16 Eylül 2011 Cuma

dönem 3 oldum sonunda. he bi de lego vidyom var

fizyoloji bütünlemesinden C alıp geçmişim. bugünden itibaren hü diş hek fakın dönem 3 öğrencisiyim. daha ağır dersler ve gözlemci olarak kliniğe çıkmaların başladığı sene.
transkripte baktım, ilk dönemde 8 ders var. 6 tanesi C, 2 tanesi B1. ne kadar başarılı (!) bi öğrenci olduğumu görebilirsiniz burdan. B1 var sonuçta. (diğer altısını boşverin, önemsiz bi ayrıntı)



önceki yazımda legoyla yaptığım videoyu koycam bloga demiştim. aradım taradım buldum.
stop motion, yanlış hatırlamıyosam 250 resimden (hepsi fotoğraf değil, genel ifadeyi kullandım) oluşuyodu. son halini tatil dönüşü arabada almış bi video. arabayla bağlantı kuramayanlar için; legolarım yazlıktaydı dönüşe yetişebildi anca.

aman neyse, sonuç olarak buyrun efenim lego counter



2 yerde parmaam gözükse de, son geceye sıkıştığı için arabayı çeken ip de kabak gibi belli olsa da el emeği göz nurudur efenim.

20 yorum:

Sadece Umut dedi ki...

Vay anasını! :D :D :D

googhan dedi ki...

yeni video fikirlerine açığım umut :D

x-coach dedi ki...

dişlerimi sana yaptırmaya karar verdim. :P

Sadece Umut dedi ki...

Rammstein - Benzin'in lego vers. yaparsan...
Anladın sen.

googhan dedi ki...

x-coach
tedavi pratikte en iyi ortalama bendeydi bu sene. çok doğru bi karar vermişsin :D


Sadece Umut
benzini yapmaktansa diğer ikisini düşünebiliriz :D
daha bi hoş olur gibime geliyo

Sadece Umut dedi ki...

Allah kahretsin mekanizma lazım!
Ama yapabilirsen Director's Cut bi de Unrated şeklinde iki şekilde istiyorum.

googhan dedi ki...

mekanizmayı geçtim onu çektikten sonra bloga koymak pek hoş olmaz. sonuçta belli bi sosyal statüye sahip insanlarız.


bana director's cut deme. adı cut, ama kendisi değil. uzun film seeredemiyorum zaten, iyice ipin ucu kaçıyo.
unrated her daim candır

Sadece Umut dedi ki...

Requiem for a Dream kesilmemiş halini izlemeyi planlıyordum bi 3 saat otururum sanırım.

googhan dedi ki...

leon'a haksızlık yaptım sanırım. o istediği kadar uzayabilir, kendisiyle bi sorunum yok.
sorunum cut diyip cutmayıp daha da uzatmalarıyla

googhan dedi ki...

yorumunu görmeden yazdım, sanırım benzerliği dikkatimi çekti.
diyorum beyin yapısı aynı diye, diyorum :D


3 saat mi?
bendeki 2 saat bile diil

Sadece Umut dedi ki...

Bi daha cut dedikleri filmleri izlemeyiz ambargo!
Leon'u izlemedim sanırım, hatırlamıyorum.

googhan dedi ki...

izle izle izle izle izle
sıkılmadan izlediğim ender filmlerden. hatta 2 kere izledim, öyle hoş güzel nezih bi film.

yap bunu umut!!!

Sadece Umut dedi ki...

Birazdan Mr. Nobody izlicem. Bakalım hoş güzel naif bişeye benziyor.
Ondan sonra da Thirst.
Ondan sonra The Squid and the Whale.

googhan dedi ki...

bloga yaz izledikten soora, ordan film seçiyorum artık :D

Sadece Umut dedi ki...

Eyvallah yazacam tabii ki :D

googhan dedi ki...

leona da bak bi ara. hatta bakma, indir direkt :D

Sadece Umut dedi ki...

Tamam Leon'a da bakcam o zaman ama kıyıda köşede kalmış çok bilinmeyen filmler bulmaya çalışıyorum.
Gişe filmlerinin sonunu tahmin edebiliyoruz genelde :D

googhan dedi ki...

söylemicem söylemicem. sonunu söylemicem. lalalalalalalala (kulaamı kapatıp kafamı sağa sola salladıımı düşün)

Sadece Umut dedi ki...

Küçük kız ölür...
Sonu bu mu acep? :D
tamam izlicem :)):))

googhan dedi ki...

izle umut. yorum yapma, izle :D