14 Ağustos 2011 Pazar

plan program

kaç gündür bi bok yapmadan oturuyorum. çok ayıp, terbiyesiz, tu kaka bi giriş oldu ama düzeltmicem. böyle kalsın.
aha şu alttaki arkadaş gibiyim.


böyle boş boş oturmaktansa diyorum ki hani böyle bi işle meşgul olayım. ukulele alcaktım, üşendim. yarın yapılacaklar listeme ukulele araştırmasını eklicem. bu listeye de döncem birazdan, aklımda o konu.
ne diyoduk? heh, uğraş.
bi gün ders çalışayım dedim, sıkıldım bıraktım. ağustosun ortasında ders mi olur demeyin, bütünlemeye kaldım ben. süper zeki insan olarak 1. dönemde anatomi ve histoloji gibi derslerden geçip fizyolojiden kalma başarısını gösterdim, madalya falan takmaları lazım. (götüme)

liste konusunu da anlatayım hemen.
efenim tatilde bi tarafımı (demin parantez içinde yazdığım kısmımı) yayıp yatmak konusunda üstüme yok. he belki vardır bilemem ama birincilik için çekişme yaşarım kendisiyle. bi kere de konuyu dağıtmadan adam gibi yazayım bee. toparlıyorum, adam gibi yazıyorum.
yazın yapıcak hiçbi şey olmadığı için yatarım bütün gün (evet, böyle daha düzgün oldu). takdirinizdir ki (sene 1847) bütün gün yatmak insana pek bi şey kazandırmaz. boş boş yatmamak ve hem kendine hem topluma yararlı bir birey olmak için yapılacaklar listesi oluşturmaya karar verdim.

ama öyle kağıda değil. çünkü kağıda yazarsam yapmam, atarım o kağıdı. daha sonra da tüh, yanlışlıkla attım bak görüyon mu diyip yatarım. yoo dostum yoo, böyle bi olaya müsaade edemem. kağıdı atmamak için bloga yazmaya karar verdim. ertesi gün ne yapıcaamı bloga yazıcam, gün içinde bikaç kere görüp yapıcam o aktiviteyi. mantıklı mı? evet.
her gün yapılmaz tabi, tatildeyim yatmak da gerekiyo arada. (ara= haftada 5 gün)

yarın için (teknik olarak bugün, saat 01:37) planları yazalım bakalım
1- uyanılacak
2- böyle saçma esprilere son verilecek
3- sıçtım.

of, yapçaklarım belli işte. tatilde naababilir ki insan?
baştan yazıyorum
1- ders çalışma (olumsuz anlamda değil.)
2- yanlış anlaşılma olmasın, ders çalışma aktivitesi (heh, böyle daha açık oldu)
3- ukulele fiyatını sorma (aktivitesi)
4- pide alma (tamam almam)
5- bkz: önceki listenin 2. maddesi

evet, yarın bunları yapıcam. ders çalışçam, hem de 1 saat. en az 1, daha fazla bile çalışabilirim.
bi de ukulele hakkında araştırma yapıp karşıdaki müzük aletleri satan yerden fiyatını sorucam. bi de akordeonla harmonica fiyatı sorucam ama benim için değil bunlar. gün yüzü göremeyen biri sor dedi. evden çıkması yasakmış, çıkınca çok pis kafa göz girişiyomuş kardeşi.

tamam, bitiriyorum yazıyı.
plan hazır, uygulayacak insan hazır. o halde planlı programlı yaşama ilk adımı atmış bulunuyorum.

6 yorum:

crazywomanrosemary dedi ki...

fİZYOLOJİ HA! çok mu yordu seni yoksa hoca mı yetersizdi? zeki birinin boşlamasının bir nedeni olmalı?

proğrama uyarsan iyi de bozmak için proğram yapma sakın..hi hiii;)

googhan dedi ki...

aslında ben yetersizdim :D
bütün derslere yetemedim, fizyoloji kaldı.

bu hazırladığım programa uyucam. kararlıyım, yapıcam bunları :D

bayan mikrop dedi ki...

bu çocuk osmana benziyo

sende mi osmana benziyon
sfjdhfjhd

googhan dedi ki...

hangi çocuk?
sağ tarafta işiyen mi

negatif dedi ki...

karar vermişsin ya o bile yeter. uygulamasan da olur. (şeytani bakışlar falan)

googhan dedi ki...

kısmen uyguladım :D
ukulele sordum burda, adam daha ne olduunu bilmiyo. sonra başkası geldi de ona anlatabildim derdimi. yokmuş.
ders konusunda da 1 saat dedim ama 1 dakika falan çalıştım sadece. 10 cümle falan okuyup bıraktım :D