23 Ağustos 2011 Salı

çocuklar sevilmez

yapısı itibariyle fazla yemek yiyemeyen ben her gece yediğim lavaşı 2'ye çıkarttım.
eee ne var bunda diyenleriniz vardır. bunda çok şey var efenim. bahsettiğimiz kişi whoopper jr menüsünü bitiremeyen biri. hem patatesten, hem hamburgerden kaldığı oluyo. ha bazen bitirebiliyorum, onda da aşırı acıkmış olmam lazım (8+ saat açlık).
küçük boy pizzalar da çok geliyo bana. o yüzden yiyebildiğin kadar ye türü kampanyalar bana göre değil. yiyemiyorum çünkü.

hooop, baştaki konuya döndük. bikaç gündür bi lavaşın içine sıjık, kaşar peyniri, sıjıktan artan yağda hafif kızarmış biber koyup yiyorum. tadı enfes azizim.
biber kızartması sevmem ama onda bayıla bayıla yiyorum.
bugün 2'ye çıkardım işte bu lavaşları. bi de tost makinesinde (makine-makina ?) kızarttım dışını. bidakka klavyeye salyalarım aktı  hep, silip devam ediciim.
devam. ne diyoduk? heh kızartmam. azizim böyle tavadaki gibi kuru kuru olmuyo, sadece dışı hafif kıtırdak böyle...
KESTİİİİİK!!!!


yarın iftar yemeği sebebiyle evin popülasyonu artıcak. daha kötü bişiy söyleyim, bunlardan beşi çocuk.
sevmiyorum, çocukları sevmiyorum. sen de çocuktun demeyin, upuslu çocuktum ben. çanta gibiydim. misafirlikte bırak beni bi koltuğa, akşam eve giderken aynı yerden al. öyle sakin, hareketsiz, hayattan bezmiş, kendine hayrı olmayan, sümsük, ıığğy iğrenç bok bi çocuktum işte.
kendim gibi olanları seviyorum. bebekler mesela ağlamasalar eğer gayet iyiyler. çanta gibi koy bi yere, giderken al. temiz iş.
ama biraz büyüyünce bi dengesiz dengesiz koşmalar, bi cırlamalar. e hadi gel de sev bunu.


ilerde çocuum böyle bişiy olursa diye planlar da yaptım. küçükken dayımla oynadığımız bi oyunu oynucam.
bi battaniye yere serilir, söz konusu velet (ki bu zamanında bendim) kafası dışarda kalcak şekilde yatar. daha sonra sarma gibi sarılır ve olduğu yerde bırakılır. elleri ayakları battaniyenin iiçnde kaldığı için hareket edemez, öööyle durur.
küçükken dayım beni börek yaparak pişirdiğini söylerdi. bıraksalar 3 saat o pozisyonda pişebilirim. salaktım küçükken (hala da öyleyim de boşverelim şimdi bunu).
dedim iyi bi yönten bu, büyüyünce yaramaz olan bi kuzenimde uyguladım. yatırdım sardım falan. bi tarafında yatak var, diğer tarafa bi şeyler koyup hareketi tamamen engelledim. hadi bakalım piş şimdi böyle dedim, daha yarım dakika olmadan deli gibi baarmaya başladı çocuk. hani gerçek fırına soksan o kadar bağırır.
mecburen açıp azad ettim. o da günlerimizi azap etti. (küçük kelime oyunlarıyla dolu eğlenceli dünyama hoşgeldiniz)


baştaki konuya dön. lavaş vardı ya, şimdi o konuyla bu fırında çocuk pişirme oyununu kafanızda birleştirdim. böylece başıyla sonunu bağlamış oldum siz anlamadan.
uuu kontrolünüzü yavaş yavaş elime alıp şeytani planl...
KESTİİİİK!!!


he bak şu çocuk belki sevilir

ÜÇ OLDU ÜÜÜÜÇ. KESTİK DİYORUZ BURDA HALA Bİ ŞEYLER ANLATMAYA ÇALIŞYO

bi yerde "şıkıpum şıkıpum şiyoo" diyo orda istemsiz gülüyorum. kaçıncı seyredişim bilmiyorum ama orda kendiden geçiyorum. koşamaz da bu çocuk, usludur. alayım ben bunu eve.



HANIM TABANCAMI GETİR, FURACAM BEN BUNU!!!



şıkıpum şıkıpum şiyo 17. saniyede.
tamam gittim abi. valla gittim bu sefer


çocuun sondaki kaş oynatışı tatlıymış yalnız he

20 yorum:

Antandre dedi ki...

yalnız değilmişim veletleri sevmeyen biri olarak, şu an mutluluk gözyaşları döküyorum :')

googhan dedi ki...

dernek kuralım :D

sevmeyen kişi arıyorum başka, yok kimse gelmedi aklıma. nesini seviyolar acebağ?

Antandre dedi ki...

onu anlayamıyorum ben de. çocuk dediğin şey akla zarar, bi de bunu doğurmak isteyenler var, tamamen ayrı bi mazoşizm.

googhan dedi ki...

doğurması da dert. ya deli gibi bi sancıyı çekçen, ya kendini kesip biçtircen.
iç organlarının sağa sola sıkışması, hormonal değişiklikler, kilo alma, sürekli bi yükle dolaşma da yanında bonus. zaten yarın öbür gün 7 milyar olacaz, yer kalmadı dünyada. bi götlük daha sıkışmamız gerekiyo her doğan bebekte.

yok anam doğurmayın. bissürü doğum kontrol yöntemi var. uygulayın, uygulatın.

Antandre dedi ki...

kesinlikle kesinlikle. totally agreed -.-

Edakcks dedi ki...

Bir söz vardı taptığım..
"Çocuklar Serdar Ortaç şarkıları gibidir, yapana hoş,dinleyene beyin tecavüzü."

kuccukkurba dedi ki...

çocuk falan mevzuyu dağıtmaya çalışsan da senin aklın lavaşlarda kalmış, fena :)

googhan dedi ki...

Edakcks
ikinci bi totally agreed vakası yaşamaktayız. bi post altına bu kadar mı doğru yorumlar gelir :D


kuccukkurba
bak yine aklıma getirdin lavaşı. tam unutuyorum lavaş diyosun :D
sabah akşam yemekten dolayı bıkmaya başlasam da du bakıyım yicek bişi bulamazsam yapar yerim yine.
I <3 lavaş

cemReçete dedi ki...

Öncelikle Merhabalar :)
Çocukluk göreceli bir kavram,mesala benimkisi aynen seninki gibi upusluca geçti,ama bazıları çocuk yaptıktan sonra görüyoreceli.Öyle ordan oraya atlayıp zıplayan bir çocukluk geçirmedim ama enteresan olaylar da yaşadım kendi çapımda,bir kaç blog yazımda bunları anlattım.
Hadi görüşürüz şıkıpum şıkıpum şiyo...

googhan dedi ki...

meraba :D

olaylar bende de oldu. ne kadar uslu dursam da boğazıma şeker kaçmasından, küvette boğularak ve boyadan dolayı ölm tehlikesi atlattım. bunların hepsinde babaanemin parmağı vardı, o konuyu uzun uzun bi postta yazarım.
ayrıca 2 kere de arabanın altına giriyodum. ne kadar uslu da olsak bela gelip buluyo bizi :D

particle dedi ki...

adahkhfjbn off çok güldüm:D

Bak ama böyle diyenden korkcaksın. Boy boy çocukların olcak daha dur sen.

googhan dedi ki...

korkutma yaa, en fazla 2. tek çocuk bile yeter aslında.
o tek çocuk da askeri disiplin içinde yetişmeli ki uslu bişiy olsun :D

particle dedi ki...

Vazgeçtim boy boy çocuk öngörümden. Gerekli mercilere haber verdim, seni kısırlaştırsınlar. O çocuk doğmasın, yazık olucak:D

googhan dedi ki...

sokak köpeği gibi hissettim kendimi :D

"gerekli mercilere haber verdik, kısırlaştırdılar burdaki köpekleri hep. çok rahatız" ordaki köpeği gökan yap, aha oldu işte

x-coach dedi ki...

ıyyy. çocuk mu?
hepsini mümkünse toplayıp bir kreşe kapatmalı ve büyüyene kadar çıkarmamalı... :D

googhan dedi ki...

uslu çocukların suçu ne?
tamam diğerlerinin psikolojisi bozulursa bozulsun da uslu çocukları koruyalım :D
onlar geleceğimiz

bananederler dedi ki...

Bende küçükken bi yere gidiceksek yolda uyurmuşum dönerken uyanırmışım. Hiç sesim çıkmazmış. Kendimi sevesim geliyo her anlattıklarında.
Şımarık çocuklara asla tahammül edemem. Olmamalı öyle çocuk. Çanta benzetmesi hoşuma gitti :D bütün çocuklar çanta olsun.
Ve videooo ^.^ nassı güzel şarkı söylüyo ya öyle. Sevilesi.

googhan dedi ki...

yolda ağladığımı biliyorum ben de. evde sakin olabilirim ama arabada ağlarmışım, hoş değil tabi :D

o çocuk erken ölür. damarı falan tıkanıp pıt diye gidiverir.

x-coach dedi ki...

hepsi mahfolabilir.

googhan dedi ki...

usluları şahsi olarak korumam altına almak istiyorum :D