26 Temmuz 2011 Salı

üşüyoruz diskavıri reyiz

cCc diskavıri reyiz cCc





yokluğun içimde acı bir yara diskavıri
eskiden ne güzel seyrederdik seni
ondan sonra siyah ekran geldi
sen yoksun diye seyretmiyorum artık tivi


bi kanalı bu kadar özlüceemi düşünmezdim. yokluğu şu tatil gününde bana en çok koyan şey sanırım. yapçak hiçbişi yok şu anda, oturuyorum sadece.
neyşınıl cografig seyredip yokluğunu gidereyim diyorum, orda da günün 15 saati köpekler ve bembeyaz dişli adam var. sakin teslimiyetçi yapı diyip duruyo bütün gün. o sakin teslimiyetçi yapı dedikçe sinir basıyo bana.


aktivite eksikliğinden europa universalis 3 hayatımda iyi bi yer edindi. öyle ki durup dururken bana savaş açan ingiltereye kızıp türkiye büyükelçisinin telefonunu bulmaya çalıştım, beceremedim. eğer bulsaydım iki çift sözüm vardı kendisine, çok ağır konuşçaktım. fak yu sonova biç derdim kesin.
oyun konuyla bağımsız.


diskavıriye dönecek olursak.
mitbastırs vardı mesela. orda turuncu saçlı kadın vardı, keri bayrın. hayran hayran seyrederken bi gün şişik karnıyla çıkıverdi karşıma. hamileymiş.
hayallerimin yıkılıp kendimi içkiye sigaraya verdiğim an o andır.

olmadı diskavıri. bu sefer güldürmedin.

19 yorum:

meraklikedi dedi ki...

şşşt! neyşinilıma hele de beyaz dişli adama hiç laf etme! teslimiyetçi ve sakin olabilmek ne biçim bir d.t istiyor biliyon mu sen? dilerim peşine bir köpek takılır da sıkılmaktan kurtulursun! Didiş didiş bir hayatın olur!

googhan dedi ki...

köpekler yüzünden 2 kere arabanın altında kalıyodum. sevemem onları.
beyaz dişli adamı da sevmem. ama pateni güzel o adamın. böyle değişik bişi.


neyşınıla laf söylemek ne haddime? astronomi programlarını ağzımdan salya akıtarak seyrediyorum :D

Sadece Umut dedi ki...

Cesar Millan :D Köpeklere Fısıldayan? :D
GooGhan! Adamın önceki hayatı varsa köpekti, ben de kablo tv buldum mu diskaviri, neyşınıl durmadan zap, ah ulan ah , Oha! Keri hamile mi!?-kırılma efekti-
Dsmart'ın taaa burdan, selamlar!

googhan dedi ki...

dsmarta burdan da aynısından yolluyorum :D

keri paul urich'le evli ne yazık ki. dsmartın aynısından bi tane de paula gönderiyorum.

Sadece Umut dedi ki...

Tek dileğim güzel Keri'ler doğurması, Çirkin Paul'ler doğacaksa-

googhan dedi ki...

kendinden 17 yaş küçüğü naapçan yaa?
gül gibi keri gitmişken :'/

Sadece Umut dedi ki...

Çocuğuma alcam, kendime alacağımı kim söyledi :D

googhan dedi ki...

o zaman saygı duyarım :D

meraklikedi dedi ki...

ilk hastama bakabilirim yazısını kendi kumanda panelimde görüyorum... Blog adresine tıkladığımda blog kaldırıldı diyor... (köseyidönmeden blogu) Yazıyı tıkladığımda beyinden yoksun olabilirim de kaldırıldı diyor :(((( ne oluyor yaw? Sansür mü başladı?

googhan dedi ki...

yok yok, ben kaldırdım yazıyı. yayınladıktan sonra olmadı bu yazı diyip taslağa aldım, sansür yok yani :D

o kadar yazı arasından nası dikkatini çekti merak ettim :D

meraklikedi dedi ki...

listede yeni güncellenmiş gibi görünüyor. Ayrıca blog ismine tıkladığımda hala "köseyi dönmeden blogu kaldırıldı" diyor. Bu ne demek peki? Blog isim mi değiştirdi? eskiyi mi hatırlıyor bu kansız beyin?

Sadece Umut dedi ki...

Gök! Bu aralar bi takıntı almış başını gidiyor anneme bile AN! diyorum ona seslendiğimi biliyor :D
Neyse ilk hastan sen olacaktın, o yazıyı ne yapıp edip beğenmediğin kısımlarıyla taslak ve son haliyle yayın, bekliyorum. "Call Me!" diyen insanları araya sokcam sapıklık yapsınlar sana, yayınlamazsan tabii. :D

googhan dedi ki...

@meraklikedi

blog ismini değiştirdim. orda niye eskisi var bilmiyorum ama yeni yazılar buraya yönlendiriliyo.
hatta şimdi denedim, eski yazılara tıkladğımda da yine bu blog açılıyo.

o hasta yazısı da taslağa çekmeme rağmen hala görünüyo kumanda panelinde. nası kaldırcam bilmiyorum.



@Sadece Umut
ne güzel, harften tasarruf yapıyosun :D

yapma dostum, bu olayı iki şikagoluya yakışır biçimde aramızda konuşup çözebiliriz.

amerikalılığı bi tarafa bırakırsak, hakkaten kötü yazıydı. hani eşeğe ne kadar makyaj yaparsan yap bi kari byron yaratamazsın ya, bu da öyle :D

Sadece Umut dedi ki...

Eşekten tasarruf yaparken Kri Byron'dan olmak. bu da deyim olarak kalsın o zaman.
Cidden bazen isminin ilk 2 harfini söylüyorum yine tepki yok, takıntı oldu kurtulamıyorum. :D

googhan dedi ki...

türk dil kurumu blog aracılığıyla bana ulaştı, umut ayağını denk alsın diyolar. bu sefer sorun büyük.

bana gökan yerine akkerman diyolar. hadi kısaltsalar anlarım da, uzatmanın manası ne? :D
zamanla geçer. askerde emredersiniz ko! diye bağırdıktan sonra nası düzeldiğini sen bile anlamazsın :D

Sadece Umut dedi ki...

Em..! Ko..! Demekten korkuyorum.
Bu arada attığım son yorumda Kari'den tasarruf yapıp Kri demişim. O zaman problem büyük. :D

googhan dedi ki...

kariden tasarruf yapmanın bedelini çok ağır ödüceksin.

em ko küfür gibi duruyo bi de. askerliğin çok renkli geçicek galiba :D

Sadece Umut dedi ki...

"ben askere gideceğim" diye şarkı türküye kendini veren kardeşim kadar hevesli olamıyorum bu konuda, malesef.
Cidden burdan bakınca küfür gibiymiş, Karinin FHM fotosunu blogun güzel bi tarafına yerleştircem gönlünü alırım Kari'nin. Değil mi? :D

googhan dedi ki...

onun kadar hiçbirimiz hevesli olamayız. yanıp tutuşuyo çocuk gidecem diye.

zaten internetten kızlara bakıyosun hep, bloga koy da iyice elaleme göster bunu :D
(o fotoğraflara ölünür bu arada)