1 Ekim 2011 Cumartesi

çok ciddi konu mimi

evet efenim, bugünkü yazımızın konusu mim.
aslında mim doldurmaktan pek hoşlaşmam, doldurcam dediğim 3 mimi bıraktım. bi konu hakkında uzun uzun yazamıyorum, mimde de tek konu oluyo genelde. bayağı bi zorlanıyorum, o yüzden yaşasın friğsıtayl.


neyse efenim bu mim hoşafıma gitti ama. konumuz gerçekten ciddi bi mevzu (anlatım bozukluğu var aslında burda ama belli olmuyo), evlilik. nası bi evlilik hazırlığı ve töreni istediğimiz.
şimdi istediklerimi ve istemediklerimi yazcaktım ama istemediklerimi Cessie yazmış, buyrun okuyabilirsiniz. istemediklerim onlara çok benzeyen şeyler, tekrar tekrar yazmaya gerek yok.

istemediğim bikaç şeyden sonra istediklerimi yazıcam sadece.
müzik öyle sıkıcı düğün müziği olmamalı, damat halayı adındaki saçma aktiviteye yer verilmemeli, takılar mutlaka kayda alınmalı kim ne taktı bilinmeli.
cidden bu takı konusu çok önemli. karşılık insanıyım ben, bana gidip 20 lira takan birine elim kadar cumhuriyet altını takmam. tamam maddi durumu kötü olabilir, takamıyo olabilir, onlar hariç. ama yakın gelir grubundaysa ve zamanında kendisine altın takılmışsa o adam gelip para taktığında düğünün ortasında kafa göz dalıp rezillik çıkartırım. o parayı iliştirmek için kullandığı iğneyi gözüne gözüne batırırım.
he bi de bu insan bikaç aile adına takıyosa iyice dellenip pasta kesmede kullandığımız bıçağın üstüne oturturum. terbiyesizlik yapmasın.


en önemli mesele para bittiğine göre eğlence(?) aşamasına geçebiliriz. bi kere ilk defa bi düğün benim zevkime göre olcak sanırım. şimdiye kadar nefret edilesi müzikler eğliğinde oynamadık mı azizim? o damat halayında akrabalarımızın "amaaan rezil olcaamız kadar olduk nasılsa, koy götüne" düşüncesiyle saçma sapan hareketlerine şahit olmadık mı?
1 ay sonra bayram var, o hareketleri hala gözümün önündeyken ben nasıl saygı duyup elini öpeyim o büyüğümün he? sorarım size.
sorunum damat halayıyla yanlış anlaşılmasın. halay güzeldir çünkü. hele yardırma halayı.

yardırma halayı
böyle luay luay laaaaay diye haldur huldur koşturulur ya hani, ona ölüyorum ben. her gün olsa her gün karışırım o aktiviteye. hatta toplu taşıma kaldırılıp böyle seyahat etsek çevreyi de korumuş oluruz bence. zira bi şehiriçi otobüsünden daha hızlı yol alır bu halay kervanı.



bir sonraki konumuz yemek.
burnum kadar pasta istemiyorum bi kere. accık daha masraf edip adam gibi düzgün boyutlarda pasta verilmeli. müzik için gelen adama para vermeyip pastayı büyütürdüm ben. müzik kolay, kendi playlistim var benim.
bi de isteyene kola, isteyene meyve suyu verilse daha hoş olur. tabi bu masraf yine müzikçi adamdan yaptığımız tasarruf sayesinde karşılancak.


konvoz.
olmazsa olmaz.
korna yasak, ööyle yılan gibi dolaşçaz şehrin içinde. hatta konvoyca şarkı söylene söylene ilerlenebilir. böyle bütün tanıdıklar arabalarının içinde şarkı söylüyolar. ne güzel.
bi de bizim orda çocuklar düğün arabasının önünü kesip para almaya çalışırlar.


aha şunu bastırıp koycam zarfların içine, arabaya taş atsınlar bi güzel.



evet terbiye sınırlarından çıkmayarak devam ediyorum. içki.
bi düğünde kırmızı suratlı insanlar sahneden inmiyosa içki tedariği kusursuz işliyo demektir. öyle kapı önlerinde gizli gizli şaapmaya gerek yok, ucuz ne kadar içki varsa koyucaksın bi yere, gidip rahat rahat işini görsün kırmızı suratlı sevgi tomurcukları. öyle pahalı şeyler olmaz ama, müzikçiden ne kadar para artarsa. (tek maddi kaynağımız ondan yaptığımız tasarruf)
ortamda içki içilmesinden rahatsız olanlar olabilir, onları da düşündüm. ayrı bi bölüme alıcaz kendilerini, orda da şerbet ikramımız olucak. maddi kaynak yine müzikçi adam.



ve son olarak misafirlerin ortamdan uzaklaştırılması. efenim düğün biter, 3 saat daha orda oturur bazıları.
siz de evlendiniz zamanında, anlayın halimizi acelemiz var. bi an önce evimize gidip uyumak istiyoruz.
koca salonu 1 dakikadan kısa sürede boşaltmak için görülmücek bi yere kocaman turuncu spotlar koyucam. daha sonradan spot ışıklarını yakıp içeri duman verdikten sonra abanacam yangın alarmına, bak bakayım nası koşuyo herkes dışarı.
bunlar önemli şeyler, karşıdakini de düşünmeleri lazımdı.



sanırım bu kadar benim istediklerim.
alınan - verilen mimleri eşit tutuyorum. j.b. sizin düğününüzü merak etmekteyim efenim, mimlendiniz.

31 yorum:

Mia Wallace dedi ki...

"karşılık insanıyım ben"

işte bu yahu işte bu! :D

bi de yazık o müzikçiye haha

düğün sonunda insanları kaçırma yöntemi de müthişmiş :)

googhan dedi ki...

müzikçiye yazık değil. adam yapmış bi liste, yıllardan beri onu çalıyo. hayallerimdeki meslek oldu. rahat, geliri iyi :D


o kaçırma yöntemi proje olarak tamamlandı. zamanlamasına kadar her şey hazır. bi evlenmem kaldı :D

Emre dedi ki...

Dün ablamın nişanı vardı. Bahsettiğin şeyler bir bir güldürdü beni. Müzikçi adamın saçma sapan şarkıları, kırmızı suratlı insanların içkilerini meyve suyu ile peçeteliğin arasına koymaları, nişan bitmesine rağmen teyzelerin bir türlü gitmemesi...
Yalnız birde şu tebrik için gönderilen saksıların kız-oğlan evi arasında uygun bir biçimde bölüştürülmesine dair birşeyler bekledim.. Ciddi sorun oluyor, teyzeler çiçekleri kapışıyor baya baya.

googhan dedi ki...

bizim zamanımızda çocuklar kapışırdı o çiçekleri azizim. beyle yolup yolup dımdızlak bırakırlardı koca çelenkleri.

o teyzeleri çığlık çığlığa kaçarken gör. bism bism diye diye koşarlar.

Luna dedi ki...

çok güldüm yahu :D Cidden ayıp bişey durumun var niye alıp altınını takmıyörsün? ayrıca müzikçi de ne para yiyomuş arkadaş bi ondan tasarrufla bütün akrabalar geçindi :D

Luna dedi ki...

ayrıca anlatım bozukluğu da gözümden kaçmamıştı bunu da bil :P

googhan dedi ki...

dikkatli okuyucu :D

o müzikçi ne kadar kazanıyo diye baktım, sırf solist 500 lira alıyomuş. üeh dedim, düğünümde kendim şarkı söylemeye karar verdim :D

Cessie dedi ki...

eveeet idealimdeki düğün budur!

pasta güzel olacaksa beni de çağır ama altın falan bekleme öyle -.-'

googhan dedi ki...

para tak en azından. yiyip içip gitmek olmaz öyle :D

Cessie dedi ki...

o zaman gelmiyim abi,pasta alırım hallala -.-

googhan dedi ki...

pasta var zaten düğünde. 50 lira falan tak en azından.
ya da ne bileyim blog olarak para toplayıp altın falan alırsınız :D

Cessie dedi ki...

50 liraya kendime pasta almaya karar verdim işte.
geberene dek yiyebilirim.
daha doyurucu,daha ucuz. ^^

googhan dedi ki...

tek başına yardırma halayı çekemzsin ama :D

Cessie dedi ki...

ben halay çekmem ki zaten :/
insanlara bakıp gülerim. :D

googhan dedi ki...

olmaz. omzundan tutarım halaya karışırız beraber

Cessie dedi ki...

o 50 lirayı almakta kararlısın yani :D

googhan dedi ki...

100 kişi toplaşıp evinin etrafında halay çekeriz. sen bilirsin, seçim senin :D

Cessie dedi ki...

tağm yia -.-
tamam al senin olsun :D

googhan dedi ki...

ALICAM TABİ!!!

paradan bahsediyoruz, inanılmaz bi aşk var içimde kendisine karşı :D

Cessie dedi ki...

ben de severim :O)

googhan dedi ki...

"Hayır boşanacaksak o kadar masraf etmeyelim bence"
belli :D

Cessie dedi ki...

ki %97,63 boşanırız.
haklıyım bence :D

googhan dedi ki...

küsüratlı sayı verip salladığın anlaşılmasın istemişin ama bu kadar da sallanmaz :D

Cessie dedi ki...

aslında babamın kredikartı şifresi o :/

googhan dedi ki...

hıı, kartın numarasını da başka bi yorumda bekliyorum :D

Cessie dedi ki...

unutmayayım diye kullanıyorum ^^
ama o olmaz aile faciası çıkmasın evde.

googhan dedi ki...

üç beş liranın hesabını yaptın ya. yazıklaaağğr olsun

Cessie dedi ki...

valla 50 lirayla yetin -.-'

googhan dedi ki...

yine başa döndük :D

sen de evin etrafında halay çeken 100 kişi görünce şaşırma o zaman

Cessie dedi ki...

gelcem düğüne gerek yok 100 kişiye :D
madem öyle veya böyle 50 lira veriyoruz ^^

googhan dedi ki...

ankaradan adanaya kadar halay çeke çeke geleceğidik halbuki :D