2 Ağustos 2011 Salı

ilk iş teklifimi aldım (yazının son konusu ama olsun, başlık için uygun)

evet, yazacak konu bulamadığım için bugün değişik bişi yapıcam. aslında konu var ama yazamıyorum nedense. neyse, başta dediğim değişik şeye başlayım.

efenim bi arkadaşımla feysbuktaki mal muhabbetlerimizi açığa çıkarcam. çok pis kızabilir bana, ama olsun. adını falan göstermicem, kızmaz bence. 2 tane konuşma koycam zaten.

mallık 1

bu şekilde son bulmamalıydı. evet, bi sonu olmalıydı ama bu şekilde değil.
yakışmadı.


sıradaki saçmalama benim bilgisayarımdan kaynaklanıyo. başta feysbuktan zannetsem de firefox tamamen ingilizce karaktere dönmüş. nası oldu anlamadım.



heh, diyorum ki blogtaki durgunluğa son vermek için bu insana "konuk yazar olsana lan, bi hafta yazsana, değişiklik olur" desem mi acaba. çok mu kötü tersler beni. çok mu aşşaalar blogumu "yazmam ben o götü boklu bloga" diye. bilemedim.

hem kendisi blog açmama vesile (ne biçim kelimeymiş bu da) olan kişi. yazar bence.
ben olsam yazardım yani. neden yazmayayım ki? o da yazar.




evet, sorma düşüncelerimi daha sonradan tekrar düşünmek üzere beynimin raflarına kaldırıyorum.
sıradaki konumuz guitar hero.
1 haftada 3 kere guitar heroya gitme potansiyelim var. bu hafta gerçekleştirebilirim belki bunu. pazar bi arkadaşla, çarşamba başka bi arkadaşla,  cumartesi de kuzenle gidersem eğer bu amacımı gerçekleştirebilirm.
ilk aşama tamamlandı, şimdi sırada çarşamba var ama gidiceem kişinin tam o günün sabahı uzun bi yoldan gelip yorgun olması sebebiyle muhtemelen bok gibi kalcam. (bu arkadaş yukarda bahsettiim insan, hani şu yazar olsa ya dediğim)

ama cumartesi ya da cuma günü gideriz bence. kuzenlerim satmazlar beni.
yani umarım satmazlar.





evet, niye böyle bok gibi yazı oldu diye düşünüyorum, bi sebep bulamadım. tekrar tekrar okuyorum ama ı-ıh düzeltçeem bi yer yok. taslaklara da almak istemiyorum, blogger yöneticileri gelip çok pis dövebilirler beni "olum bütün kapasitemizi doldurdun taslaklarınla. hayvanlık yapma!" falan da derler. o yüzden yayınlıcam bunu. dayak yemekten çok korkarım çünkü ben.




he bi de bişi daha diyim.
dün diş hekimine gittik, orda su çeken bi alet var, adını da bilmiyorum daha. ama ağzımıza taktıkları küçük şey değil, onun yanında daha büyük, su çeken bişi. onu ben tuttum. acayip mutluydum. :D aha şu tipte çektim bütün suları.

bugün de (2 gün arka arkaya gittik) diş hekimi 4. sınıfı bitirdikten sonra yazın gelip burda çalışabilirsin. geçici dolguları falan sana yaptırırız dedi. sevinçten altıma sıççaktım nerdeyse.

9 yorum:

bayan mikrop dedi ki...

:))
bu sıcakta altına sıçma leş gibi kokar ıyyyyyyyyyyyyyyyy

googhan dedi ki...

soğukta da güzel koktuğu söylenemez :D

Luna dedi ki...

haha, googhancım, taslaklara attıklarını yayınlamaya başlasan yavaştan. biz okurken çok eğleniyoruz da seni. ^^

Sevgi ile,
Luna.

googhan dedi ki...

mutlulandım şimdi :D
teşekkür ederim

yakın zamanda bi ara vermeyi düşünüyodum ben aslında. yazamadığımı, yazsam da pek bi şeye benzemediğini fark ettim. zorluyorum ama yok, ı-ıh olmuyo.

Mrv. Natural dedi ki...

Demek bir guitar hero cusun ha :D Bende kuzen yok tabi öule koluma takıp gidermiyorum oraya.
İş de süper olmuş kutlarım :D

googhan dedi ki...

guitar hero candır.
vokal hariç her şeyi denedim, vokali de bet sesimden dolayı denemiyorum :D

iş iyi oldu da benim istediğim iş değil. ben ankaradaki bi muayenehanede çalışmak istiyorum aslında.

Mrv. Natural dedi ki...

Hahah ben de vokali salonda kimse yokken denedim ama geleceğim yoktu :D
İş konusunda da elinde sonunda istediğini elde edersin bence :)

Mia Wallace dedi ki...

bence ilk geyik acayip güzel sonlanmış :D

googhan dedi ki...

Mrv. Natural
tek başıma gitmedim hiç. olur da gidersem ilk onu denerim ben de :D

Mia Wallace
içinde jnm geçen hiçbi şey güzel değildir. evlat olsa sevilmez o kelime :D