin, eklenen her yeni izleyicide sevindim ben.
mesela 15'ten 16'ya çıkmakla 305'ten 306'ya çıkma aynıydı benim için. ikisinde de çok sevinmiştim. hala da seviniyorum her yeni izleyicide.

mutlu olmamı sağlayan he bir izleyicime teşekkürleimi sunarım :D"

şu kısımlar bana sabah programlarını hatırlattı ne alakaysa ^.^

At Yarışındaki Eşek dedi ki...

Ben şöyle dicem ;
Hacettepe'de Diş Hek. okuyan bi arkadaş cucuk-senden kaptım- var, mum sarmış önceleri ama şimdi total protez yapmayı biliyor dicem.

googhan dedi ki...

Cessie
neresi sabah programı oldu yaa :D
potansiyel varsa o işe geçebilirim, iyi para var sonuçta


Ümut
heh, o olar bak. 20 yaşında falan da diyip feysbuk adresimi ver hatta :D
(şaka)

Cessie dedi ki...

para varsa ben de varım! o.O

googhan dedi ki...

ÖNCE BEN GÖRDÜM!!!

Cessie dedi ki...

ben de izdivaç programı yaparım o zaman şimdi onlar moda! -.-

googhan dedi ki...

para varsa ben de varım.
ehe :)

Cessie dedi ki...

yorumsuz *.*

googhan dedi ki...

resmen iki kuruşu kırkandın benden. RESMEN!!!

Cessie dedi ki...

tağm yapma demedim. -.-'
yorumsuz dedim.

googhan dedi ki...

tamam tamam yapmıcam.
ilk konuğun ben olabilirim :D

Cessie dedi ki...

oluur :D
münasip bir kısmet buluruz sana temizinden helal süt emmişinden ^.^

googhan dedi ki...

en kısa sürede başlasın şu program :D

Cessie dedi ki...

enee bu ne evlilik aşkıdır o.O
biraz beklemen gerekebilir ama... öyle zırt diye olmaz.

googhan dedi ki...

hıı, oldu o zaman :/

Cessie dedi ki...

handeyi ara işin aceleyse?
o da yapıyormuş izdivaç programı..

googhan dedi ki...

işin aceleyse :D

ben bilmem öyle hande falan, sen bulcan bana. ben başvurcam, sen arıcan tarıcan bulcan.

Cessie dedi ki...

niye ben?
vay annesini öyle bir güven mi oluşturdum? o.O

googhan dedi ki...

Cessie dedi ki...
oluur :D
münasip bir kısmet buluruz sana temizinden helal süt emmişinden ^.^
04 Ekim 2011 19:09


buyrun efendim belgeler burada

Cessie dedi ki...

hömm...
tamam o zaman bekle biraz.okulun da biter.
zaten işi olmayan adama kız vermezler öyle ^^

googhan dedi ki...

aylık 240 lira kredi alıyorum devleten, gelirden sayılır mı o?

Cessie dedi ki...

hayır sayılmaz o.O
240 lirayla geçinilir mi,ölürsünüz !

googhan dedi ki...

hıı, o zaman beklemem gerekçek biraz daha :D

Cessie dedi ki...

haliyle :D

lilanur_43 dedi ki...

takipçi olarak daha fazla takipçin olsun dileğiyle :) yorumlara da koptum.....

googhan dedi ki...

teşekkür ederim efenim :D

yorumlarsa ortak çalışma ürünü.

lilanur_43 dedi ki...

evet tüm dostlarına çalışmalardan dolayı tebrikler...:D

googhan dedi ki...

başta bi ümut var zaten yorum yapan, hayırsızın biri o. vallah hayırsız, billah hayırsız.

(şaka tabi, umut candır)

x-coach dedi ki...

canım.
biz de seni selamlıyoruz.


şimdi mahfolabilirsin.
:D

Bal dedi ki...

hacettepeye misafir öğrenci sıfatıyla bu dönem iştirak edeceğim :p hatta bugün oradaydım, güzel beğendim :D...izleyici sayını da kutlarım hehe

lilanur_43 dedi ki...

Ümi'te selam:)Cessie ile tanıştık sizleri de sayfama beklerim:D

googhan dedi ki...

x-coach
aha şimdi mahfoldum
(itiraf edin seviyosunuz beni :D )


Bal
diş hekimliğine gelseydin bi kahve ısmarlardım. bi dahakine haberli gelirsen koca bir bardak kahve fırsatını yakalarsın :D


lilanur_43
umuttan reklam ücreti talep ediciim :D
efenim blogunuza da uğruyorum ama öyle pek yorum bırakan biri olmayınca belli olmuyo tabi geldiğim.
aslında yorumu severim, ama başka bloglarda sanki yazıyı batırcakmışım gibi geliyo, yorumları daha yayınlamadan siliyorum bile bazen :D

lilanur_43 dedi ki...

batırmak da ne demek ,her zaman yaz :) bende pek yazmıyorum yorum ,yeni blog açtığım için yavaş yavaş ısınıyorum sayfama ......

googhan dedi ki...

o halde blogunda her türlü batırma aktiviteme izim vermiş bulunmaktasın şu anda :D

lilanur_43 dedi ki...

hahah izin verilmiştir..:)

At Yarışındaki Eşek dedi ki...

@lilanur, geç kalınmış bi cevap -Çekinmek? Yok ben bilmemek öyle bi kelime. Sözlükte de yok.

Gök! Telefon no lazım :D

googhan dedi ki...

tabi vereyim ümutçuğum.
0900 693 73 12 GÖKANLA ATEŞLİ SOHBETLER!!!

şaka tabi, eski numaramdı o. (bu da şaka)
yenisini feysbukta yazdım, bakıveriver.

At Yarışındaki Eşek dedi ki...

900'ü aradım meşgule bıraktın Gök! Ama yok facetekini gördüm :D

googhan dedi ki...

iş üstündeydim bebeğim

ŞAKA HA BU, CİDDİYE ALMA SAKIN!!!

At Yarışındaki Eşek dedi ki...

İĞRENÇLEŞME ! ! !

bu da şaka :D

googhan dedi ki...

sen diyim, can diyim, kedi diyim anla ne demek istediğimi :D

At Yarışındaki Eşek dedi ki...

Popülerliği bitti onun başka bişey lazım. :D

googhan dedi ki...

ııı... yeni bişiy de yok ki :D

lilanur_43 dedi ki...

At yarışındaki Eşek :) :) :)

Feli Jo dedi ki...

Dipdibe oturmak, 150 kişilik siniflar... Bizim sinifin 9 kişi olmasi.. Galiba okulumuz kapanacak, hatta gelecek yillar kimse gelmeyecek. Sen rahatsin tabi sizin bölümün kapanma korkusu yok. Bizi itmişler bi kenara, ne yarişmalara katiyorlar, ne sosyal şeyler yaptiriyorlar. Tek sosyalliğimiz, ders bitince çikip Eskişehir'de 2 saat dolaşmak. Zaten 2 saate tüm şehir bitiyor. Of!

googhan dedi ki...

sosyal şey mi? sosyal şey ne pardon, haberimiz yok bizim öyle şeylerden :D

kendi sınıfımı 9 kişi düşünemiyorum. hele "bana da imza atsana" konuşmasının geçtiğini hiç hiç düşünemiyorum. kötü bi durummuş.
150 kişiyle mutlu olmama gerekiyo sanırım

Feli Jo dedi ki...

Bence de mutlu ol çünkü gitmediğin gün "Googhan nerede?" diye soruyorlar o derece. Mesela bilmiyoruz dersen bilmeyeni de azarliyolar. Bu kadar kişisiniz birbirinizden haberiniz olsun diye. Of!

Sosyal şey isteme amacim hani opera bölümüyüz bi koro yarişmalarina festivallere katilalim ne bileyim bi şeyler olsun istiyorum :D

googhan dedi ki...

ama bak ne güzel ilgi alaka var. olumlu açıdan yaklaş olaylara :D


aslında bizi de sosyal aktivite olarak adam dövmeye götürebilirler. kafa göz dalıp dişlerini kırar, yerinde inceleriz. çene kırıklarını falan nası tedavi ediceemizi de gösterirler.
ben bi konuşayım dekanla bu konuyu.

Feli Jo dedi ki...

Önce dövüp sonra sakinleştiriciyi dayayıp uyuduklarında incelersiniz. Bence de mantıklı :D

googhan dedi ki...

sakinleştirici mi?
ne gerek var ona para vermeye, zaten vurunca uyuşur onunla hallederiz işimizi :D

Feli Jo dedi ki...

Yok sonra dişle uğraşırken kafa atmasın da birden uyanıp :D

googhan dedi ki...

yok, biri tutçak. işimizi sağlama alıcaz :D