21 Ağustos 2011 Pazar

Blogger N'lerini seçiyor !

efenim ::RockunzeL::, Missbone, Edebali, Sahaf Kedisi, Lütfi Mutluer(X2), Antandre ve BuRCu tarafından mime maruz bırakılmışım. aslında tam mim de değil. anket desem o da tam değil.
gerçi ne olduğunu biliyonuz hepiniz, niye bu kadar stres yaptım ki ben? neyse, başlayalım hadi
(konuya giremiyorum bi türlü, yapamadım beceremedim olduramadım)



En İyi Tasarıma Sahip Blogger : Bir İnce Ses (bi tane daha vardı ama tasarımı değiştirmiş sanırım, bulamadım)

En Güncel Blogger : Mandalinsuyu (ort. 2 yazı/gün)  Sirke (
~ 2 yazı/gün) Lô - Lâ (2+ yazı/gün)

En Meraklı Blogger : Jules (dişle alakalı bişiy sorduydu, sayılır heralde)

En Çok Gezen Blogger : ööö, pek gezi blogları takip etmiyorum efenim, affola.

En Çok Bilgilendiren Blogger : Sirke, GarajımdakiEjder (huzur doldum azizim), Jules
 (diş konusunda)


En Çok Eleştiren Blogger : Meraklikedi (en çok değil ama daha dün beni eleştirdi. yazdım bunu :D )

En Çok Kendini Anlatan Blogger: Bir Deli Çift (kendilerini diyelim buna), Kırmızı Başlıklı Pollyanna (isim vermeden her şeyi anlatma sanatı), Serkan (ehe), QueenE

En Akıcı Yazan Blogger : anlamam ben öyle şeylerden. parça parça da yazılsa fark etmez, kaptırır okurum. (Umut hariç, o konuları ayırcak. tek paragrafta 5 konu anlatıyo beynim akıyo anlıcam diye)

En Aşık Blogger : Bir Deli Çift,
 
Hemera-Nyks (Nyks olanı, toplucanak gün sayıyoruz)

En Çok Güldüren Blogger : Umut, Bayan Mikrop, Çarli, Degdimisimdi, İsmini Vermek İstemeyen Seyirci (niye sadece 5 tane? paragraf bile koymadan otomatiğe bağlayıp takır takır yazıyodum halbuki. olmadı bu)


Her türlü soru, istek ve şikayetlerinizi birinceses@gmail.com adresine mail olarak atabilirsiniz. Ayrıca soru sormak için Formspring hesabımı, kısa yorumlarınız için deTwitter 
hesabımı kullanabilirsiniz. Mim ay sonuna kadar devam edecek ve bayramın ilk günü Blogger N'lerini seçmiş olacak. (Bu kısmı yazdığınız yazıların altına kopyalarsanız çok memnun olurum.)



ya bölümler birbirine girdi, renkler değişti falan. düzeltemedim fazla kurcalayamıyorum da güzelim yazı gitmesin diye. derdimi anlatçak kadar düzgün yazdım ama sanırım.
burdaki ve bu yazıyı okuyan herkes mimlenmiştir dicem ama çoğu kişi yapmıştır zaten şimdiye kadar.



bi de bişiy dicem. okuyan herkes kendini mimlenmiş kabul etsin denir ya, hiç kendimi mimlenmiş gibi hissedemiyorum öyle olunca. okuyorum tamam ama ne bileyim, yok yaa olmuyo öyle.

24 yorum:

İsmini Vermek İstemeyen Seyirci dedi ki...

Aa teşekkürler :)

googhan dedi ki...

bişi diil efenim :)

bayan mikrop dedi ki...

ayhhhhhhh çanım seni güldürmek ne hoş sdjghkjdfhgdf:)

Lô - Lâ dedi ki...

aa teskur ettim efenim . haber vermeseler bilmiciim : ))

ustelik artili : ))

googhan dedi ki...

bayan mikrop
onur doldun, itiraf et :D


Lô - Lâ
haber vermesi gereken kişi bendim aslında. BENDEN HABERSİZ ŞEYLER DÖNÜYO BU BLOGDA!!!

başkası haber versiyse bu bizim eksikliğimizdir efenim, affoluna.

ordaki artıyı da yaldızlı karne gibi düşünebiliriz :D

Lô - Lâ dedi ki...

bir ortman olarak honore oldum efenim : ))

ama merci .. izledigini biliyordum ama ne yapan soylim gelip baktigini dusunmemistim ki hala oyle dusunuyprum ,..

ama cok merci efem : ))

Lô - Lâ dedi ki...

: )))

rotten apple ..

: ))

googhan dedi ki...

yorum yapmıyorum yorum, ondan oluyo hep böyle :D

takip ediyorum efenim, o gırmızı elmayı görüyorum orda

googhan dedi ki...

ay ay karıştı.
o yorum tekrar bi gelebilirse ben üsttekini silip düzenliyim yorumları :D

Lô - Lâ dedi ki...

ciks : ))

ben bole birakiyorum . : ))))

googhan dedi ki...

boynuuğğ büküleeeğğğr

Lô - Lâ dedi ki...

:))

bak zaten pztesi dendromu yasiyorum ustume gelmenggg : )))

googhan dedi ki...

tamam silmeyelim yorumları, sinir stres olmasın kuşlar cıvıldasın falan :D

Lô - Lâ dedi ki...

kafa gosel
hava gosel
tatil gosel
ama iste , is not gosel

: (

googhan dedi ki...

ukulele aldım çalayım mutlu olayım diye, ben de stres doldum sabahtan beri çalamıyorum diye :D

çalamamak da not gosel oluyo o mantıktan gidersek

meraklikedi dedi ki...

önce: hıııırrrrr... (bütün dişler ortada) sonra; sağol be! :)))) sayende merak edip gelenler olmuş :))))

googhan dedi ki...

yalan mııı, eleştirmedin miii [sinirden ağlayan ifade]
gökan iki yüzlülerin başı demedin miii [daha da ağlak ifade]

ama bak her şeye rağmen ben sana iyilik yapıyorum. sen bana iki yüzlülerin başı diyosun, ama gökan yine iyi yine iyi :D

bayan mikrop dedi ki...

onur kısmım boş yaa kıvanç doldum ben :)

googhan dedi ki...

elim sürçtü, kıvanç dicektim :D
(yalanıma osurayım)

crazywomanrosemary dedi ki...

ne güzel seni ve "N" lerini kutluyorum ..:)

googhan dedi ki...

kendi adıma teşekkür ediyorum, N'ler de ederler heralde. onların da adına teşekkür edeyim o zaman :D

Bir İnce Ses dedi ki...

Mim'e katıldığın için teşekkürler :)

Sadece Umut dedi ki...

Son zamanlardaki iç karartıcı yazılarıma rağmen, :D , güldüren olabildiysem , mutluyum! Mutluluk göz yaşları bunlar! alksjdlkas tamam ağlamıyorum :D
Bi de en karmaşık yazan blogger - Umut, sanırım.

googhan dedi ki...

en konuları ayırmadan yazan da diyebiliriz ama demem ben, ayıp :D

biz seni iç karartıcı yazılarınla da seviyoruz umut :D
hatta xoxo diyip iyice yerlerde süründüreyim seviyeyi