17 Ağustos 2011 Çarşamba

ne yaptım ne ettimse olduramadım

siz başlamadan şuraya tıklayıverin, okurken arkadan müzük çalsın. daha güzel olur. ordaki mutluluk verici müzik aleti ukulele, konumuzla acayip alakalı. (konu o hatta)



insanın hevesi böyle kursağında bırakılmaz azizim.

sen git, binbir mutluluk şarkısıyla beraber ukulele sipariş et. onun geleceği günü hesaplayıp güzel güzel programlar indir, mis gibi siteler bul onun için. tüm bunların ardından ukulelen hasarlı çıksın.
sinirim geçmişti, yine depreşti yazarken.


baştan alıyorum.
burda bulamıcaamı bile bile önce karşıdaki müzük aletleri satan (gitar falan var) yere gidip ukulele var mı diye sordum. karşılık olarak evet ya da hayır gibi bi cevap beklerken adam bana ukulele ne dedi. O.o aha şu tipin belirdiğini hissettim suratımda.
hani böyle gitarın küçüğü gibi, daha ince sesi var. hawaii gitarı dedim. neyse ki yakarışlarımı başka biri duydu da derdime derman oldu. yok ondan bizde dedi.
ama bak büyüğü var diye başka şeyler gösterdi ki adamın gösterdikleri ukulelenin büyük boy olanları.
yani biliyo dediğim adam bile ukulelenin 4 farklı boyu olduğundan habersiz. istediğim soprano boydu, yoktu o.
ilk baştaki adama hiçbi lafım yok. ukulele ne dedi herif yaa.


neyse dedim geldim. internetten araştırmalarım sonucunda ashton ve mahalo arasında kaldım. ikisini de dinledim, mahalo daha bi hoşuma gitti. gittigidiyordan sipariş verdim. güya tahmini olarak cumaya kadar elimde olucaktı ukulelem.
nah cumaya kadar. bu sabah telefonla arayıp kargomda hasar oluştuğunu, mahalo yerine aynı özellikle ashton gönderebiliceklerini söylediler. yuk, istemiyom dedim. ellerinde benim istediğimden yokmuş, ithalatçı firma pazartesi getircekmiş. e iyi madem diyip pazartesi postalanmasını istedim.
hadi o kargo yollarda 3 gün geçirsin, haftaya çarşamba perşembe falan elimde olur ukulelem. mutlu muyum? biraz buruk da olsa evet. yarın elimde olsa mesela daha mutlu olurdum. olmadı, naabalım.

dur bak futrafını da koyayım. mavisini aradım buldum, diğerlerine göre daha bi güzel.

ananasla nerdeyse aynı boyda. toplam uzunluğu 53 cm falan. 
aha şu mini boyutlarda insana mutluluk veren bi müzük aleti.

benim olacaksın!!!



9 yorum:

helin dedi ki...

oha çok güzelmiş mavisi çok çok güzel özellikle

particle dedi ki...

Aynı o adamdaki kıyafet ve aksesuarlarla, suratda o mutluluk ifadesi bir poz bekliyorum senden. Kargon geldiğinde oluşacak sevinçle yapabilirsin heralde:D

googhan dedi ki...

helin
renk konusunda aynı düşünüyoruz :D


particle
mutluluk ifadesini hallederiz de kıyafet ve aksesuarlara sahip değilim. o kafasına taktığı ananas sapına benzeyen şeyi beğendim, yanında onu da yollasalardı keşke.

meraklikedi dedi ki...

İstediğin kadar oldurmaya çalış... olduramazsın, merkür geri gidiyor :) dua et, sağlam çıksın kargodan...

googhan dedi ki...

o merkür adam olsun önce!!!

gidicekse de 1 hafta bekleyiversin, ne acelesi varmış?!

negatif dedi ki...

güzel şeyler geç gelir, çabuk gitmez.

googhan dedi ki...

geç geldiği kısmı doğru ama gitme aşaması hakkında henüz yorum yapamıcam :D

Adsız dedi ki...

açıkçası bende tam olarak ne olduğunu bilmiyodum neyse öğrenmiş olduk sonuçta :)) şey ben sadecebenemel..yalnız google hesabımla yorum yazmayı beceremediğim için şimdilik adsız hayranınım diyelim :D neyse biz bloggerlar toplandık bloggerların enlerini seçmeye karar verdik belki sende katılma istersin www.sadecebenemel.blogspot.com bu da adresim şimdiden teşekkürler :))

googhan dedi ki...

veni vidi layk :D