19 Ağustos 2011 Cuma

köpeklerden soğudum senin yüzünden neyşınıl

sözüm sana neyşınıl cografik çenıl, kulağını aç iyi dinle.


arkadaşım nedir sendeki bu köpeklere fısıldayan adam aşkı? şov tivideki doktorlar gibi oldu, günde 15 saat köpek, salya, kuyruk, bembeyaz dişli bodur adam gösteriyosun. hadi seni tanımasak anlıcaz da koskoca neyşınılsın sen, büyük düşün.
evet büyük, mesela jüpiteri düşün, mesela mega inşaatları düşün. ne bileyim big bigger the biggest vardı bunları düşün. bütün gün havlama dinletçeene çekiç sesleri, vinç gıcırdaması dinlet lütfen. tamam dublaj geliyo, bu seslerin de içine sıçılıyo ama en azından hissedelim o çekici.



geçen gün baktım, jüpiterin uydularını gösteriyodun, yaş geldi gözlerimden. tam neyşınıl düzeldi diyodum ki program biter bitmez proplanın katkılarıyla köpeklere fısıldayan adam diye başlayıverdi yine program.
hele bugün iyice abarttın, atlara fısıldayan adam diye birini gösterdin o programda. sinirden mi saçmalıktan mı bilmem 10 dakika güldüm. atlara fısıldayan adam ne arkadaşım?
kendine gel!


diskavıri gittiğinden beri 90lı yılların türkseli gibisin. nası olsa tekim diye (kablolu için böyle bu durum) saçma sapan şeyler yayınlıyosun. kimse de tepkisini gösteremiyo.
ha türksel, ha neyşınıl. ha doktorlar ha dog vayspırır. (sinirden telaffuz bile edemiyorum, o derece [yalan, telaffuzu bilmiyorum])



bak sana son uyarım bu. birazdan gidip de o kanalı ilk açtığımda 4 ayaklı havlayan bi canlı göreyim, bütün gün seeretmem seni. ya adam gibi şeyler yayınla, ya da katliama dönüşen baskınlar diye bi programın çekildiği yer olur o stüdyolarınız. hapisten nası kaçıcaamı da biliyorum, öğrendim seerede seerede. her suçu işlerim.
bütün amerikan hapisanelerinin mimari yapısı var beynimde, attım hafızaya.
ona göre ayağınızı denk alın.

gittim baktım şimdi, dünyanın oluşumundan sonra canlılığın gelişimini anlatan program var. reklama kadar devam edemedim yazıya. reklama girdi de ayrılabildim televizyonun başından.
o kadar şey söyledim ama utandırdın bak neyşınıl.

7 yorum:

Jano dedi ki...

sezar'ı izlemek güzel de bir zamandan sonra bayıyo, haklısın :)

meraklikedi dedi ki...

yaaa taktın sezarıma... dokanma!!!! Kocaman bir sokak köpeği eğitiyoruz herhal şurda! Etrafımızı havlayan köpekler sararsa ne yapcanız bölümünü bekliyom dört gözle... Hem ben o kadar rastlamıyorum bu sezar'a sen ne ara yakalıyon onu yaa... bir salı gecesi bir de çarşamba öğlen yakalayabildim bu güne kadar... saati kaç bunun? sezar çok bi yararlı adamdır, gözünüz gibi kollayınız!

googhan dedi ki...

Jano
annemden babamdan çok görüyom o adamın suratını :D


meraklikedi
dokanırım :D
etrafımızı köpekler sarsa naapçaz, deli gibi kaçıcaz. oturup da sakin teslimiyetçi yapıya mı sokmaya çalışalım? orasından burasından dürtüp dikkatini mi dağıtmaya çalışalım hayvanın? parçalar bütün sürü.

saate hiç bakmadım da televizyon benim için neredeyse neyşınıldan ibaret, o yüzden bol bol görüyorum kendilerini :D

Senorita dedi ki...

Çok haklısın. Bir zamanlar acayip izliyordum o programı. Her sabah yayınlıyorlardı.Benim de kahvaltı saatime denk gelir, oturur izlerdim. Ancak bir süre sonra baymaya başladı. Bütün köpek çeşitleriyle konuşmaya başladım o derece!

googhan dedi ki...

ben evde köpekler görmeye başladım. kırmızı kuşakta, sakin teslimiyetçi yapıda bissürü köpek vardı evin içinde :D

güneş dedi ki...

o değil de vispırır olucak.

googhan dedi ki...

ingilizcem yetmedi :D
ama derdimi anlattım işte, önemli olan o :D