10 Temmuz 2011 Pazar

yazamıyorum lan

ne güzel yazarken trak diye durdu beynimdeki dişliler. halbuki kaptırmış gidiyodum.
ankarada yazardım aslında, niye böyle oldu ki şimdi?

aslında yazıyorum. ama hepsi taslakta şu anda.
taslak olarak bıraktığım yazılarımı uç uca eklesem dünya ve güneş arası uzaklığın 6 katına eşit olacağını hanginiz biliyodu? hiçbiriniz.
zaten olmaz da. koca güneş lan, git git bitmez.


yarın finallerim biticek.
labın ilk 1 saati dökümümün çıkıp çıkmadığı belli olucak. peki neden önemli bu?
çünkü dökümüm çıkarsa finalden geçiyorum, çıkmazsa ve ikincisini yetiştiremezsem kalıyorum.
kaç gündür bunun stresinden düzgün sıçamıyorum. okuyanlar bilirler, bokum önemlidir benim. hayatta mutlu olmamın yolu düzgün kaka yapmamdan geçer. protez stresi bozdu bütün tuvalet düzenimi. 2 gündür sıçmıyorum ve şimdi de hiç sıçasım yok.
ya bi daha sıçamazsam ve içten içten çürürsem?
çok korkuyorum


bugün babam bikaç saatliğine halamlara geldi. kapıdan girince 3 haftadır görmediğim babamla tokalaştım.
gerçekten büyük bi sevgi patlamasıydı.
sarıldık da ama tek elle. diğer elimiz toka pozisyonundaydı çünkü.
ah şu değişik aile ilişkileri...


kaç gündür hasta olcak gibiydim, olamadım. şu 3 haftada 4 kere hastalık atlattım sanırım erken müdahaleyle.
böyle kırgınlaşmaya başladığım anda ani bi vitamin takviyesi, sıcak yatak tedavisi falan yapıp hastalığı geçiştiriyorum, iyi oluyo.

dünkü yemek nedense sadece bana dokundu.
halbuki gayet normal şeyler yemiştim. semizotu salatası, cipsli tavğun cipsi, çiğköfte. bünyemin gayet kabul ettiği yiyecekler olmasına rağmen midem bi garip olmuştu. kusayazdıydım. (bkz: kusayazmak)
tam kusacam, kaçıyo. tam kusacam kaçıyo.
ee yeter artık diyip tuvaletten çıkıyorum, yine geliyo kusma hissi.
lavaboya geliyom, kaçıyo pezevenk. böyle böyle eğlenceli oyunlar oynadık midemle.
olan tükürük bezlerime oldu. "lan kusmuk geliyo, salgıya abanıyoruz beyler!" diyip litrelerce salgı harcadı yavrucaklarım. boşa gitti bütün hepsi.

minik bilgi: kusucaamız zaman tükürük salgımız artar. bunun sebebi midenin asidinden ağız içi ortamı korumak ve yemek borusuna kayganlık vererek kusmuk atımı sırasında tahrişi önlemektir. önemsiz bi bilgi ama olsun.

Hiç yorum yok: