5 Ağustos 2011 Cuma

eski zamanlardaki gibi oldu blog

blog eski günlerine döndü ne güzel. her gün 1 yazı yayınlanıyo. bunlar hep iyiye, güzele dair şeyler tabi.
tek sorun kayıtların altındaki etiketlerin ve kimin yazdığının görünmemesi. şablonla alakalı bişi, şablonu değiştirince düzeliyo ama ben bunun kalmasını istiyorum. bu kalınca da olmuyo.
neyse, böyle küçük şeyleri sorun etmeyelim. ama şimdi yazının tepesinde damla ya da googhan yazsa kötü mü olur? olmaz. tamam, sorun etmiyoruz.
hooop konu değiştirdim.


önceki yazımda 1 haftada 3 kere guitar heroya gidebilirim demiştim, 5 günde 3 defa gittim. kendimi turnede gibi hissediyorum.
son gidişimde bet sesimle vokal de denedim, tam oldu. aslında iyiydi yaa, gayet güzel baardım bence (böğürdüm). guitar herodan sonra kuzenlerimle kadıköyü ve moda sahilini gezdik.
sahilde çiçek satmaya çalışan kadına yanımdaki insan kuzenim desem de anlamadı. 2. çiçekçi kadını da alerjim var, uzak tut onları diyerek uzaklaştırdık. laftan anlamıyolar azizim, illa gül alasın diye yapışıyolar.

bi de guitar heroyla ilgili bişi daha söylemek istiyorum. 5 gün önce eski sevgilim, yeni arkadaşımla gittim. system of a down'ın son konserindeki serj ve daron gibiydik. buz gibi rüzgarlar esiyodu, rahat rahat oynayamadım bile. normalde dans edip şarkıları söylerim, yapmadım bunda pek fazla.
serj ve daron konser sonrasında sarılmışlardı en azından birbirlerine, biz banliyöde birbirimize sırtımızı dönüp ineceği durağa gelmeyi bekledik. geldiğimizde de görüşürüz falan demeden o inip gitti, benim hala sırtım dönüktü.
eski sevgiliyle bu kadar arkadaş olunabiliyomuş.




bilgisayarım dvd yazmıyo artık. servise götürcem, daha garantisi dolmadı ama bi gidince gelmesi 1,5  ayı buluyo. hiç götüresim yok bu yüzden. bozuk kalsa da olur. dvd yazmayıversin, noolcak.

10 yorum:

Adsız dedi ki...

belki bilgisayarın normalde dvd yazmayıp nero ile dvd yazan bilgisayarlardandır. benimki öyle de.

googhan dedi ki...

neroyla denedim, yazmadı. diğer bilgisayarda sorun yok ama.
ashampoo mu ne onu denedim, yine olmadı.

Sadece Umut dedi ki...

Sen sanırım, bilgisayarını komple terk etmiş gibisin.
Neyse sorun yok, sanırım.
Şu eski sevgiliyle arkadaş ancak bu kadar olunabiliyor ki... Yarım kaldı.
"Mereba meraba" diyen sırıtkan bi adamın söyledikleri bunu kanıtlama çabasındaydı zaten.

googhan dedi ki...

yok, terk etmedim. amacım terk etmemek zaten ondan vermiyorum servise.

eski sevgiliden arkadaş oluyo aslında yaa. düzeldi aramız, şu anda gayet iyi arkadaşız. olabiliyomuş yani :D

(konu atlıyosun, bunu kabullendik artık ama ayır şu konuları gözünü seveyim :D 4 gram beynim var zaten, o da konuları ayırırken ısınıp buharlaşıyo)

Sadece Umut dedi ki...

Evlat! Elimde değil ayıramıyorum, çocuğum gibi oldular, ne biliyim hem insan çocuğunu ayırır mı?
( o 4 gr kafatasından yoğunlaşıp geri katılır merak etme sen ) :D

googhan dedi ki...

bilmem, ayırır heralde. mesela bi çocuk daha çok kollanıp sevilebilir. yazıda bile ayırıyom ben konuları, kötü ebeveyn gibi hissettim.


zaten kafamda bi delik olsa (niye olsun, o da var) gitti beyin.

Sadece Umut dedi ki...

Ben parmaklarımı bile ayırmıyorum yapışık gezyoz. Çoh ta mutluyuz lakin ayak parmaklarım aynı mutluluğu paylaşamıyorlar, kokarlar lan!

googhan dedi ki...

ben kestim, en rahatı. oh tek parça halinde dolaşıyorum. çıkıntı girinti yok.

Sadece Umut dedi ki...

Tek parça en güzeli, vücudum radyasyon tarafından emilime geçmeden önce, gideyim.
Extarminate! Extarminate !
Dalekler geliyor, Gök! Help MEAAAA!

googhan dedi ki...

modası geçmedi mi yaa onların :D

tek parça mis gibi yaa. bah mesela fillere, hıbıl hıbıl geziyolar. genel olarak global bi yapıya sahipler ve gayet de mutlular