9 Ağustos 2011 Salı

ojem var, adam olun.


biliyorum, bi erkeğin ojeye sahip olması toplumca pek kabul edilen bi davranış olmasa da benim var. flormar 128. kırmızı hem de.

aha şurda var. sağdaki ya da soldaki, ayıramıyorum pek. sağdaki ama heralde, daha çok benziyo.



burda da var, benim sürdüğüm oje bu. çok güzel sürmüşüm bence.
gördüğünüz kırmızı arkadaşlar oje. alttakiler de vize dişlerim, onların konumuzla pek alakası yok.


labda ojesi olan sayılı insanlardandım. kızlar ojelerini alçıya sürerek harcamak yerine tırnaklarına sürüyolar daha çok. tabi benim tırnaama oje sürmem pek hoş olmucaandan (sürdüm ama, anlatçam onu da) hepsini labda harcadım.

bi gün yine diş yapmaya çalışırken oje istedi biri. "bende var, hem de flamor" diye verdim. flamor dememle kızlarda bi gülüşme oldu. birbirlerine flamor diyip ciddi ciddi gülmeye başladılar daha sonradan.
arkadaşım nerden bilebilirm ben? ömrümde oje mi sürdüm? orda gördüm işte yazıyodu bi şey okumaya çalıştım. bu kadar da ezilmez bi insan. bana göre onun adı oje.

şimdi baktım acaba flamor kötü bi şey mi diye, hayır yok öyle bi şey. glamour var, o da dergi. yanlış bi şey de söylememişim.


neyse, oje sürmeme gelelim.
efenim protez labından 1 hafta önce tırnak yemeyi bırakıyorum ben. çünkü çeneyi ölçüden ayırma aşamasında tırnağa ihtiyaç oluyo. eğer yersem parmaklarımla açmak zorunda kalırım ki tırnakla ayırıp açmak bile yeterince zorken çekip açmak öldürür insanı. ben de labdan 1 hafta önce tırnaklarıma nokta şeklinde oje sürerdim. görünce hatırlayım, yemiyim diye. işe de yarardı.

tek sorun tırnaklarımdaki ojeleri unutup dışarı çıkmak ve normal hayatıma devam etmemdi. kıpkırmızı ojelerle tabi. rezillik.


gönül isterdi ki tırnaama oje sürüp elimde sıkayım ojeyi, öyle bi futraf çekeyim. ama yapmam, o kadar da değil.
(bi de şimdi baktım da, bendeki solda görülen oje heralde)

32 yorum:

Antandre dedi ki...

flamor :D :D offf :D :D kırmızı ojelerle dışarı çıkmak mı.. wuuhuu :D

googhan dedi ki...

burda yazmadım şimdi ama utanıyodum fark edince. kazıyıp çıkarmaya çalışıyodum gördüğüm zaman :D

bu arada flamor konusunda hassasım, dalga geçmeyelim lütfen :D

Missbone dedi ki...

Ay çok eğlencelisin bütün erkekler senden ilham almalı ve eğlenceli olmalı.

googhan dedi ki...

bütün erkekler?
yarın 60 yaş amcaların tavla, okey gibi oyunları oynadıkları bi kahveye gidip oje sürmeye çalışçam birkaçına.

bakalım tepkiler nasıl olucak :D

Mia Wallace dedi ki...

flamor'la glamour'un uyumu müthiş :)

googhan dedi ki...

önce gugıl görsellerde arattım flamor diye, glamour'u önerdi. dedim ne ki bu glamour? onu arattım bi de, aman dedim sonra ne demişim ben :D

sonradan anladım dergi olduğunu

jules dedi ki...

Merhaba. Ben de İstanbul Diş Hekimliği'nde okuyorum da, ojeyi neden sürüyorsunuz, lak yerine mi?

http://julestheblogger.blogspot.com/

googhan dedi ki...

köprüyü dişe oturturken yapıştırma amaçlı kullanılan simana yer bırakmak için.
gerçek dişle protez arasında oje kalınlığı kadar boşluk olur, oraya da siman geliyo.

uygulamasını yapmadım ama teorik bilgi olarak anlatılmıştı.

Gaia dedi ki...

zevkle okudum,çokta güldüm.ahaha:)

googhan dedi ki...

gülme işini ben de yaptım.
bu konu aklıma geldi, yazmak için odama gelirken düşünüp gülüyodum. koridorda annem görüp anlam verememişti halime :D

ekin dedi ki...

oje kullanmak dahiceymiş yalnız. bi de o baştaki 363 gibi. hayır ojeme baktım ordan biliyorum. evet.

googhan dedi ki...

358, 363, 369, 385 arasındaki farkı bana söyleyebilecek kişinin 1 yıl boyunca ojesini evine gelip bizzat ben sürücem.
buyrun, renkler burda
http://www.flormar.com/Turkce/urungoster.asp?urunid=109&bolumid=4&markaid=1


bu kadar çeşit çıkarmaya ne gerek var arkadaşım? kırmızı yap bi tane, bi tane pembe yap. ne bileyim mavi yap yeşil yap tamam. olsun bitsin işte.

Üsturupsuz Yazar dedi ki...

352 favorimdir,al gönder buralarda zor bulunuyor pof.

googhan dedi ki...

352' ye bi flormarın kendi sitesinde, bi de başka bi blogda sürülmüş haline baktım aralarında acayip fark var.
sitede çürmüş muz renginde görülüyo, sürülünce böyle vişne çürüğü gibi bi renk oluyo.

ilk olarak sitede baktım, ay böyle renk mi olur dedim ama daha sonradan sürülmüş haline bakınca iyi bi renk olduğunu gördüm.
güzel güzel :D

BuRCu dedi ki...

:D Yakar geçer bu yazı blog alemini. Okulda adın çıkmasın sonra :)

googhan dedi ki...

ojeli erkek olarak çıkçı çıkıcaa kadar :D
asıl korkum ankarada adımın çıkması

ayse dedi ki...

Flamor, hahah :)) çok güldüm, Allah da seni güldürsün. Açıklama yapsaydın bari kızlara, hem doğru diyosun onun adı oje. :D Bence bi daha tırnakların için cd kalemi kullanabilirsin, siyah siyah hem daha havalı..

googhan dedi ki...

ya o kadar da kötü bi şey demedim aslında. ha flormar ha flamor. benim bilmediğim bi şey mi var :D

cd kalemim yok ama ojem var. bi XY kromozomlu olarak utanıyorum kendimden :/

hemera-nyks dedi ki...

flamor hahahaha :D:D SÜPERSİN

Nyks

googhan dedi ki...

flamor kelimesini çıkartıyorum hayatımdan :D

suvebeyaz dedi ki...

:) süper ya, gülmekten yazamıyorum, şu blogda günün stresini atıyorum :)

Tırnak yememek için, acı tadı olan tırnak cilası var, zamanında yeme alışkanlığım vardı, ondan diyorum :)Kimse de farketmez hem :)

googhan dedi ki...

insanlığa bi faydam olduysa ne mutlu bana :D

tırnak cilasını duymuştum ama kullanmadım. kıpkırmızı oje sürmektense gayet mantıklı geldi şimdi :D

At Yarışındaki Eşek dedi ki...

La olum bunu daha önce görmeliydim! :D
Dershanedeki kızlar dün sürüyorlardı birbirlerine. İlginç.
Siyah lazım sana siyah!

googhan dedi ki...

tırnağa sürmek dişe sürmekten farklıymış. başkasının tırnaana sürmeyi denedim, ı-ıh beceremedim :D

ama süreydin sen de. beyle ellerini falan tutardın :D
(tabi şaka. belli bi sosyal statüye sahip insanlarız, bize yakışmaz)

Feli Jo dedi ki...

Ahaha! Ben de bu yazıyı yeni gördüm ve çok güldüm! :D Kızları ojen olmasıyla etkileyişin! :D Etkileyecekken Flamor çıkması. Ah ah. Popoya şemsiyeyle pıt yapmak gibi bir şey :D

googhan dedi ki...

etkileye etkileye ojeyle etkileyeceksem olmasın o etki, daha iyi :D

şimdi popomu ve şemsiyeyi aynı cümle içinde kullanınca değişik olaylar canlanabiliyo gözümde, yok yok pıt falan yapılmamalı :D

Feli Jo dedi ki...

:D Ojeyle etkilemek de iyidir belki fetişi vardır falan :D ıy

Ayrıca sen yapmıştın o popoya pıtı bileğindeki şemsiyeyle :D

googhan dedi ki...

ıı, yok öyle etkileme amaçlarım. ojeyle etkiliceem kişiden hayır gelmez zaten :D

bah o pıtı unutmuştum ben, şimdi yine utandım.

BAMBİ dedi ki...

hahaha ama trnak yememek için yapıyorsan acı oje sür hem gözükmez :d

googhan dedi ki...

acı oje önceden de söylenmişti de, bi dışarı çıktığımda aklıma gelip alamadım :D

Demet dedi ki...

Golden Rose'un acı ojesini tavsiye ederim hem telaffuzu kolay renksiz hemde takriben 3 gün dudaklarda acı bıraktırarak tövbe bidaha yemem moduna getiriyor.. İnsanlar tırnakların neden bukadar parlak derse ben tırnakları cilalı doğmuşum hani nasıl insan yarı sünnetli doğuyorsa falan deyip galeyana getirmek suretiyle atlatabilirsin diye düşünüp lafı uzatmanın verdiği hızla kaçma dürtüsü ile iyi çalışmalar diliyorum efenim lkzsfdvklszd

googhan dedi ki...

şimdi konuyu telaffuza getirerek bi şey mi ima etmek istiyosun :D
flamor bi kere oldu, never again!
hem flormar demesi zor, halbuki flamor öyle mi? yağ gibi kayıp gidiyo insanın ağzından :D


tırnakalrın neden cilalı diye sorarlarsa "seni daha iyi tırnaklamak için pezevenk!" der saldırırım. sana ne lan sana ne diye diye ağzını yüzünü yırtarım orda. (şaka, yapmam)

konuyu sünnete getirmek hoş olmaz yalnız. soran kişi muhtemelen kız olur, kendisiyle böyle konuları konuşursam sapık damgası yiyebilirim. zaten boş bi anımda "benim bütün iç çamaşırlarım renkli" diyip suratlarını iç çamaşırı rengine sokmuştum, tekrarlamak istemiyorum böyle bi şeyi :D