13 Eylül 2011 Salı

tamam tatil, bitebilirsin artık. teşekkür ederim geldiğin için

tatilin artık sıkıcı olmaya başlayan bölümlerine girdik sanırım. yöö, ben halimden memnunum diyenlere saygı duyuyorum tabi ama boş boş oturmak da bi yere kadar. aynı arkadaş yine yöö, boş boş oturmuyorum ki diyosa sussun artık lütfen. bi şey anlatmaya çalışıyoruz di mi burda!
sinirim bozuldu, çıkar mısın sen bi dışarı. seni gördükçe cinlerim tepeme çıkıyo, GEDAUDOVİİĞIIR


evet ne diyoduk, tatil sıkıcılaşmaya başladı artık. bütün gün 'malak gibi' diye tabir ettiğimiz şekilde yatmaktan ve bilgisayarın başında zaten sakat olan belimin iyice kötüye gidişini izlemekten başka yaptığım bişi yok. 2-3 güne kadar fizyoloji çalışıyodum bi değişiklik oluyodu en azından.

ordan bakınca okulunu özlemiş, derslerini seven biri gibi görünsem de cevabım hazır, istediğiniz şıkkı kullanın:
A- hayır
B- yok canım :D
C- NAH!!

hepsinin buluştuğu ortak nokta ne okulu özlediğim (liseli gibi dicem, daha 3 sene önceye kadar ben de öyleydim. ne bu insanlardaki ezme aşkı?) ne de dersleri sevdiğim gerçeği. çünkü bunlar kötü şeylerdir. iyi şeyse dinlenmektir.
yazının başında ne diyodu, şimdi ne diyo bu lavuk dersen önce o ettiğin hakareti sana iade ederim, ardından da dinlenmeyle malak gibi yatmanın ayrı şeyler olduğunu anlatırım.
bi aktiviteden sonra tatlı tatlı atılan yorgunluk iyi bişiydir, onu abartmak kötü bişiydir. abartı dönemindeyiz onu söylemeye çalışıyorum 10 dakikadan beri.



neyse efenim dinlenmek için önce bi aktiviteye ihtiyacımız var ya, heh işte o bende yok. ben direkt dinlenme aşamasına geçeyim istiyorum. olmuyo tabi.
olmuyosa zorlamıcaksın felsefesini benimseyip aktivite yapmaya (aktivite yapmak derken?) karar verdim.
perşembe günü 239528935729836. kez zamanında buralarda konuk yazar olarak (havanı yiyim senin) yazı yazmış olan damlayinen gitar hiroya gidicez. başka bişiy yapmıyoruz zaten, sadece gitar hiroya gidebiliyoruz. sebebi yok, yapımız itibariyle diğer aktiviteleri yok saydık.
başta "3 kişi olalım, büyük odaya geçeriz, orda vokal yapıciim" desem de 3. kişiyi bulamayışımızdan (kriterlerimiz çok ağır) 2 kişi gidicez, ben de vokal aşkımdan vazcayıp davulu alıcam. belki de yaparım vokal, belli olmaz.

hiç ilgini çekmedi di mi konu? yazının sonuna kadar öyle pek bi heyecanlı nokta yok, kalanı da böyle. çarpıya basıp gidiceksen canın sağolsun. buraya kadar okuman yeterdi. hadi görüşürüz.




heh, şimdi asıl heyecanlı yerleri anlatmaya başlayabilirim. maksat pislik olsun.
yok yok şaka, yazının kalanında da bunun gibi şeyler yazcam.


daha sonraki aktivite planım büyükada turu. damlayinen gitmiştik. aa bak aktivite buldum yaptığımız.
şimdi yine gidicem ama damla gelmez muhtemelen. büyük turda bisikletin üzerinde "beni bırakın, siz kaçın kendinizi kurtarın" diyen askerler gibiydi. keşke gelmeseydim, sizi de yavaşlatıyorum bile dedi hatta. burda da 65 yaş kadını modundaydı.
çaarcam tabi yine ama gelcee konusunda ümitli diilim pek. önüme gelene adaya gidelim adaya gidelim demeyi planlıyorum. tek başıma eğlenceli olmaz gibime geliyo.

bu gidişimde yetimhaneye çıkma planlarım vardı ama ormanın içindeki patikadan çıkılıyomuş, yemedi. düz yol olsa yürünür de ormanın içi pek nezih olmaz. içeri de girilmiyomuş, iyice alıp götürdü hevesimi. 2 tur yaparım büyük turda onun yerine. fayton da az olur, oh mis.
haftaya pazartesi, salı, çarşamba... her gün olur. okullar açılsın bi, hafta içi her gün gidilebilir. sakin sakin dolaşırım.


ya bakınca da insanın çıkası geliyo o tepeye

2 yorum:

mavi dedi ki...

şimdi böyle dedin de sanırım son bir aydır 61bininci kez akademik takvime baktım hala yazmıyor oğlum hiçbir şey. Son sene diye gözden çıkardılar mı beni ne yaptılar? Okulun başladığı haftanın salısı pişman olacak olsam da valla yat yat götüm büyüdü. Kurbanda iyi giderim ben et-but bu gidişle.
Bide tatil de tatil olsa a.q. ayağıma su değmeden kış geldi Angaraya.

googhan dedi ki...

ben de açıklanmış takvime bakmamayı inatla sürdürüyodum. ta ki bugüne kadar.
3 ekimde açılıyomuş, ben 15 ekim falan diyodum bütün dengem düzenim bozuldu.


ayağına su değmemesinden şikayetçiysen onun çözümü kolay. ilk yağmurda ankaradaki alt geçitleri kullanabilirsin. belediye bizim için çalışıyo!