5 Ağustos 2011 Cuma

46

Mereba.

Naber? Beni soracak olursan fena değilim. Bütün günümü şantiyede, bir elimde fotoğraf makinesi diğer elimde çekiç, mal mal oradan oraya koşarak geçirdim. Şantiye çok saçma bir yer. Önce bir bunu bilelim. Ama bu hafta bir daha gitmeyeceğim. Patron reyiz izin verdi.

Bir diğer konu ise, olayların gelişmesi. Yani sanırım buradaki reyiz başka biriyle ilgili güzel şeyleri kalbinde barındırıyor. Bu durumu çok fazla kafaya takmamaya karar verdim ve akşamı anneme ütüde yardım ederek geçirdim. Sonuçta herkesin kalbi kendineydi. Ve ben son 9 ayı kendim gibi 46 kromozom içeren bir canlının hayatına dahil olmak amacıyla 509509 takla atmaya çalışarak geçirmiştim. Bunu da çok sorun edecek değilim aslına bakarsan. Ayrıca dün "Something"i çalarken, o kadar da ağlayasım gelmedi. Neyse. Bilmiyorum lan. Biraz anlamsız oldu. Ama eminim sen anlamışındır. Anlamadıysan da bunu önemsemem.

Bir diğer konu ise, gerekli koşullar sağlanırsa eğer, bir insan, çok sıcak bir havada ütü yaparak da erebilir. En azından ben böyle inanmak istiyorum.

Görüşürük.

Damla.

Not: Yarın sana Asos'tan ulaşacağım.

Hiç yorum yok: