3 Eylül 2011 Cumartesi

acımız büyük

şimdiye kadar her gün cebimden düşen, tepelerden yere çakılmalar yapan, içine kum dolan ama umrunda olmayan, benim tank diye isim verdiğim cep telefonum tuzlu suya dayanıksız olduğunu gösterdi bugün beraber denize girdikten sonra. halbuki kardeş kardeş yüzcektik, o bozulmayı seçti.

kalbimdesin sevgili telefonum


içindeki son haşikio molekülünü de uzaklaştırdıktan sonra pilini taktım ve bozulurken yaptığı gibi titremeye başladı.
dur olayı anlatayım hatta.

denizde botumla çıpı çıpı dolaşırken bi titreme hissettim. botta delik var sandım, ordan çıkan hava suyun içinde onyüzbinmilyon baloncuk oluşturuyo, titreşim olarak algılıyorum zannettim.
meğer titreme sebebi baloncuklar değil can çekişen telefonummuş.

cidden çok üzüldüm ama. sen git kaç senedir her türlü darbeye karşı koy, bikaç mol haşikio'ya boyun eğ. yazıklar olsun sana!! sana güvenmiştim.
bi de bütün kayıtları telefona yapmışım (evet malım biliyorum) şu anda ortaokulda dersanede aynı sınıfta olduğum kişilerin numaraları var. hayata silbaştan başlamayı falan mı denesem acaba? her birini tek tek arayıp "bu yıllar hiç yaşanmamış gibi devam etmeye ne dersiniz?" desem çok mu ters tepki alırım?



konuyu değiştirmeye çalışsam da yapamıyorum.
SENİ ŞİMDİDEN ÇOK ÖZLEDİM CANIM TELEFONUM
huzur içinde yat

(ve mini bi istek. yazıya yorum yapacaksanız yaptığınız yorumun sonuna " :( " ifadesini koymanızı istirham ediyorum. acılı günümde yalnız bırakılmadığımı görürüm böylece)

31 yorum:

Astrea dedi ki...

geçmiş olsun :(

b3ngü dedi ki...

Öyle iyi anlıyorum ki seni. Harbiden de çok kötüdür telefonsuz kalmak, alıştığın anılar paylaştığın telefonunu kaybetmek. Ama yapacak bir şey yok işte cana geleceğine mala gelsin diyoruz. Tekrarı olmaz inşallah hadi geçmiş olsun.
Bir de bende bir mimin var*

particle dedi ki...

Ahahahhaha şapşal:D kardeş kardeş yüzücektin ha, yuuh. onun da canı var. intihar etmiş bence o, senden çekmiş yeterince. hoşçakal googhan'ın hayattan bezmiş telefonu, umarım öbür dünyada burada bulamadığın huzuru bulursun...

Missbone dedi ki...

Yenisine kavuşunca aklına gelmez,olan telefoncuğa oldu :(

googhan dedi ki...

Astrea
teşekkür ederiz efenim (hayatta olsa o da teşekkür ederdi muhakkak)

b3ngü
cana geleydi de telefonuma gelmeyeydi. keşke o değil de ben bozulaydım suda, ben titremeye başlayaydım.
mimi rahat bi zaman bulunca doldurcam efenim, çok az girebiliyorum burda internete.

particle
o da beni seviyo zannediyodum. şarj cihazını takma problemi vardı, bi de mesaj yolladıktan sonra bi onay vardı. bi de arada milleti arıyodu. bi de mesajları yollamıyodu bazen. arada kafasına esip kapanıyodu. kulaklık yerinden çıkıp bütün sesi dışarı da verebiliyodu.
başka bi problemi yokta garibimin. bunlar haricinde takır takır çalışıyodu. ona yakışmadı bu terkediş.

googhan dedi ki...

Missbone
onu her zaman yanımda taşıcam belki bi gün çalışır umuduyla (şaka tabi)
yeri ayrıdır bende ama çalışan parçalarını gittigidiyorda falan satmayı denicem :D

Uyumayan Ses dedi ki...

Aha benim telefondan bu w810i. Gecmis olsun arada veriyim istersen ozlem giderirsin :)

Kırmızı Başlıklı Pollyanna dedi ki...

ah başımız sağolsun :( sağlam telefondur aslında. arkadaşımda vardı. defalarca dersanenin camından düştüğü halde sağ kalmayı başarmıştı :(

Yanlış Anlaşılmış Mahkum dedi ki...

Kıyamam :( Ben de üzüldüm şimdi :(

suvebeyaz dedi ki...

insanın üzülmesine fırsat vermiyosun, bunu okurken bile güldüm. Şaka tabi, çok geçmiş olsun :(

batuhan kaygi dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
lilanur_43 dedi ki...

Geçmiş olsun :)babamda balık yakalarken dalmış telefonla suya girmiş her şeyi denedi olmayınca aynı telefonun ikinci elini aradı tardı buldu aldı. iki telefondan bir telefon kendi yaptı sıfır gibi oldu kullanıyor ,senin telefonun aynısı demek ki bu telefonlar bağımlılık yapıyor telefonu gidince bir hafta yana yakıla sayıkladı, bulunca yeni telefonunu; sayıklamasından kurtulduk.:)

Adsız dedi ki...

yorumlar saçma. genel olarak kalitesiz bir okuyucu kitlen var.

Damla dedi ki...

Olm o değil, "seks kölesi Mu..." da gitti değil mi? Ne kadar ağlasam az şu an. Kelimeler kifayetsiz. Faydalar faydasız. İmkanlar imkansız. 2011 Akçay'ında böyle bir şeyin olması... Aklım almıyor Hüseyin? Aklım. Almıyor. :(

öz'üm dedi ki...

iyi tarafından bakalım , yeni bir cep telefonun olacak ama diğerindeki bilgilerin gitmesi kötü olmuş:(

mavi dedi ki...

en kötüsü de giderken yanında bütün geçmişini de götürmüş olması =(

Elif Ayvaz dedi ki...

Yazık olmuş. :(
Geçmiş olsun.

googhan dedi ki...

Uyumayan Ses
alırsam geri vermem bi daha o telefonu :D

Kırmızı Başlıklı Pollyanna
benimki yurtta ranzanın tepesinden atlayışlar yapmıştı, bi zaman sonra eğlence amaçlı yaptığını düşünmeye başladım. kapanmıyodu bile telefon, çalışmaya devam ediyodu.
tuzlu suya dayanıklı diilmiş :D


Yanlış Anlaşılmış Mahkum
kimsenin kıyamadığı telefonuma nasıl kıydın ey ege denizi!!!


batuhan kaygi
bütün suç o şortları cepli yapmayı akıl eden adamda. kesim bi pay alıyo telefon imal eden şirketlerden. yoksa akla mantığa ters bi şey suya girdiğimiz bi şeyin cebine peçete, sakız falan yokmak. cep neden vardı? bunlar için. bi de telefon :/
ben açıkta sergiliyorum. ibret alınsın, başkaları yapmasın diye.


lilanur_43
telefonun her parçası kısa devre yapmış. içi yanık yanık böyle :D
anca tuşlarını takabilirim yeni telefona, birleştirmektense yeni telefon almak daha mantıklı geliyo bu yüzden :D


Adsız
öptüm bebeğim


Damla
yok yok o sex kölesi hafıza kartında. bilgisayara almak lazım ama onu, bu bi uyarı olabilir :D
2009'da eniştemin telefonu gitti, bi şey demedik. 2010'da mutlaka birinin telefonu gitmiştir, bilsek de demezdik bi şey. amaa 2011'in akçayında... hay lanet :D


öz'üm
yeni telefon istemiyorum ki :D
şimdikiler kocaman kocaman ekranlı. dokununca pırt pırt titriyo ekranları. rahat rahat mesaj bile yazılmıyo bunlarda.
3310 falan mı alsam naapsam :D


mavi
hafıza kartı sağ olsun fotoğraf, vidyo falan duruyo. möhöm bikaç telefon da kendisinde. kalan sağlar bizimdir :D

googhan dedi ki...

suvebeyaz
yorumunu o arada göremedim, kesinlikle bi art niyetim yok, tamamen dikkatsizlik. sana ayrı olarak cevap vercem bak değerini bil :D

bu blogda üzüntüye yer yok. her şey mutlu mutlu anlatılmalı, bu sayede okuyana mutluluk verilmeli :D

googhan dedi ki...

Elif Ayvaz
teşekkür ederim. yas tutma maksadıyla bugün denize girmiyciim

Sadece Umut dedi ki...

Gök! Çok kalpsizim la! :D

elma kurdu dedi ki...

böyle durumlarda tam kurutup açılma ondan sonra yapılırsa kurtulma ihtimalinin olduğu söyleniyor
hatta kuruladıktan sonra pirinç ya da tuz içinde bekletin ki suyu tamamen emsin diyolar. neyse geçmiş olsun :( :( :( - (istek üzere) :)

googhan dedi ki...

Sadece Umut
biz seni kalpsiz de sevdik :D


elma kurdu
tam kuruttum zaten, son haşikio molekülü çıkana kadar bekledim ama ı-ıh, yok olmuyo. pirinci de denedim açmadan önce ama naabarsam yapayım bi değişiklik yok.

Bir Kız dedi ki...

Pirince koyup birkaç gün bekletirsen düzelir :(

googhan dedi ki...

yok, ı-ıh düzelmedi. olmadı olduramadım.
cebimin tapusunu çoktan yeni telefonuma devretti zaten :D

Pembe Kereste dedi ki...

Başın sağ olsun :( okurken gözlerim doldu

googhan dedi ki...

dostlar sağ olsun.
yanımda kendisi şu anda, gömemedim toprağa henüz.

Sadece Umut dedi ki...

Toprak, gömmek!
La GÖK! Çevreciler keser seni, başta ben tabii.
Git geri dönüşümü var bunların özel , içinde altın parçalar var :D

googhan dedi ki...

hee neyşınılda görmüştüm ben de millet altınları çıkarıyodu içinden. telefonun neresinde olduğunu bilsem o altınların çıkarırım da düğünde takılmaz. gelinin amcaoğlundan bir adet telefon altını.

yok, hoş olmaz.



geri dönüşüme veremem telefonumu. bi bağımız var onunla aramızda [hüzünselli ifade] [çok hüzünselli hem de]

Sadece Umut dedi ki...

Yerinde olsam takardım, sonuçta tutumlu bi genç olarak bütün işadamları seni yılın girişimcisi seçer valla! :D

googhan dedi ki...

eğer yılın girişimcisi seçilmemin maddi bi getirisi olcaksa bana o altınların yerini söyle ve paranın yarısı senin olsun mayk!!

(film konuşması gibi düşünürsen daha bi güzel oluyo son kısmı)