18 Eylül 2011 Pazar

game of thrones

ağır spoiler. öyle böyle diil.
yok ben ilk sezonu bitirdim, o günleri atlattık götünde bomba patlattık diyosanız buyrun devamını okuyun. pek bişi beklemeyin, şiir var sadece. şiir de diil aslında, ağıt.
bi ağıdın arkasından dakikalarca gülmeyi yakıştıramadım kendime.




khal drogom seni vurdular mola

geçecemedi atlarıynan dar denizi,
meğer derin imiş bilemediler yarası,
bebeğini düşürdü garip garısı,
khal drogom seni vurdular mola,
khalesar'ını sensiz goydular mola.

dövülmüş savaş kılıçları tavında
yakıştı mı mezar sana gençlik çağında
gün edemedin kings landing'in bağında
khal drogom seni vurdular mola,
khalesar'ını sensiz goydular mola.

koyunları esir aldın satmağa
garın davrandı yaranı sağaltmağa
cadılara inandı hepten düştün ağa
khal drogom seni vurdular mola,
khalesar'ını sensiz goydular mola.

yazık ettiler hem sana hem bebene
dönemedin zafer ile yurduna
garı sözüynen yola çıkanın vay halına
khal drogom seni vurdular mola,
khalesar'ını sensiz goydular mola.

garın ejderhalar ürüttü ardından
jorah ona meyletti kırkın dolmadan
daha bir gün mağlup olmadan
khal drogom seni vurdular mola,
khalesar'ını sensiz goydular mola.

daha son nefesin vermeden
canın bedenini terk etmeden
ecelin gelecek miydi garının elinden,
khal drogom seni vurdular mola,
khalesar'ını sensiz goydular mola.


alıntıdır






he bi de şu var.


reyizin piçi çıktı büyük duvara
sarı cüce düştü karıya kumara
haber salın ceymi denen davara
winterfellden yola çıktı yiğitler

yola çıkın çadırları toplayın
atlarılan ovaları kaplayın
drogo derler yiğit öldü ağlayın
winterfellden yola çıktı yiğitler

kuzeyde mavi gözlü iblis ürüdü
winterfelli bembeyaz kar bürüdü
reyiz öldü bir boz kurt uludu
winterfellden yola çıktı yiğitler...

anan vermiş öz dayına meyili
yok nasılsa olsa zinanın delili
cofri piçi senin günlerin sayılı
winterfellden yola çıktı yiğitler

ibne imiş şol lordların hepisi
yılan imiş robert reyizin karısı
seni bulacaam olm cofri sarısı
winterfellden yola çıktı yiğitler

jorah reyiz ak saçlıya boş değil
taze dula bu yaptığı hoş değil
gönül sevmiş,gizli sevda suç değil
winterfellden yola çıktı yiğitler


bu da alıntı tabi

9 yorum:

suvebeyaz dedi ki...

:)))

süper süper..şiir yaz sen bundan sonra :)

googhan dedi ki...

alıntı alıntı :D
kendim yazmayı ortaokulda öğretmenim tarafından kırpıla kırpıla bi şeye benzemeyen şiirimden sonra bıraktım [hüzünselli ifade]

Sadece Umut dedi ki...

Allahıım! Nedeeen?
İzleyemedim gök! İndiremedim de! Online da kastı bağlantıya komplo düzenlendi.
FUUCK TTNET!!!

googhan dedi ki...

torrent linki verem dedim sana. gel yiğidim inat etme de indir şurdan

Sadece Umut dedi ki...

Ben buldum bulmasına da yavaştı bayağı.

googhan dedi ki...

aha birinci bölümü burdan hızlı hızlı indir
http://isohunt.com/torrent_details/288533549


kalanları da şurdan indirmeye başla ilk bölüm bittikten sonra inmiş olur (tabi ilk bölümü çıkart listeden, daha hızlı olur)
http://isohunt.com/torrent_details/316681029



lanet olsun mayk! bu yaptığım yüzünden başım derde girebilir!!!

suvebeyaz dedi ki...

nası inandıysam senin yazmış olabilceğine alıntıdır kısmını dikkate almamışım, ama potansiyel var sen yaz :)

googhan dedi ki...

önce düz yazıyı becereyim, sonra edebi sanatlara adım atarım :D
daha anlatmak istediğimi sıralı cümleler halinde yazamıyorum, şiiri nasıl becercem :D

suvebeyaz dedi ki...

:))))