3 Ağustos 2011 Çarşamba

yeni yazar

önceki yazımda blog için konuk yazar olarak arkadaşımı davet ediceemi söylemiştim. bugün dedim yazsağa diye, kabul etti.
1 hafta falan konuk yazar olarak blogu şenlendiricek kendileri. hem durgunluk da gider. son zamanlarda yazamadığımın farkındayım, en iyi canlandırma yöntemi bu olur sanırım. böyle de toparlayamazsam daha fazla zorlamayıp bi süre yazmam heralde.

neyse, şimdi 2. planları düşünmeye gerek yok. yeni uygulamaya geçebiliriz.
hadi damla yazarlık isteğini kabul edip başlamanı bekliyorum artık. canlansın, bi kendine gelsin blog.

23 yorum:

Mrv. Natural dedi ki...

Yine de yazmayı ihmal etme ama :D

googhan dedi ki...

yazmayı bırakmıyorum.
ama eskiden her gün 1 kayıt yayınlayabilirken artık yazamadığımı, yazsam da bi şeye benzemediğini fark ettim.
değişiklik iyi gelir sanırım bloga.

bi de bugün kadıköyde kırmızı beetle gördüm. pahalı geldi, almadım :D

by mutu dedi ki...

be ka sevindim :)

googhan dedi ki...

sanki ne ka olcaktı o :D

kendi blogumda az yazacak olmam beğeni topluyo. stresten bileklerimi kesicem :D

Mrv. Natural dedi ki...

Hayda senin de şansına mıdır nedir kırmızı beetle isteyip alamamak:D

googhan dedi ki...

bu biraz pintiliğimden oldu :D
20 liraya yakın bi para veresim gelmedi. 5 liralık bişi bulsam alırım ama.

(evet, 15 liranın hesabını yapıcak kadar pintiyim)

nihavent renkler dedi ki...

tatil sana yaramadı,okul açılsın bari :)

googhan dedi ki...

gebze yaramadı gebze. ankarada patır patır yazıyodum ne güzel :D

Mrv. Natural dedi ki...

Ne alakası var. Sonuçta 15+15+15+15 gider yani..

googhan dedi ki...

evet hakılsın. pinti değilmişim, geleceği düşünerek vermiş olduğum bi tepkiymiş bu :D

Mrv. Natural dedi ki...

İşte gençlik helal olsun :D

googhan dedi ki...

artık pinti diyenlere cevabım hazır.

tişikkür ederim :D

Mrv. Natural dedi ki...

Rica ederim :D

Sadece Umut dedi ki...

Yorumlar yetti okumaya Gök! Neyse, sorun yok! ama bu şarkı güzel dinle ; http://fizy.com/#s/1lut6e .

googhan dedi ki...

gökhan bunu beğendi

ani konu değişikliği bu sefer gerçekten çok ani oldu :D

Sadece Umut dedi ki...

Oluyor öyle, konu değişir. İnsanlar bile değişiyor ; hatta geçen ne old... :D şaka.

googhan dedi ki...

çok pis kafanı ısırırdım yeni konuya geçseydin :D

Sadece Umut dedi ki...

Geçmemek için kendimi zor tuttum, geçen bi rüya gör... :D zçöxcmzçöcm Tamam yapmıcam bi daha ama tutamıyorum kendimi, söz veremem. :D

googhan dedi ki...

gülmeyi geçip anırdım :D

tamam, istediğin kadar konu geçisi yap. sana her şey serbest burda :D

Sadece Umut dedi ki...

Yeni yazı atarsan bol bol konu geçişi yapcam ama bu yazının altına geçiş yapamıyorum. Ben bile kilitlendim, düşün. :D
Serbest? Yaşasın Özgürlük! o zaman. :D

googhan dedi ki...

yazcam bugün yazcam :D

ya sana her şey serbest. diyorum umutun yorumlarında denetime gerek yok diye ama anlamıyo işte blog.

Sadece Umut dedi ki...

Gaza mı geldim ne ? :D şaka bi yana yaz bakalım. Benim bu aralar kafam gidip geliyor, yazıyı yayınlar yayınlamaz taslağa attım geçen. Öyle de garip...

googhan dedi ki...

feysbukta gördüm. aha dedim okuyayım, yoktu blogunda.

sinirlendim, çarptım kapıyı çıktım ben de.