27 Eylül 2011 Salı

kız arkadaşıgil (?)

okulların açılmasıyla beraber hafta içi öğlen vakitlerinde yeni yazı kıtlığı başladı. bişiyler okuyayım hadi diyorum, 1 saat öncekiyle aynı yazılar var. aaah aah nerde o günde 5418 tane yazının olduğu yaz günleri... birini okuyup bitirene kadar 10 tane daha gelirdi arkasından azizim.
yokluğunuz içimde acı bir yara, bunu bilesiniz.


şu videoyu bi seeredin lütfen. trajikomik bi olay ama komik kısmı biraz daha ağır sanki. yok yok, asıl trajik kısmı ağır, araba yanmış. gerçi sırf "öz arkadaşım" lafı bile komikliği bi tık öne geçirir. çok sakin bi an sonrasında gelen "ama o çocuğu öldürseydim daha mı iyiydi tek yakalayıp" lafı da karşılık verir aslında.
of karar veremedim şimdi.

o turunculuyla röportaj yapan kişi ben olsam dayanamaz yakanlarını sıkıp sağa sola sallardım onu. bi de arkadaşın hayat felsefesi bilmemek üzerine kurulu. bildiği tek şey hiçbi şey bilmediği, onu da bilmiyo aslında tam olarak.

neyse efenim, buyrun seeredin.

ey turunculu sorum sana; kız arkadaşıgil nası bi kavramdır yaa? aklından ne geçiyodu bilmiyorum ama oraların karışık olduğu belli. yoksa "benim ortak arkadaşım bi ortak arkadaşa" ve "6 aydır 3 ay önce" gibi sözler çıkmazdı ağzından. severek takip ediyoruz seni turunculu!
bi de o plakadaki tavşanı sen yapıştırmamışındır oraya. hiç öyle bi tip yok çünkü sende. yaptıysan da canın sağ olsun.




bi de resim paylaşıp bitireyim yazıyı. gördükten sonra oha benim lan bu!!! tepkisi verdim. aynı tepkiyi veren herkesi sevgiyle kucaklıyorum, bi araya gelsek inanılmaz bi bilgi hazinesi çıkartabiliriz ortaya.


20 yorum:

Edebali dedi ki...

Haha :) Vikipedia sörfü! :) Birçok kez başıma geliyor. :) İnsan farketmiyor bile valla en son okuduğu şeye nasıl geldiğini.. :)

googhan dedi ki...

he eğlenceli, orası ayrı :D

j.b. dedi ki...

hahaha :D manyak :P

googhan dedi ki...

izleyince ben de aynı tepkiyi verdim araba yakıcıya :D

j.b. dedi ki...

bugün bizim Can a çok benzeyen bi çocuk gördüm tüylerim diken diken oldu

Uyumayan Ses dedi ki...

yaz tatilinde strese giriyordum bloglara yetişemiyorum diye. şimdi 3-4 saat ders aralarım oluyor, açıyım iki blog okıyım diyorum dün geceki yazılar geliyo karşıma. bloggerlar olarak bir an önce şu okul saçmalığını bitirmeliyiz. hayata da atılmamalıyız. boş boş oturup sadece blog yazmalıyız. bundan güzel iş mi var

googhan dedi ki...

j.b.
o can elinde hamburgerle şeftali bahçesinden çıkmazsa olmaz. unutma, belli kriterlerimiz var can statüsüne ulaşması için :D


Uyumayan Ses
okuyunca güzel bi fikir gibi gelse de internet ve elektrik faturalarını ödeyecek kadar para kazanmamız gerekiyo. tamam yemeden içmeden yazabiliriz belki ama başta belirttiğim ikisi olmadan çok zor :D

j.b. dedi ki...

cidden acayip benziyordu ona ha :D sırtında kendinden büyük çantası ve pis bakışları vardı. Neyse uzadı bu espri :D

x-coach dedi ki...

lol

Mrv. Natural dedi ki...

Hahaha yok artık :D Ne desem bilemedim :D

googhan dedi ki...

j.b.
pis bakış ve sevimsiz surat kriterini atlamıştım bak ben :D


x-coach
şunu her görüşümde ellerini yukarı kaldırmış adam geliyo aklıma. teslim oluyorum modunda tabi kendileri, eğlenen değil :D

Mrv. Natural
nası cevap versem bilemedim :D

Cessie dedi ki...

:D :D :D

ben adanada yaşıyorum -.-'

o resim bana da çok benziyor yia ben yürütürüm onu bence.

googhan dedi ki...

public statüsündeler efendim kendileri, buyrun tepe tepe kullanın :D

Cessie dedi ki...

tepe tepe kullandım. ^.^

googhan dedi ki...

şu tanrı yazısına bi bakıvercen mi :D
konumuz: isim

Cessie dedi ki...

enee bakarım hemen du bakim şuan

Pembe Kereste dedi ki...

Hahaha fotoğraf tıpkı ben :D Video ya da bittim haklı yani kız arakadaşgil bu yakabilir.

googhan dedi ki...

vikipedi candır :D

o videoda mantıksızlık var. sevdiği kıza asıldı diye yakmış, kızla diğer şahsiyet çıkıyolarmış zaten. tamam sen kızı seviyosun ama kızın başkasıyla ilişkisi var, sevgili değilsiniz ki siz :D
hobi olarak araba yaktığını düşünüyorum.

Cessie dedi ki...

şu profilindeki şarkı çok güzelmiş *.*
ama onunla öpüşmek istemiyorum henüz,önce birbirimizi tanıyalım bir.

googhan dedi ki...

elbette, hemen olmaz öyle şeyler.

bak mesela http://fizy.com/#s/13srte şu arkadaş da çok hoştur. ukulele almamda birinci etken beirut'sa ikincisi da aha tek başına bu şarkıdır :D