3 Ağustos 2011 Çarşamba

Who the fuck is Erol Egemen?

Mereba sevgili burayı okuyan adam;
Nasılsın? Beni soracak olursan fena değilim, bu akşam ben ve kafam gerçekten iyi hissediyoruz.
Dün bütün geceyi bir otobüste, eve varmaya çalışarak geçirdikten sonra, saat 7'de eve geldim. Annem beni sevinçle karşıladı ve "Yaduyuyuyıuoıyoıtuo" falan diye azarladı. Çünkü annem böyle bir ruh haline sahip. Çünkü aynı insan sabah 11'de uyandığımda üzerinde günlük kıyafetleriyle, sigara içiyordu ve "Ahahah ne geç kalktın sen. Ben bankaya falan gittim, dedenle kahvaltı yaptık bir de" dedi bana. Kabul edelim ki bu konu senin pek umurunda değil. Sonuçtayapçakbişeyyokkarşim.
Sonra 12'de Gökhan'la buluşup Kadıköy'e gittik. Şimdi buradan bu eylem ne kaBulleted Listdar kolay gibi görünse de aslında hayatımızın 1.5 saatini falan bu saçmalığa harcadık. Üzücüydü. Sonra hemen Burger King'e gittik ve ne bulduysak ağzımıza tıkıştırıp Guitar Hero oynamak amacıyla bizim "Gitarhirocu" dediğimiz bir yere gittik. Gökhan ve "Mr. Crowley" ikilisine çok güldüm. Sonra bir diğer geleneğimiz olan "Bay Yengeç"e gidip  Göşenay'ı gördük. Böyle saçmalı saçmalı şeyler işte.

Not: Bu böyle saçma bir yazı olsun. Bunu aramızda sorun etmeyelim. Ben ve güzel kafam bu kadar yazabiliyoruz çünkü. Buradan diğer saçmalıklarımı okuyup bana küfür falan edebilirsin.
Ayrıca anılardan bahsetmek yerine genel durumlardan bahsedeceğim sanırım. O daha iyi. Neyse işte. Yarın sabah yine yazarım bir şeyler. Görüşürük.

Damla.

20 yorum:

googhan dedi ki...

yarın sabah bi yazı daha.
aha bunu istiyorum işte blogta. ama ben beceremiyorum.

Damla dedi ki...

:(

Damla dedi ki...

Şakalanşaka.

googhan dedi ki...

yapma şu üzgünü, yapma :D

Damla dedi ki...

aklım almıyor hüseyin.

googhan dedi ki...

2009da yaptınız, bi şey demedik
2010da yaptınız, yine bi şey demedik
ama 2011in türkiyesinde hala :( şu ifadeyi yapmayın lütfen. istirham ediyorum.

Damla dedi ki...

Mr. crowley won't you ride my white horse? (Sembolik tabiğiğiğ piç)

googhan dedi ki...

it's symbolic of course sonuçta, elden ne gelir ki.

(uyumalıyım, yarın yine guitar hero seferi düzenlicem. 5 günde 3 kere gittim, turnede gibi hissediyorum kendimi)

Damla dedi ki...

Flyleaf-Again'i çal lan. Gözünü sevem çal.

googhan dedi ki...

olum o oyundaki şarkıları beenmiyom ben :D

hadi gittim ben. ışıkları kapatır, kapıyi kilitler çıkarsın sen de.

meraklikedi dedi ki...

Ne demek "burayı okuyan adam?" ayrımcılık mı yapıyorsunuz? Tırmıklarım! Hem bu geziyi okumuştuk biz... tekrar olmuş... saymadık!

nihavent renkler dedi ki...

iyi cesaret valla..ya izleyenlerin çoğu hep Damla yazsın derlerse,gitti güzelim blog :)

googhan dedi ki...

@meraklikedi
yeni yazı yaa bu, aynı şeyleri yapınca böyle oluyo :D
bi de bu yazıyı damla yazdı, farklı bakış açılarıyla görmüş oluyosunuz böylece olayları.


@nihavent renkler
YAKARIZ BU GEZEG... YAKARIZ BU BLOGU!!!

hani kardeş olunca aile der ya ikinizi de seviyoruz diye, öyle olur bunda da. ikimizi de okuyun :D
1 hafta falan yazcak zaten, onun da kendi blogu, tivitırı, formspringi, tambılırı falan var. işi başında aşkın, yine de geldi yardım etti sağolsun :D

Sadece Umut dedi ki...

Gök! Sana Gök diyorum ama Damla'ya Damla dicem. Tabularımı yıktın Damla! Neyse, konumuza gelelim.
3.2inçlik ekranda guitar hero oynamaya çalışan kendim şu an ne kadar mükemmel biri olduğumu fark ettim. Sağolun Sağolun! çzömcçömzxc

googhan dedi ki...

gönül isterdi ki cevabı damla versin ama hayır, tutamıcam kendimi :D

telefondan oynuyodun sanırım, ben de onunla başladım. sonra yavaş yavaş büyüdü ekran :D
önce bilgisayar ekranına, ardından projektöre geçtim. zamanla, her şey zamanla.

Sadece Umut dedi ki...

Tuttun kendini Gök...Gökhan! Vuuhuhhu , başardım! :D Ama Gök demek daha kolay.
Neyse,
Evet telefon, yakında evin arka tarafını dediğin gibi projektöre uyumlu hale getircem. Bu arada 300 liraya Xbox alıp yanında bilmem kaç liraya full Guitar Hero seti alabilecekken, Tv'den kaybediyorum Gök. Allah belasını versin, şu dalgalanan elektriğin.

googhan dedi ki...

dalgalanan elektrik nası oluyo, voltaj mı değişiyo habire?
bilgisayardan da iyi aslında. gitarı bilgisayara bağlayıp oynayabilirsin (sanırım)

Sadece Umut dedi ki...

Bu kez de bilgisayardan kaybediyorum. :D, Sabır Sabır , her şey zamanla! :D

googhan dedi ki...

bi de evet, gök daha kolay. iyi duruyo hem :D

googhan dedi ki...

telefondan devam o zaman :D
o da zevkliydi aslında yaa (toparlama çabaları)