26 Ağustos 2011 Cuma

ilk ses kaydı. se se ses deneme, se si si si

ilk ukulele parçamla karşınızdayım efenim.
postcards from italy'den nefret etmek istemiyorum diyenler dinlemesin lütfen. çünkü bütün müzik zevkinizi baltalayabilir bu 20 saniyelik ses kaydı. (dinleyen 2 kişi kendini öldürmeye çalıştı diyim anlayın siz durumu)

aslında wma formatında daha güzel geliyo ses ama onu yükleyemedim bi türlü, mp3 olarak yüklemeyi becerebildim anca. he sanki wma olsa çok mu farklı olcaktı? hayır çünkü bende iş yok.
neyse efenim şu linki vereyim ben, bi bakın bakalım nası olmuş.

LİNK


he bi de hem çalıp hem söyleyemiyorum, bu açıdan bakarsak çok şanslısınız. iyice çekilmez hale gelebilirdi kayıt.

22 yorum:

bir çeşit ben işte dedi ki...

:D:D ben beğendim yaa tek bi kez dinleyince o kdar kötü gelmiyor da.. tanıdık bi şarkı değil dimi bu :D

googhan dedi ki...

aslında tanıdık ama tanınmaz vaziyette :D

postcards from italy var ya, o maksatla çalındı kendileri :D

bir çeşit ben işte dedi ki...

pardon cahilliğime ver :D benzemiş aslnda ama sölemediğin iyi olmuş sanki :D:D

googhan dedi ki...

çok pis hırs yaptım, tatil dönüşü söyleyip koycam.
hatta blog açılınca yanda direkt çalmaya başlıcak şarkı, baara baara söylücem :D

bu sözüne karşılığım çok ağır olacak bilesin :D

bir çeşit ben işte dedi ki...

:D:D tmm yaa benm bi sözüm için tüm okuyuculara işkence etmene gerek yok geri aldım sözümü

googhan dedi ki...

çok geç :D

eylül ortalarında kamu huzurunu bozarak ilk suçumu işlemiş olucam :D

Cessie dedi ki...

oo buldun demek ukulele sonunda! :D sevindirici ^^

googhan dedi ki...

buldum, çalıyorum bile :D

ta antalyadan geldi ama kendileri. koskoca yerde ukulele bulamadım.

Sadece Umut dedi ki...

GÖK! Süper olmuş süper! :))
Harmonica lazım, en geç pazartesiye bulmaya çalışcam, kıç kadar yerde. I ıh yok.

suvebeyaz dedi ki...

:)) hiiçç fena değil, tebrik ettim azmini, ukelele'yi buldun bir de çaldın ya bu kadar sürede. Daha şahane şeyler bekliyoruz tabi :)

melis dedi ki...

dıt dı dı dı dıt dı dı dı dıt dı dı dı dı dı dı. çok sevdim.

particle dedi ki...

korkarak açtım ama olmuş yaa:D aferin söyle de tam olsun=)

googhan dedi ki...

Sadece Umut
hadi bee, olmuş mu :D

bulamazsan da internetten sipariş et. benim de ukulele yoktu yakınlarda, ta anlatyadan getirttim. şu anda orda da mahalo markalar bitti.


suvebeyaz
teşekkürlerimden bir demet sunuyorum efenim :D
en kısa sürede daha şahane şeylkerle karşınızda oluciim :D


melis
orda dıtlar öncesindeki dı daha uzun olmalı aslında. çalarken ya da telefona kaydederken bana da uzun gibi geldi ama bilgisayarda kaydettiğimde kısaydı. neden olduğunu anlamadım ama olsun, bi dahakine daha iyi olur umarım :D



particle
ııı... hem söyleyip hem çalamıyorum. 10 kere aralıksız bu şekilde çalabiliyom, tam heh diyorum otomatiğe bağladım artık. dı taayms vi heeead diyemeden karışıyo bütün parmaklarım birbirine. ama yapçam, inanıyorum buna :D

cemReçete dedi ki...

mim'in bende saklı :)

http://cemrecetem.blogspot.com/2011/08/cemrecete-nlerini-seciyor.html

Sadece Umut dedi ki...

olmuş olmuş da internetten sipariş konusunda sıkıntı var(kredi kartı yok, banka hesabı yok-her şey nakit), şu bayram geçsin bi getirtmeye çalışcam.

Lütfi MUTLUER dedi ki...

başlarda öyle oluyor ama güzel hoşuma gitti ritim ;)

Bu yazıyı okumanı istiyorum :)
Bir Ramazan`ın Daha Sonuna Geldik
http://www.anindayorum.com/2011/08/bir-ramazann-daha-sonuna-geldik.html

Lütfi MUTLUER dedi ki...

Bi mim gördüm sanki :)
http://www.anindayorum.com/2011/08/mim-bloggerda-ne-eksik.html

googhan dedi ki...

cemReçete
ben internete kavuşup bakana kadar bitti bile mim :D

Sadece Umut
sen onu alana kadar ben tek başıma turneye çıkacak seviyeye gelcem muhtemelen :D
müzik piyasası bizi bekliyo umut!!

Lütfi MUTLUER
hakkaten bitti di mi ramazan :D

blogırın her şeyi tam gibi yaa. onu böyle sevdim ben :D

Stupid Jen dedi ki...

yukarı kattaki köğek havlamasıyla öyle uyumluydu ki bir an kendimi cennette sandım.
çok iyi geldi.
ben de istiyorum ya bir ukulele almak, çalmak... eğlenmek, yaşamak, gülmek, coşmak.

googhan dedi ki...

aldım, çaldım, eğlendim, yaşadım, güldüm, coştum :D

sen de al, çal, eğlen, yaşa, gül, coş bence :D

elma kurdu dedi ki...

akor bozuk olabilir mi ki :)) devamı yok mu ?

googhan dedi ki...

akorda sorun yok, sorun bende :D

devamı için hazırlıklarım sürüyo efenim