26 Ağustos 2011 Cuma

insan gibi aramalarla gelin arkadaşım

şimdiye kadar gugılda saçma sapan aramalarla bloguma gelindi. alıştım artık bunlara ama şu aramayı hangi kafayla yaptın sevgili dostum?
"Sonra hemen Burger King'e gittik ve ne bulduysak ağzımıza tıkıştırıp Guitar Hero oynamak amacıyla bizim "Gitarhirocu"

eğer buraya bi daha uğrarsan anonim olarak sebebini söyler misin? senden ciddi ciddi istirham ediyorum, ne mantıkla aradığını söyle. blogtan bi metnin bölümünü alıp onu aratmak nedir arkadaşım?

bi de "bokumun tadı" diye aratmış birisi. benim bloga yönlendirilmiş. gugılın ayıbı tabi o ama aratan kişiye bi tavsiyede bulunmak istiyorum.
yere genişçe bi çöp torbası ser ve üstüne sıç. sonra bi lokma al ve tadına bak.
nasıl ki mavi rengini sözle anlatamazsan, ya da elin yandığında hissettiklerini anlatamazsan bunu da ne kadar anlatırlarsa anlatsınlar kavrayamazsın. git ve ye.


bi de "az pişmiş yaprak" diye bi arama var. evet, çizgi sansüründen anlamışsınızdır ki arkadaşımız yaprak demedi aslında. ben daha edepli dursun diye öyle yazdım.
senin sorunun ne ki az pişmiş yaprağın tadını merak ediyosun? üstteki arkadaşa verdiğim gibi sana da bi tavsiye verebililirim ama 290 izleyicime olan saygımdan yapmıyorum. adam ol, doğru düzgün şeyler arattır.
bilgi çağıymış, internet var her şey elimizin altındaymış.
yahu internetten bu şekilde yararlancaksak hiç yararlanmayalım daha iyi. biri gider bokunun tadını merak eder, biri gider az pişm... neyse devam edemiyciim asabım bozuldu.




bokunun tadı nasılmış. git ye amına koyayım git ye. öbürü de gider az pişmiş yarrak diye aratır. kes kızart bakalım nasılmış tadı.
ağır sansür.

20 yorum:

Edakcks dedi ki...

Bok fotoğrafları aradığım için kendimi iğrenç sanan ben.. Kişisel bir rahatlama oldu, ama konuya toplumsal açıdan bakınca ürkütücü :| Bi de belirtmiş, 'az pişmiş' yani.. Çok pişmişini yemiş gibi.

googhan dedi ki...

bok fotoğrafı ben de aradım :D
bi yazımda köpek kakası koycaktım, mecburen aramıştım.

bak hiç 'az' pişmiş açısından bakmamıştım olaya. neden özellikle az pişmiş?!?

Jano dedi ki...

bu googledan yönlendirmeler senin koyduğun fotolara da bağlı oluyor. sen de söylemişsin zaten. bok fotosu aratmış koymuşsundur bloga, adam da biraz yaratıcılık katarak seni bulmuştur. olay bu :) az pişmiş falan bilemicem ama o kadar da değil yani

googhan dedi ki...

o kadar efenim o kadar. şimdi ekran görüntüsü alıp cümle aleme göstermeyim :D

bok konusunda evet, zamanında kendileriyle alakalı yazılarım olmuştu. tüm suçu gugıla atarken haksızlık etmişim :D

Edakcks dedi ki...

Tamam hepsini geçtim, sen ne düşünüyorsun Google'a "Az pişmiş tarak" yazınca senin bloğunun çıkmasıyla ilgili? :D

googhan dedi ki...

düşünemiyorum :D

3 ay önce falan çok küfürlü yazardım, o zamanlardan kalma bi şey olabilir. bi de 2 kere girildiği görülüyo. çifte utanç :D

Adsız dedi ki...

Ahahahaha, bak iyi fikir verdin, bi de google'dan bana gelenleri yazayım bir ara.

Dedimdi'den atladım geldim...

Google yine provake etti beni, sazan olarak bırakamıyorum yorumumu...

Ama sazanım yani ve barışıkım kendimle :)

googhan dedi ki...

adsız görünce aha dedim arayan kişi bu :D
değilmiş.

kendi profilinde niye yorum bırakamıyon ki? niye öyle terbiyesizlik yapıyo blogger?

meraklikedi dedi ki...

explorer yüzündendir... yorum bırakamaz. benim bloga da acayip bir arama sonucu rastlamış biri vardı... arama cümlesini yazamıyorum bile :)) vahim olan bloga uğramış olması değil, izleyici olarak kalması olurdu.

Bal dedi ki...

:D çok renkli insanlar varmış. bu arama sonuçlarına nasıl bakılıyo ki?

googhan dedi ki...

meraklikedi
izleyici kaldığını düşünemiyorum. benim izleyicilerimin hiçbiri aratmamıştır öyle şeyler. hepimiz edepli uslu insanlarız :D


Bal
arkadaşlar biraz fazla renkliler :D
istetistiklerde arama anahtar kelimelerinde görülüyo. bi de google ile başlayan sitelerden gelen ziyaretçiler var, adresi girince arama görülebiliyo.

Antandre dedi ki...

yıllar önce klozet üstünde bunalım mod oturan bi gız resmi koyduydum.

hâlâ sapık fantezilerine alet edip edip o resimden giriyolar. anlıyorum acını. paylaşıyorum da.

googhan dedi ki...

hangi aklı başında insan "klozetteki kız" türevi aramalar yapar ki?
nası bi cinsel yönelimi var bu canlıların :D

Adsız dedi ki...

Mevcut hesabınızın bu sayfayı görüntüleme erişimi yok. diyor hala...

Deneme 1 2

Olmayor olmayor...

Sazan

Pingocuk dedi ki...

Hey allam ya koptum hahah :D

Ha bide neseli ve huzurlu bayramlaar :)

reklamcıinsankişisi dedi ki...

adamın biri de 'banyo sonrasi kasinti' aramasıyla benim bloga gelmiş. sence ne demiş olabilir kaşıntı mı yoksa kasıntı mı? bide o nasıl aramadır üstad aşmışlar yahu.
bu arada her ne kadar bunu utanarak söylesem de bugün ilk kez okudum seni, tarzını sevdim aynen devam inşallah maşallah:) tatlılıklar.

googhan dedi ki...

Adsız
önce o blog bi akıllı olsun!!!
şimdiye kadar yapmamıştı böyle, niye bozuttu ki?


Pingocuk
bi anda aramalarda görünce ben gülememiştim :D
sorunlu insanlar yaa


reklamcıinsankişisi
banyo sonrası kaşınılmaz pek. kasıntı da olmaz. nerden tutsak elimizde kalıyo azizim :D

utanma yaa niye utanıyon :D möhöm olan bulmuş olman. ha bi de tatlılıklar değişik bi bitiriş, layk butonuna bastığımı düşün.

reklamcıinsankişisi dedi ki...

bence yaz ya hani kaşıntı olabilir belki. ama kasıntı da olabilir tabi bilemiycim.

dimi bilmemek ayıp değil azizim. sonuçta buldum
ama sağolasın önce sen gelmişsin benim bloga ben de ufak bi iade-i ziyarette bulundum işte. blog komşuluğu iyidir iyi^_^ layk için de tenks çok. ben de laykı layk ettim(bu da farkı fark etmek gibi oldu biraz ahah)

reklamcıinsankişisi dedi ki...

haa şu an aklıma geldi bu arada. adamın kendisi belki kasıntıdır ve bu banyodan sonra ortaya çıkıyodur kim bilir.

tatlılıklar da hayatımda tanıdığım en değerli 2. hocamın lafıdır, hayatımın lafıdır. pek bayılırım. (çok mu konuştum acep:/

googhan dedi ki...

yok yok konuşmak iyidir :D


öyle dolaşma hoş güzel yaa, seviyorum ben kapı kapı dolaşıp yazı okumayı. laykı laykını layk diyip seviyeyi indirmicem, burda kalmalı :D

kaşıntı olduğunu düşünüyorum ben. kullandığı duş jelini değiştirsin belki geçer. he bi daha uğrar mı senin bloga bilemiyciim.