9 Ağustos 2011 Salı

tema değişikliği

zorunlu olarak blogun temasını değiştirdim. öbür temada yazıların altında kimin yazdığı, etiketler falan görükmüyodu, temayı değiştirip kökten çözdüm olayı. pire için yorgan yakmanın blogcası oluyo bu da.
neyse efenim, oldu bitti. yeni tema bu şeklide. hem burda yazıyı kimin yazdığı görünüyo tepede. gerçi damla yazmak istemiyom lan ben diyip beni yüzüstü bıraktı ama olsun.


can sıkıntısından her gün yeni oyun yükleyip siliyorum. silent hill 4, officers, extreme trucker 2, unreal tournament 3 (niye sevemedim lan ben bunu?), microsoft flight simulator, the political machine, school tycoon falan var. şimdilik bunları hatırlayabildim. arada aklıma geldikçe aha bak şu da vardı diye söylerim.



son yüklediğim oyunsa uzun süre silinmicek gibi duruyo. split/second diye muhteşem ötesi bişi. indirirken blur ve split/second vidyolarını seerettim. piiiğ dedim keşke bunu indirmeseydim, blur daha iyimiş demiştim ki oyunu oynamaya başladıktan sonra bi yarış daha bi yarış daha diye diye dötümle sandalye sürekli bi arada bulunmaktan seviyeli bi birlikteliğe adım attılar. (oha amma uzun cümle olmuş)


sandalye demişken, aslında sandalye değil tabure. evde geçici bi süre bulunduğum için odama yatırım yapılmıyo. kendi evimde misafir gibi oturuyorum. 3 haftada bir gelip 2 gün kalıp giden misafir gibiyim. yokluğumdan istifade derin dondurucuyu da benim odama koymuşlar. geceleri çıkardığı ses gezegenlerin çıkardığı sese benziyo. üşenmedim, aradım en çok benzediğin gezegeni buldum, uranüs. buyrun dinleyin
aynı sesi her gece duyuyorum. uzay yolculuğuna çıkmışım gibi, ne güzel.

odayı derin dondurucuyla paylaşmamla alakalı bişi daha söylemek istiyorum. bana bi mesaj sanırım bu.
demek istiyolar ki, sen de aha böyle buz gibi bi herifsin, yokluğun hissedilmiyo bunun sayesinde. ailem bazen gerçekten çok kırıcı olabiliyo. (o kadar da soğuk biri değilim aslında)


neyse, bu üzücü konuları bi tarafa bırakalım. üzüntüden ağlayasım geliyo. (şaka)
fizyolojiden bütünlemeye kalmıştım, 1 ay sonra sınav var. hiç çalışasım gelmiyo azizim. alıyorum kitabı elime okuyup bırakıyorum öef buna mı bakçam diyip.
fizyoloji bölümü de beni bırakmaz umarım.


hiçbi konuyu uzatamadım. kısa kısa yazıp bıraktım hepsini. başka bloglara bakıyorum, 1 konu hakkında bissürü şey yazmışlar. konuları bağlamışlar falan, çok hoşuma gidiyo. benim ne konularım uzun, ne bağlı hiçbi şey yok.
bak bu konu da uzamadı. sinir bastı yaa, şöyle uzuuun, oku oku bitmeyen bi yazı yazamadım.
yeni oyun da gelmedi aklıma.

yorum denetimini de kaldırdım. artık rahat rahat küfür yazabilirsiniz.
şakalak yaptım tabi, küfür yok.

12 yorum:

suvebeyaz dedi ki...

Tam da Damla'ya alışmaya başlamıştım, üzüldüm bak :-)

Derin dondurucu ve Uranüs sesi bağlantısında koptum, allah sabır versin :-)

Yeni tema güzel olmuş, bir de kısa kısa değişik konularda yazman iyi oluyo, şahsen benim kafam dağılıyo biraz :-)

googhan dedi ki...

damla buraya alışamadı işte, sorun orda :D
2 yazı yazdı bıraktı. çıkar beni yazarlardan diyo ama son bi yazı yazıp öyle bıraksın bari.


bazen eğlenceli bile olabiliyo derin dondurucu. arada "ışınla beni scotty" diyip eğlenmeye çalışıyorum kendi kendime.


ayrı ayrı yazmamın sebebi de benim kafamın dağınık olması. yansıtabiliyorum demek ki kendimi :D

mefisto dedi ki...

geceleri dondurucunun kapağını açıp yat bence. serin serin, oh mis. güzel de bir sitem olur annene, iyi olur hoş olur. blog gayet güzel göründü gözüme bu arada :)

googhan dedi ki...

1 ay öncesine kadar yorganla yatıyodum desem?
soğuğu sevmem ben, sıcak candır :D

blog görünümü benim de hoşuma gitti ama arka plana bişiy koymak lazım sanki. pek bi boş kaldı.

Sadece Umut dedi ki...

Vay anasını! Demek sen UT3'ü sevmedin ha?! Ben takılmasına ve külüstürümde minimum seviyede oynamama rağmen öldüm başında ya oyunun! Nasıl sevmezsin? Ha?! :D
Teman güzel olmuş, nerde mavi varsa ben ordayım arkadaş, bu saatten sonra da blogundan çıkmam. Çıkarım aslında ama lafın gelişi.
Ee nerelerdesin bi kayıplık bi yokoluş bi soyutlanma denemeleri.
Oyun oynuyorsun demek, Bobiler.org'da video vardı bi dene ama bulamam.
İyi olmuş, senden başka biri yazmıcak dimi artık?

googhan dedi ki...

umut, konuları ayır gözünü seveyim :D
ayırabildiğim kadarıya cevap yazcam tek tek.

konu 1
sevemedim yaa, böyle haldur huldur koşup ateş ediyosun. ben tactical shooter tercih ediyorum daha çok :D

konu 2
mavi olmalı mutlaka, yanına da açık gri (böyle bi renk var mı bilmiyorum). araya kırmızı serpince daha bi hoş oluyo.

konu 3
ben bile çıkıyorum arada blog(t-d)an. çık gez hava alırsın biraz. hatta çıkınca ukulele fiyatlarını da sorarsan sevinirim :D

konu 4
soyutlanma denemeleri yok aslında. yazamayınca yazamıyo insan (çok mantıklı bi cümle kurduğumun farkındayım)

konu 5
ben de seni seviyorum :D

konu 6
damla çıkar yazarlardan diyo ama son bi yazı yazıp öyle gitsin yaa. 2 tane yazdı zaten şimdiye kadar.


aha bak böyle ayırcan konu konu. minik minik, ufak ufak, bücür bücür.

Sadece Umut dedi ki...

Ukulele yok buralarda ama dershane açılmadan ceviz reçeli fiyatlarını sorcam. :)
Bi de şu konu ayırma meselesi , olmuyor , yapamıyorum!
Benim konuşma tarzım, bi konuyu, hikayeyi anlatmam bile bu şekilde. :)
Call of Duty yükle, şu son çıkanı.

googhan dedi ki...

yükledim, işlemci yetersiz kalıyo. bilgisayarın garantisi bitsin, ilk işim o parçayı değiştirmek olucak. işlemci değişikliğinden sonra oynucam o son çıkanı :D

ceviz reçeli fiyatı mı O.O
hayattaki en büyük meraklarımdan biridir bu :D

Sadece Umut dedi ki...

Piyasadan uzak kaldım, incir reçeli'nin filmini yaptılar bak ne oldu? Ne oldu bilmiyorum ama eminim incir reçeli fiyatları tavan yapmıştır. Her aşk böcüğü seviglisinin kapısına 1 top incir fırlatmıştır. Öyle tahmin ediyorum, ben olsam fırlatmazdım ama yedirirdim ellerimle o da kusardı kesin, sevmezdi çünkü.
Bu arada o son çıkan beni öldürüyor, oynayamamak azab gibin, cehennem gibin. Öyle garip.

googhan dedi ki...

incir reçeli güzel olur gibi geliyo bana. yemedim ama güzeldir yani. öyle düşünüyorum.
bu yazıdan sonra yesem bile kötü diyemem heralde.

cehennem azabını hafifletmek için splint second oyna. çok pis süfer bişiy.

Sadece Umut dedi ki...

Splict Second oynamak için bilgisayar gerekiyor dimi gök? Benimki külüstür, değil split, nfs 2000 kaldırmaz, abarttım. Bu aralar Age of Myth oynuyoruz. Sırayla...
Şu reçel meselesi de ayrı garip, hemen hemen herşeyin reçeli var, karpuz reçeli, kavun reçeli var mı diye de merak ediyorum hani.
Turunç reçeli almıştım geçen yıldı sanırım, mükemmel ötesi bişey. Meyve inanılmaz ekşi ve acımsı(biber acısı değil), yenmez yani ama reçeli ağız sulandırır. Öyle böyle değil.

googhan dedi ki...

karpuz reçeli ne bee. yeni yeni icat çıkarmasınlar artık.
ya da gitsinler insanlığa yararlı bi şeyler bulsunlar.

turunç diyince sanki portakal gibi bişiy canlandı kafamda. (portakalı portalak yazıyorum hep, demin de öyle yazmışım düzelttim. geçmedi şu derdim). baktım şimdi, benziyo portakala (doğru yazdım, düzeltmedim).
sanırım sen de o turunçu söyledin ama ben seni dinlemeyip kafamda biber gibi bi şey yarattım. hata bende tabi. bak orda yazıyo biber acısı değil diye, okuma yazmam yok sanki. pis ben kaka ben.