25 Ağustos 2011 Perşembe

gökanın ukulele maceraları

çok çılgınötesi maceralara atıldık ukulelemle. çatışmalara girip düşmanın kafasına kafasına geçirdim acımadan.
gibi bi giriş yapmıcam tabi. kendisiyle yapabiliceem en çılgınötesi macera ses şikayetlerini belirtmek için gelen komşuların kafasına vurmak olabilir, onu da ben yapmam.

(bu arada bilgisayar deli gibi takılmaya başladı. şimdi kaydet yerine kaydı yayınlaya bastım, daha sonradan takıla takıla taslaklara taşıma başarısını gösterdim. aferin bana)


kaldığımız yerden devam ediyoruz.
... onu da ben yapmam.
ama çok uzak bi ihtimal gibi de durmuyo şikayet. dörtbir tarafımız müzikseverliklerinden şüphe duyduğum komşularla çevrili olduğu için belki problem yaşayabiliriz.


aslında postcards from italy'nin girişini koyacağıdım buraya ama saat onbire geliyo, dıngıdı dıngıdı yapmanın alemi yok gece gece. apartmanın yarısının uyuduğunu tahmin ediyorum. ama yarın o minik kısmın sesini kaydedip yayınlayabilirim. bugün bakiim nası çalıyom diye bi kaydettim, gayet hoştu. ohaa aynısı lan diyip bi sevindirik oldum.
yarın bi aksilik çıkmazsa (ne çıkabilir ki?) sizi müziğin büyülü dünyasında bi gezintiye çıkarabil... neyse bu kadar emin konuşmaya gerek yok.




efenim diğer konuya geçiyorum hemen; süper organizatörlüğüm.
plan program insanı ben 3 kişilik adalar gezimiz için canhıraş çalışıp her şeyi bi düzene soktum.
telefonumda 2 tane ada haritası var mesela. biri gezilecek güzel yerleri gösteriyo, diğerinde cadde isimleri falan çok net. ikisi bi arada iyi olan bulamadım ne yazık ki.
diğer bi hazırlıksa bisikletçiyi bile önceden arayıp rezervasyon yaptırmam. aradım taradım en iyi piskletçiyi bulup telefon ettim bugün. 3 kişi, bütün günlük kira ne kadar dedim, 45 dedi adam. pazarlıksever yönümü bastıramayıp gırk olur mu ağbi gırk dedim, tamam didi. kask ve diğer koruyucuları da vercekmiş.
bu önemli bi konu. zira ben yıllardır (yaklaşık 8-9 senedir falan) pisklete binmiyorum ve muhtemelen yolculuğun büyük kısmında selenin üzerinde ilerlemek yerine yerde sürüklenerek ilerlicem. askeri kasklardan taksam anca korurum 4 gramlık beynimi. hatta şöyle bişiy alayım bence tam koruma için


mübalağa sanatımı da yaptığıma göre devam edebilirim.
tepede aya yorgi kilisesine çıkmamıştık bundan önceki gidişimde. bu sefer ayı yogiyi görmeden gitmem. biraz (nah biraz) dik bi yokuştan çıkılsa da merak ediyorum tepeyi. zamanımız bol, yolda 46 kere dinlenip çıkarız.

futraf makinesi (makina-makine?) de götürcem, çekip bloga koyarak çok gizli kimliğimi açığa çıkarabilirim. futrafı koyduktan sonra 30'a yakın izleyici kaybetmeyi göze alıyorum, o kadar gözü karayım.


he bi de geçen sene 7 kişi mi ne faytonun altında kalıp ölmüş. bomba imha elbisesi (bomb disposal suit için daha iyi çevirisi olan varsa buyursun söylesin) fikri o kadar da kötü değil aslında.

12 yorum:

meraklikedi dedi ki...

makine

googhan dedi ki...

teşekkür ederim. her defasında karıştırıyorum, tdk bile siteye girmeme izin vermiyo günde 10 kere bakılmaz bi şeye diye :D

x-coach dedi ki...

photoshop ile insan üst üste koyar o haritayı yine birleştirir... :P

googhan dedi ki...

öyle yaptım. hem de paint ile :D

ama çok uğraştırıyo. 6 parça birleştirdim bi harita için

Antandre dedi ki...

adasfasfva o kadar ölüm mölüm saydın bence otur oturduğun yerde :D deadly faiton..

googhan dedi ki...

fation ne bilmiyorum. bilmem ben öyle şeyleri :D

ama yok yaa, kıyın kıyın sürerim ben girmem faytonun altına. (umarım)

particle dedi ki...

Ayy geçen sene adaya gittiğimde faytonlar deli gibi gidiyolardı yolda, sen tın tın kenardan yürü çocuum altında kalırsın mazallah faytonların, ölüm saçıyolar=)

Ukulele diye diye yedin bitirdin bizi, bekliyoruz Postcards from Italy'yi=)Çok severim, dikkatli ol!

Bir de çok gizli kimliğimi açığa çıkarabilirim demişin de bu ne peki hı?? Valla ben bunu görüp de izlemeyi bırakmadıysam korkma kıskıskıs

http://2.bp.blogspot.com/-U9jgdmmUEjk/TciHIgzlk0I/AAAAAAAAAGA/Q9ynLGDRWeg/s1600/DSC03663.JPG

googhan dedi ki...

O FOTOĞRAFI NE ARA KOYDUM BEN!!?!!?
sabah sabah şoka girdim görünce. olamaz, olmamalıydı.
dicek bi şey bulamıyorum bu rezilliğime karşı. ne içirdiler bana da koydum bu futrafı!


diğer konulara geçiyorum ama aklım hala pörtlek gözlerimde.
ya korkuyorum zaten, ağaçların arasından doğayla iç içe sürcem bisikleti bu gidişle :D yola çıkamayabilirim


postcards from italynin ilk 15 saniyelik falan bölümünü koycam koya koya. olsun o da bi şeydir :D



o fotoğraf olmamalıydı

particle dedi ki...

Ahahahhaaha çok pis yakalandın oluum. Kaçamadın dikkatli benden. Hey gidi kendin bile hatırlamıyosun bidee. Çok korkunç bi de üstüne tıklayınca böle dev gibi oluyo korkuyosun yaniii:D O fotoğraf var googhancım yapmışın bir hata, inkar etmeye lüzum yok:D

googhan dedi ki...

tamam, daha fazla anlatıp iyice utandırma lütfen :/

o fotoğrafları yakmak lazım aslında da iş işten geçmiş biraz galiba :D

Sadece Umut dedi ki...

"çok gizli kimlik" : görür görmez atıyım şu yorum dedim :D :D :D

googhan dedi ki...

feysbuktaki hesabımın gerçek kimliğiime ait olduğunu mu sanıyosun yoksa?
gökhan akkerman maskem benim :D

tıdı tıdı tıdı tıdım (gizemli müzük)