26 Eylül 2011 Pazartesi

hastaneler kötüdür

son yazımda j.b. ile rekor aşkına yazının altına 118 yorum iliştirdik. amaç şu iğrenç 118'i hatırlatmak değildi aslında, tamamen tesadüf. zaten bi zaman sonra bu iş için kullanılan diyarlarda devam ettirmeye karar verdik konuşmayı (hani şu yeni mesaj gelince uyarı veren yerler). her dakika aşşaa inip yeni yorum gelmiş mi diye bakana kadar canımız çıkıyodu azizim.
aslında o konşmayı düzgün anlaşılır bi şekle sokup bloga koyma planımız da vardı ama çok üşendim sayın nar tanesi, yapamiyciim bu ulvi görevi.



hastaneden hastaneye koşmaktayım sevgili burayı okuyan insan. bi mr (emar, magnetic resonance) çekilmeye, bi akciğer filmine derken ömrüm hastane yollarında geçiyo. zaten bütün sene hastanenin içindeyim, tatilde bile kopamıyorum oralardan.
bu sabah erkenden kalkıp gittim verem savaşa, randevu sistemine geçmişler. önceden randevu alıp gidiyomuşsun. eskiden yoktu, gidip çıkırt diye vesikalık çektirir gibi çektiriyoduk. eskiden nasılmış derseniz buyrun efenim. sevmedim bu yeni sistemi.

temsili gökan.
tabi öyle atletle durmam ben, tişört insanıyım. yaz kış giyerim kendilerini.
(bi de benim saçlarım öyle değil)


verem savaşa giderken yıllardır (2) yaşamadığım bi duyguyu tekrar yaşadım. şimdi bizim lisenin yakınında bi meslek lisesi vardı. inanılmaz bi erkek popülasyon yoğunluğuna sahipti haliyle. şimdi toparlanmış gerçi biraz, XX kromozomlu bireyleri de gördüm. eskiden yolda para bulmak burda kız bulmaktan daha ihtimal dahilindeydi. (kız bulmak diyince sapık bi insan gibi durdum ama o anlamda demedim, çok edepli insanım ben)
ne diyoduk? heh, bugün ordan geçtim yine. eskiden her defasında acaba dalarlar mı bana korkusu vardı içimde. gerçi mülayim insanım ben, neden dalsınlar bana? sebep yok ama kafamı gözümü kırcaklar gibime geliyodu.
bi de okuldan dönüşte kızlı erkekli küçük gruplar halinde dönerdik biz, orda kızların dışarda yaşadığı duyguları biraz anlayabilirdim. bi huzursuzluk oluyo yanlarından geçerken, şöyle bi süzerlerdi çünkü XX kromozomluları.
değişmeyen tek şey de bu sanırım orda. önümdeyi kızı her bi öğrenci iki kere baştan aşağı taradı. her bi santimetrekaresini özenle incelediler. ayıp lan, sokaan ortasında bakılmaz öyle. okul zamanındaki huzursuzluğu yine hissettim o anda. sanki önümdeki kız tanıdığım biriymiş gibi bi gerilim oluştu ortamda. ayıp, valla ayıp. kıza gidip hemcinslerim adına özür dilicektim nerdeyse.

böyle dedim de sorunum meslek liseleriyle değil, sonuçta meslek lisesi memleket meselesi ama biraz daha az korkutucu olsalar daha hoş olur. en azından kravatlarını takıp göyneklerinin 4 düğmesini açmasınlar. korkuyorum azizim.
gerçi büyüğüm hepsinden, birini tutup kafayı bi geçirs... ehe, şaka tabi.




konuyu değiştirme zamanımız geldi.
ukulele çalmayı beceremiyorum. bi anda postcards from italy, elephant gun falan çalınca olcak gibi geldi ama olduramadım. umutla birlikte büyüttüğümüz hayallerin katili oldum sanırım. umut yapamıcam ben, çalamıyorum.

46 yorum:

x-coach dedi ki...

ayh. sıkıldım.
:P

googhan dedi ki...

bi daha yazma mı demek oluyo bu :D

Sadece Umut dedi ki...

Yapma gözünü sevdiğim! Yapma! İndie yapcaz senle! Bu arada ünlemleri görüyorsun dimi?
Hem 2. bu arada x-coach'tan okuyucu geliyor. Sağolun efenim diyorum te buralardan.
Korkma meslek lisesinde okuyan amcaolum var serseridir o da napsın velet, gırgır şamatayla bitiyor okulları.
Hayallere geri dönüyorum, hayallerine düz tırmancam ben, naptın hayalleri? Bak tee ankaralara kadar gidip deneme yapmayı planlıyordum bu yaz. Yapma Gök dene başaracaksın.

Son olarak ; ama ben demiştim, ritm duygusu olmazsa olmaz! diye. Bi de benim barnahlarım uzun değil çok da kalın değil o yüzden gitar bilen çalamadım.

meraklı kedi dedi ki...

goog, o gıcık olduğun Cesar'ın programında, köpeğin adı, ukulele idi :))) Seni gaza getirir belki bu gereksiz bilgi... Hadi geyik yapayım, "ukulele dediğin ne ki yaw, köpeğin olsun! çal gitsin bea"

googhan dedi ki...

benim barnahlar da basamıyo işte. tzzzzt tzzzt diye sesler geliyo tellerden [sinirden ağlayayazan ifade]


www.umutankarayagelsin.com
oturup müzük yaparız orda, bi güzel döverler bizi. uzun zamandır (20 sene) ağız tadıyla dayak yemedim, beraber yiriz artık :D



o ritim duygusu sorun değil de (aslında sorun) asıl problem benim hem çalıp hem söyleyemem. ağzımı açtığım anda sıçıyorum azizim :D

googhan dedi ki...

meraklı kedi
ben umut harmonicasızına yorum yapıyodum, senin yorum görükmedi.

ukuleleden soğutma lütfen, istirham ediyorum :D
ikinci bir istirhamımsa o geyik konusunda olucak. söylememe gerek yok sanırım :D


(o adamın dişleri nası beyaz öyle yaa)

Cessie dedi ki...

gözüm ağriyo yarın okumayı planlıyorum.

googhan dedi ki...

ikinci yorum gelmezse sınav hakkınca çok pis moral bozucu şeyler söylerim bak.
okuyup okuyup gidiyosunuz efenim, olmuyo böyle :D

x-coach dedi ki...

bi daha yazmazsen seni bulur yolarım.

googhan dedi ki...

dün sıkıldım diyip kalbimi kırınca ondan şeyettim ben

Sadece Umut dedi ki...

GÖK! Bugün mızıka almaya gittim ama "kıç kadar yerdeki" son müzik market de kapanmış, azizim! Çok yazık çok günah! Müzikten soğutuyorlar. Diplomamı almaya gidince tekrar bakcam.

googhan dedi ki...

umut sinirimden ukuleleyi yemeye başladım şu anda :D

Sadece Umut dedi ki...

Sakın! Selülozu sindiremiyoruz, azizim!
Sen akordeon al ben de armonica alıyım biz en iyisi indie grubu ukulelesiz yapalım?

googhan dedi ki...

UKULELESİZ OLMAZ!!!

akordeonda milyon tane tuş falan var, beceremem. 4 telli kıçım kadar aleti çalamıyom daha :D

Sadece Umut dedi ki...

Sen ukuleleyi öğren bak! Olmaz öyle.
Ben de en geç haftaya, olmadı ankaradan hallederiz.

j.b. dedi ki...

demek üşendin :P yaaa ne güzel olacaktı o ben yaparım o zaman ama sonradan yok beğenmedim yok olmamış falan filan yok. bu arada bana bi daha nar tanesi demesin kimse lütfen, aklıma geldikçe ölüyorum gülmekten :D :D

bu arada meslek liseleri hakkında yorum yapmak istemiyorum :D hele okulun önündeki ortam hakkında ağzımı bile açmıyorum. ürkütücüüü

googhan dedi ki...

Sadece Umut
sen ankaraya gelene kadar ukuleleyi sinirimden yiye yiye bitiririm ümutçuğum. ya da ben hiç söylemem, bütün şarkıları sen bülbül sesinle söylersin :D


j.b.
evde değilim azizim evde değilim :D
vellah kaç gündür sokaklarda sürtmekten fırsatım olmadı. zaten perşembe ankaraya dönüyorum, okul başlayınca da kafayı kaşıyacak vakit bulabilceemi sanmıyorum :D

ben de ürküyorum kendilerinden. aslında korkularımızla yüzleşme maksadıyla gidip birine "ne bakıyon lan [küfür]" mı desek? şöyle temiz bi dayak yiyelim :D

j.b. dedi ki...

onlar da sokakların rengi boşverelim en iyisi :D

googhan dedi ki...

bazı renkler hoş değildir, öyle bi ayrıntı da var :D

Cessie dedi ki...

şu an okudum.
öyle şeyler oluyor ya xx'liler alışmıştır bence,savunma mekanizmaları geliştirmişlerdir.

ukulele sevdasından vazgeçme!

Cessie dedi ki...

*mekanizmalarını

klavyem yaşlandı,bir ayağı çukurda biraz. :/

googhan dedi ki...

benim klavyenin ayağı ciddi olarak çukurdaydı. kuzenim ezince kırılmıştı bi ayağı :D
(klavyenin yerde işi ne, tartışılır tabi orası)


alıştılarsa daha kötü, normal karşılancak bişiy değil bu. tamam erkekleri genel oalrak savunurum ama böylelerini değil. hele tatilde düşünemiyorum kendilerini.

Cessie dedi ki...

savunulmaz zaten.aslında garipsenmemesi de garip olur.evet bence de garipsemeye devam edebiliriz.

googhan dedi ki...

empati eksikliğinin sonucu bunlar hep azizim.

Cessie dedi ki...

ukulele?

googhan dedi ki...

beceremiyorum ama devam ediciim :D
desteğinizi esirgemeyiniz efenim

Cessie dedi ki...

esirgemiyciğm.

googhan dedi ki...

dediniz ve 1 yıllık sınav motivasyonu hakkı kazandınız!!!
tebrikler :D

Cessie dedi ki...

yehöööv!!!
çok sevinçliyim şu an bence!

googhan dedi ki...

ben de aynı fikirdeyim :D

ayrıca yehöööv gayet hoş bi sevinme şekli olsa da şu an -> şoan şeklinde de olabilirmiş mesela.

Cessie dedi ki...

olabilseymiş.aslında söylerken o'ya yakın u çıkıyor dikkat ettin mi? o'msu u :/

googhan dedi ki...

u yapı olarak o'ya yakın zaten. aralarında bi şey olabilceenden şüpheleniyorum, aileleriyle konuşçam bi.

Cessie dedi ki...

u daha karizmatik ama.
o şişman olduğundan bence :/

Cessie dedi ki...

gerçi jack black de şişman ama ben bayılıyorum o adama :/ belki şişman olmasıyla ilgili değildir.

googhan dedi ki...

u böyle gülen ağzı simgeliyo gibi sanki. :) aha şunu yan çevir ü
tabi oran farklılıkları olur, önemsiz ayrıntı bunlar.


kara cek sempatiklikten kurtarıyo. yoksa ı-ıh

Cessie dedi ki...

bence bizim ilkokuldaki din hocamızla aynı tip insan onlar.ama aynı tip insanı açıklamamı isteme başaramıyorum :/

googhan dedi ki...

sempatik şişmanlar mı?

eğer öyleyse bizimki kesinlikle o genellemenin dışında.
aklıma geldikçe sinir oluyorum bak :D

Cessie dedi ki...

hayır ya sempatik şişman değil.

şöyle söyleyeyim mesela jack black ile ali taran da aynı insan tipi bence.cidden bak.ama sakın fince küfretmişim gibi bakma!

googhan dedi ki...

yok, ali taran konusunda ılımlı bi insanım ben. olayı tam olarak bilmeyip ağzından tükürükler saçarak adama küfredenlere de karşıyım.
he öğrensem belki hak veririm, belki ben de eleştiririm ama şu anda nötr görüş iyidir :D


ben tipi hala canlandıramadım :D

Cessie dedi ki...

bi gün tüm dünyaya açıkliycam bu "aynı insan tipi" olma meselesini,azimli ve kararlıyım.

googhan dedi ki...

yardım etmeye hazırım ama benim beyin fonksiyonlarım yetersiz kalıyo idrak etmede :D

Cessie dedi ki...

teklif etmen de hoş,sağolasın.ama önce sana açıklayabilmem gerekir... onun için de açıklama yolunu bulmuş olmam,o yolu bulursam gerisi kolay bence.

aslında galiba benim beynim bozuk :/
yani bilemedim,bozuk bence.

googhan dedi ki...

senin beyinden çıkan ve bizim beynimize giren bilgi farklı formatta olunca böyle hata veriyo bence. sende sorun yok yani :D

Cessie dedi ki...

çok mantıklı konuştun.

googhan dedi ki...

o lafı söyleyip arkana yaslan, acayip bi özgüven doluyo insanın içine :D

Cessie dedi ki...

denenesi gibi :D