12 Eylül 2011 Pazartesi

otobüsteki kadın, bi daha görmeyim olum seni!

demin bişi anlatmıştım hani, kadın koltuunu yatırmıştı otübüste, arkasındaki ben paketlenip kompakt hale gelmiştim. heh, o kadına deli gibi saydırıyorum şu anda. çok ayıp ama ayıp mayıp dinlicek halim kalmadı.

sol bacağın bütün damarları şişip şişip barnah gaddar (parmak kadar) oldu. yatıp ayaamı tepeye dikince ya da bilgisayar masasının üzerine koyunca düzeliyo. şu an 2. pozisyondayım. sol bacak vücudun kalanından bağımsız şekilde masanın üstünde duruyo öyle.
ne kadar saçma bişi olduğunu sen de anlayabilirsin! (neden yapmak isteyesin, o ayrı) şimdi sol bacaanı al ve masanın üstüne koy. kalan tüm bedeninden farklı bi canlı gibi duruyo orda. bi de erkeksen kıl da vardır, evcil hayvan gibi, kedi gibi duruyo orda. şehmuz adını verdim kendisine. eski bacağım, yeni kedim olur kendileri.


he bi de bacaan bütün dolaşım sistemi meydana çıkınca oturup anatomi bilgilerimi tekrar ettim bunlar hangi damarlardı acaba diye. femoral arter dedim ama değilmiş, iç kısımdan geçiyomuş o. gugıl badi brovsırdan baktım şimdi, great saphenous vein diyo. belli canım, bayaa bi great. ciddi ciddi patlıcak diye korktum. ne biçim oldu.

bacak tepedeyken ve damar sistemi görünmüyoden ağrı yok ama biraz aşşaa sarkıtsam ya da yürüsem bacaamı kesip öyle devam edesim geliyo yürümeye. ne biçim ağrıdır o öyle.
sabaha çıkamayabilirim.

15 yorum:

Diplomalı Bakkal dedi ki...

why hi one kadın why diyorum :/

Mia Wallace dedi ki...

parantez içlerine bak ya :D

googhan dedi ki...

Diplomalı Bakkal
ben burdan direkt ayı diyorum kendisine :D

konudan bağımsız olarak, diplomalı bakkal eczacılara deniyodu sanırım, aklıma geldi bi an.


Mia Wallace
onlar parantez değil, arada minik bilgiler vermek için kullandığım küçük sevimli yaratıklarım :D

Zombi dedi ki...

Yazıyı iyi güzel okuyordumda anatomi bilgileri femoral arter falan diyipde bana okulu hatırlattın :|

googhan dedi ki...

okulu hatırlatmasından daha kötü bi şey varsa o da anatomiyi hatırlatmasıdır :D

öyle bi ders olur mu yaa. eğer bitmemiş olsaydı yazmazdım femoral arter diye ama 2 sene boyunca görüp, 2 senede de C ile kıl payı geçip bi daha hayatım boyunca görmiceemin şerefine yazdım. (oha cümle bitmicek sandım bi an)

Cessie dedi ki...

organlarına isim veren bir insan daha bulmanın sevincini yaşıyorum-gözlerim dolu dolu

googhan dedi ki...

isim vermekle kalmıyoruz efenim. kendilerine mektup bile yazıyoruz :D
http://googhan.blogspot.com/2011/06/belli-edemesem-de-en-cok-seni-sevdim.html

Cessie dedi ki...

:D :D
tamam çok mutluyum şu an! bunu arkadaşlarıma göstereceğim ^^
ben de vakti zamanımda baş ağrımla ilgili yazmıştım ismi Tayyar'dır. azıcık kötü davranmıştı bana :/

googhan dedi ki...

arkadaşlar?
"bakın bakın gerizekalının biri midesine mektup yazmış" şeklinde başlarsa hiç hoş olmaz bu durum :D

baş ağrısı için bi isim düşüncek olsam tayyar muhtemelen ilk 200'e bile giremezdi :D

Cessie dedi ki...

hayır "bakın! size normal olduğumu söylemiştim,organlarıyla konuşan,isim veren başka insanlar da var,siz salaksınız." tarzı bi'şey olacak. ^^ normal bi'şey olduğunu biliyordum hep,haklı olmayı seviyorum :D

googhan dedi ki...

tabi normal. organlarımız onlar sonuçta, konuşulmayı hak ediyolar :D

ama siz salaksınız deme, arkadaşlara öyle denmez ayıp. sonuçta belli bi sosyal statüye sahip insanlarız :D

Cessie dedi ki...

çok içimden geliyor ama :/
bana ömrüm boyunca "Cessie sen normal değilsin" dediler bence salak dememi hak ediyor olabilirler artık o birikmişlikle. statüyü görmezden gelebiliriz. -.-

googhan dedi ki...

ağır konuşmuşlar. o lafın üzerine ne yaparsan yeridir.
adam olun, gökan kızıyo de hatta. çok pis korksunlar

Cessie dedi ki...

derim çok pis korkuturum ^.^

googhan dedi ki...

ya da gökan deme, daha korkutucu olsun. kürşad abi falan de. sondaki d harfi çok önemli, o korkutuculuk katıyo olaya.