16 Eylül 2011 Cuma

game of thrones, lego, ada falan

kaç günden beri (3) konuyu buluyorum, yazıya başlıyorum daha yedi cümle yazmadan tıkanıp kalıyo konu. bu da daha 2. cümlesinde, bakalım bitebilcek mi yazı.

efenim önceki yazımda tatilin artık sıkıcı olmaya başlamasından, adaya gidiceemden falan bahsetmiştim. ada planlarım tam olarak şekil almaya başladı. 2 büyük tur yapıcam ve bu kısa kısa milyonlarca moladan oluşacak. çünkü diğer gidişimde 2 saat mola vermiştik ve tekrar bisiklete binince popo diye tabir ettiğimiz yerlerimiz acıyodu. bu sefer akıllandım ve uzun molayı plandan çıkardım.

neyse ada yazısını dönüşte yazcam. bu sefer futraf çekmeyi düşünüyorum. bi de kimse olmazsa şarkı bile söyleyebilirim, onu da koyarım belki yaparsam.



konuyu değiştirdim.
bilgisayarda film seeredemiyorum. yarım saatten sonra sıkılıp bırakırım çoğu filmi. yüzüklerin efendisini 1 haftada bitirmiştim mesela. ara verdiğim için pek de bişiy anlamadım ama 4 saatlik film yapmadan önce düşünceklerdi onu. izleyici sıkılır mı, çişi gelir mi, karnı acıkır mı diye oturup konuşmaları gerekirdi.

dizi de seeredemiyorum pek. en son dexter ile denemiştim, habire mola verdikten sonra kaçıncı sezonda kalmıştım, hangi bölüm, hangi dakikadaydım diye hatırlamaya çalışmak 4 gram olan beynimi iyice yoruyodu. yapamıcaamı anlayıp 2. sezonun başında bırakmıştım.
tam umutsuzluğa kapılıp dizi seeredemediimi fark edince birden doktorlar çıktı karş... şaka tabi. doktorlar yok. onun yerine game of thrones var. uzun süre aynı işi yapmaktan sıkılan ben bile başından kalkmayıp bi bölümü tek seferde bitirebiliyorum. şimdiye kadar ne dexter ne rome başarabilmişti bunu.
kötü yanı henüz sadece 1. sezonun olması. yani sezon sonunda hayvani bi yerde bitirip 2. sezon başlayana kadar rüyalarıma girebilir muhtemel sonlar. her bölüm sonunda böyle yerde bitirilir mi insafsızlar diye saydırıyorum zaten kendilerine.
ilk bölümü usb belleğe alıp televizyonda seerettim, üeh! öyle toplucana seeredilcek bişiy diilmiş. artık bilgisayarda kulaklıkla seerediyorum. televizyonda nasıl yayınlıyolar merak ettim. milletin orasını burasını mozaikliyolardır muhtemelen. aslında bi saat belirleyin, mesela gece 2, o saatten sonra bi sınır olmasın. kesme biçme olmadan bütün film gösterilebilsin.




konuyu yine değiştirip yeni konu olarak legoyu seçtim.
yıllar sonra legolarım tekrar kendi evimizdeler. ben daha çok küçükken evdeydi pek hatırlamıyorum o zamanları, sonra babaannemlere götürdük. orda oynadığımı hatırlıyorum. ordan da yazlığa götürülmüştü, orda oynardım.
ya cidden legolar benimse niye hep başka yerlerdeydi? niye eve getirmedik tekrar bilmiyorum. son olarak yuvalarına döndüler ama.
sayelerinde sakat bi belim ve yaratıcılıkla ince işçiliğim oldu. getirdikleriyle götürdükleri dengeliyo birbirini. bütün gün eğilmekten belime bişiyler oldu, ağır kaldıramıyorum artık. ya da biraz yamuk yatarsam belimbelimbelim diye inliyorum.

son yaptığım lego counter videosunu bulursam birazdan koyarım buraya. eski biraz ama şimdiye kadar legoyla yaptıklarım içinde en iyilerinden.

5 yorum:

cemReçete dedi ki...

popo yerlerimiz çok ağrıdı büyük turdan sonra büyük büyük :/
bir de macera yaşayalım diye (!) akşam orda kalmaz mıyız grupça,ağrıyan yerlerimiz üşüdü, daldan bir elma da düşmedi ki gece acıkan karnımızı doyuralım...acziyet.ama güzeldi bunu da öğrenmiş olduk.

geceleri cep telefonumdan film izliyorum ben,uykun yoksa,sağlam ambiyanslı bir kulaklık ve aksiyon filmleri...çok sağlam,denemelisin!

büyük legolarım vardı,ama acıtmıyorlardı tabi kavgada kullanmazsak.

googhan dedi ki...

ben günlük gidiyorum. akşam evimde yatmayı tercih ediyorum :D

legolarla silah yapıp hedefleri vurmaya çalışırdık. yaklaşık 4 metre menzili vardı, yakın mesafeden gayet can yakıcıydı. şimdiki hedefim lastiklerle silah yapmak. yes, i can :D

googhan dedi ki...

telefon konusunda da; küçük ekrandan izlemeyi pek sevmiyorum. bilgisayar daha bi güzel geliyo bana. bıcır bıcır koşan adamlardansa yaldır yaldır koşanlar tercihim :D

cemReçete dedi ki...

benim ki de laf zaten.
evden mi kovuyorlar bizi gidip orda ayyaşlar gibi sabahlıyoruz anlamış değilim,ama makara kukara çıkarsa ki hep çıkmıştır,sabahın nasıl olduğunu anlamayız(uyuya kalırız :D )

mp4formatında iyidir sanki,ya da bana öyle geldi,tramvayda,otobüste çok sağlam havan oluyor.
gelinini anlatan kaynana bile 'acaba ne izliyor bu ib.e heyecanlı heyecanlı' diye seni kesmeden duramıyor.
bilmiyor ki senin müzikal izlediğini...

googhan dedi ki...

üstüne yorgunluğu da ekle, al sana uyuyakalma için bi mazeret daha :D


ya şimdi altyazıyı filme gömmem gerekir, onunla uğraşasım da yok pek. türkçe bi film bulursam deney... aa ice age var, onu anlayabiliyorum. bi deniyim ben onu.