9 Ağustos 2011 Salı

Çarşamba

Merhaba.

Umarım iyisindir. Bu blog'da nasıl olduğunu önemsemem gerekiyor gibi geliyor bana. Ama emin de değilim. Yarın sanırım 1 haftam doluyor. Ve ben buradan ceketimi alıp çıkacağım. Şaka lan, Gökhan yazarlığımı kaldıracak işte. Bu durumu sorun edecek değilim.

Bu sabah annemin yanına gidip "Hayata kol gibi ben de gireceğim" deyip kaçmamdan bahsedebilirim belki. Nedeni şu ki, dün akşam Fizy hesabımın şifresini hatırladım. Ve şöyle bir listeye sahip olduğum gerçeğiyle yüzleştim. Bu beni derinden yaraladı. Aralara dikkat edersen ben ve hüzünselli kafamın çılgın attığımızı göreceksin. (Bkz: şu) Bütün akşamı aynı şarkıyı dinleyerek geçirdim ve sürekli "Haklı piç haklı piç" diye onaylayıp durdum. Sonra, sabah kalkınca anneme malum sikko cümleden bahsettim. Annem için bir şey ifade etmedi bu durum elbette. Neyse lan, bunu sorun edecek değilim.

Ayrıca; "yalnız piçleriz lan." diyerek bitirmek istiyorum. Sanat eserinden bahseden sanatçının "Ben burada insanın evrendeki yalnızlığını anlatmaya çalıştım" demesi belki doğrudur lan.

Daha başka şeyler de yazacaktım aslında. Ama sonra düşündüm de, sen yukarıda bahsettiğim şeyi dinlersen beni anlarsın lan.

Not1: O kadar da kötü hissetmiyorum lan aslında. Ama yapacak bir şey yok.
Not2: Gönül isterdi ki burada gülelim eğlenelim. Ama olmadı. 3 tane yazı yazdım zaten. Sen de kesin "Aha ne mal bu kız falan" dedin. "Mal değilim" diye bir iddiam olmadı zaten hiç. Yazdığım saçmalıklar hoşuna gittiyse de çok sevinirim. Hatta bu beni ilk durumdan daha mutlu bir insan yapar.
Not3: Bana istersen aşağıdaki saçmalıklardan ulaşabilirsin lan. Ama istemiyorsan da ulaşma.

Görüşürük.
Damla.

Hiç yorum yok: